The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Rianne

Hier geen nieuws meer, alleen 3 jongen geringd vandaag. Met het kleine lutinootje gaat het super, kan niet meer zien dat die de dag ervoor half dood lag. Max heeft zichzelf helemaal onder het voer en kuiken ontlasting gesmeerd, die ziet er niet uit! :o Hij houdt niet van badderen blijkbaar, want Pino doet dat wel en die ziet er niet zo ranzig uit.
Volgende week m'n vriend even vragen of die de blokken er 1 voor 1 uithaalt om schoon te maken, dan zijn de jongen wel oud genoeg, op die van Ayko en Tiaro na.

Marian

En hoe is het hier verder........?? :D

Goed weekend!
Groetjes, Marian

Rianne

Alles gaat z'n gangetje :) Vannacht wel even bij de voliere wezen kijken want er werd druk gefladderd om 1 uur. Even het licht erbij aan en de vogels die in de tralies hingen, op stok gejaagd. Er zat een kwartel op 1.80 hoog op een broedblok, ik had mijn lenzen niet in en dacht, wat zit die valk toch raar! ;D
Het geringde spul van gister had de ringen nog om, en de rest was nog te klein om te ringen.

Lin

Mooi dat alles goed verloopt. Mocht je nog hulp nodig hebben straks dan hoor ik het wel. Ik ben benieuwd naar de witmasker pale fallows als ze wat meer veertjes hebben.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Hoi Lin,
Jij kan vertellen of het geelwangkoppel dat bij jou zit al wat doet?? ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lin

Helaas kan ik niks goeds melden betreft kweken. Maar ruzie hebben ze zeker niet en het blok blijft gewoon hangen hoor  :D

•=Bonnie=•

Kan nog best komen, mijn bleekmasker koppel heeft er ook errrrrrrg lang over gedaan. :)

Lin

Citaat van: -•=Bonnie=•- op  7 juni 2009, 21:13:33
Kan nog best komen, mijn bleekmasker koppel heeft er ook errrrrrrg lang over gedaan. :)

Ik zie het ook wel goedkomen, ze hebben het natuurlijk prima hier  :P

Rianne

Met de kleine valkjes gaat het goed, gisteren samen met Maarten even de voliere in gegaan om te ringen. Er zijn er inmiddels 13 van de 19 geringd. De witmaskers worden mooi! Hopelijk van het weekend foto's want dan worden de blokken ook schoongemaakt. :)

•=Bonnie=•

Anke

Hoi Rianne,
Fijn dat het goed gaat met de valkjes.
Ik verheug me al op de foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Hihihihi!!

Jij bent al net zo gek al ik .... ik liep in mijn kraamtijd ook gewoon de vogels te verzorgen .... iedereen had zo iets, je bent gek.  8)

Fijn hoor dat je je zo goed voelt.  ;)

Je hebt een kanjer van een zoon.  :D

Groetjess
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

heey rianne

mooie dat het zo goed gaat met de jongen en met jou natuurlijk.
ben erg benieuwd naar de foto's...

groetjes
mila

Rianne

Fotootjes!

De witmaskers zien er zo ongeveer hetzelfde uit, geen uitgebreide serie dus ;)

De rest ben ik mee bezig!

hilde

ach wat liefffffffffffffffff

groetjessssssss