The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Rianne

Nee, verder heb ik nog niks horen fluiten. Maar deze begon ook pas toen die ander al een dag weg was.

•=Bonnie=•

Rianne

Als het een ze is, kun je er behoorlijk lang op wachten :P

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Rianne

Ik zal het nog even goed in haar oortjes fluisteren :)

Caroline, dat is ook zo, was het ff vergeten ;)

Heb ook al een bontje wat horen fluiten, en de lutino. Maar van hem wist ik 't al ;D

Rianne

Vandaag is het cinnamon opaline geelwangetje verhuisd naar de mensen die ook een lutino man hier hebben gekocht :) De vorige keer dat die mensen hier waren zag ik dat er een nageltje wat omhoog stond, en ze ontzag het voetje ook wat maar nu leek ze er geen last meer van te hebben. Al zouden er problemen zijn, hoor ik het van ze :)
Het lutinootje mag van mij volgend weekend weg, ze is al gereserveerd dus als die ook is opgehaald kan de wildkleur geelwang ook naar buiten en heb ik in huis echt geen valkjes meer :)
Binky, Belle en Dani doen het prima buiten, B&B zoeken elkaar steeds op en Dani zit achter Dulce aan ::) Nu is zij niet geinteresseerd, gelukkig maar want Dani en Dulce zijn zoon en moeder. Al zou het wildkleur geelwangetje interesse hebben in Dulce zou het veel beter zijn :)

Anke

Hoi Rianne,
Fijn dat het allemaal goed gaat hier :)
Maar ehm.... ik hoor hier ook regelmatig popjes fluiten hoor ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

hilde

fijn dat  het cinnamon opaline geelwangetje verhuisd is

Dani en Dulce zijn zoon en moeder maar goed dat de moeder niks van hem moet weten

groetjessssssssss

Rianne

Hoi Anke,

ook meteen al het bouwvakkersfluitje? :)

Hey Hilde, daar ben ik ook wel blij om. Maar mochten ze wel een koppel vormen, is het niet anders en moet ik gewoon opletten dat er geen eieren van hun uitgebroed worden.

Caroline

Mijn Cartier, 100 % pop (2 jaar en heeft al haar parels nog) fluit het bouwvakkersfluitje en .... als ze kippetje gaat zitten en met zichzelf speelt in de voerbak  :P fluit ze hierbij het mannelijke versierfluitje bij.  ;D ;D

Pablo, 100 % man, 4 jaar en inmiddels 6 nestjes gehad, heeft nog nooit 1 noot gefloten, zelf geen versierfluitje.  ::)

Dus .... je weet maar nooit.  ;)

FIjn dat Bink, Belle en Dani het zo goed doen in de buitenvolière.  :D

Mocht het met Dani nu niet lukken, je weet me te vinden hè??  :P ;D

Groetjessssssssssss

PS. met Mark en jou alles oké??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Dulce fluit en gedraagt zich soms ook als een kerel, de uitzonderingen zijn er altijd. Anders kun je bijna nooit van gedrag uitgaan op jonge leeftijd. Het is geen garantie natuurlijk maar anders zit ik volgend jaar nog met jongen, te wachten tot ze gaan ruien ;)
Met Mark gaat het goed, dinsdag eerste inentingen :) Het naar bed gaan 's avonds geeft wel vaak problemen, dan blijft hij huilen en niet zo'n beetje ook :-\ Gaan proberen of hij met een door mij gedragen t-shirt erbij beter inslaapt. Wel vreemd, na z'n laatste flesje (10 uur) slaapt hij wel meteen.

Dierenfreackske

Hoi Rianne...eerst en vooral een fijne vakantie. Ik wou eens vragen hoe het met de twee valkjes gaat die naar me toe komen. Hopelijk is er toch 1 popje bij.....2 mannen zou echt te veel zijn, want dan heb ik weer met een man over...en dan moet ik weer een nieuw popje zoeken,..........grrrr... ;D ;D ;D

Maar ben heel blij met de 2 pale fallowtjes he....ik kan haast niet wachten tot ze hier zijn.  Inka is wel nog niet zelfstandig hoor! Ze eet nog steeds 2 keer pap, soms 3 keer want ze wil er nog steeds heel graag...kan het zijn dat ze ...en zaadjes ...en pap eet??Moet ik blijven pappen als ze toch bedelt   Grtjs. Ann

Rianne

Hoi Ann,

ik ga niet op vakantie hoor, heb nog steeds zwangerschaps (inmiddels bevallings) verlof :)
Zoals je misschien gelezen hebt, zit 1 van de 2 al wat te fluiten. Hoewel de kans klein is dat ik alleen maar mannen heb gekweekt, kan het natuurlijk een keer gebeuren...
Zaadjes en pap eten kan heel goed, houd het dan bij 2 keer pap en weeg haar elke ochtend om te zien of ze aankomt, afvalt of op gewicht blijft :)
Ze kunnen de hele dag wel bedelen hoor ;)