The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Caroline

Wow meis, wat gaaf!!!! Vier zilveren.  :D

Ook namens mij alvast een hele voorspoedige bevalling, een gezonde zoon met alles erop en eraan en een fijne kraamtijd.  :D

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je 4 zilveren donsmedailles !!!  ;D
En natuurlijk ook met de andere donsje.  ;) ;D
Ik zag bij de oudste al het zilver doorglinsteren. :D

Nu op naar je eigen gouden babymedaille !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Alvast bedankt! :D

Er lag een lutino donsje bij Max en Pino :D
Verder viel het me op dat de bonte jongen groeien als kool! :o Maar die zijn nog met z'n drietjes. De witmaskers hebben ook altijd voer in de krop maar gaan iets langzamer qua groei. Ook het wildkleurtje van Max en Pino zag er al weer heel anders uit als gisteren!
Het zal allemaal wel goedgaan, een nest van 5 zal wel langzamer gaan. Het 6e ei ziet helemaal vuil, hopelijk komt het alsnog uit.

Saar

Gefeliciteerd :D
Enne, over dat vuil op t eitje moet je je niet teveel zorgen maken. Bij mij kwam eitje nummer 5 zonder moeite uit :)
En die was echt viessssssss :o
Groetjes Saar :-*

Rianne

Je hebt gelijk gekregen Saar, het smurrie-ei lag vanochtend te piepen en te tikken, en er zit een gaatje in :)
Gisteren de oudste witmasker geringd, het zat er nog omheen :)
Verder is er nog een bontje geboren :)

mariejj

Gaat echt goed hier  :o  ;D :D

Het 6de jong van Noa & Silvas gaat vast Smurrie heten  ;D

Rianne

Hahahahaha neuh, denk dat t gewoon jong 6 van Noa en Silvas wordt ;D Wel zo makkelijk ;) Hoor mezelf al tegen m'n vriend zeggen of ie Smurrie even uit het blok wil halen ;D

Overseer

Rianne

Er liggen er 2 bij Ayko en Tiaro en 1 bij Max en Pino, heb ze niet meer geschouwd maar ik denk dat dat wel goed gaat :) Weet eigenlijk niet precies wanneer ze uit moeten komen.

Rianne

Vandaag foto's gemaakt van alle jongen :)

Het hoopje pluis van Joey en Zoey, het zijn er echt 4 ;)

Max en Pino, zitten vaak samen in het blok.

En de witmaskers:

Foto's maken is saaaaai! Maar heb wel een stoere ring om ;D De andere 4:

De allerkleinste vind er ook geen r**t aan ;D

Caroline

Zeker .... lief!!!!  :-*

En ik vind ze zo mooi .... ik herinner me Dusty van Lin bij Wilma nog .... die vond ik ook zo mooi.  ::)

Waarom zijn er zoveel mooie mutaties??  :'( :'(

Gave foto's!!!!

Fijn weekend .... met misschien wel een Pinksterzoon.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Mijn dagboek heet dan wel Cockatiel Collection, maar er ontbreken zeker nog een paar mooie mutaties ;D Maar met deze verzameling ben ik al heel blij, zeker omdat ze het allemaal goed doen met broeden en voeren. Ik mag niet klagen, ondanks die ene plukker...
Dusty, ja, was zeker een mooi valkje. Heeft hier ook nog gewoond. Is toen samen met Tinco ziek geworden, en ook overleden aan PPGZ. Heb me lang zorgen gemaakt of dat wel over ging, inmiddels zijn we 1,5 jaar verder en geen zieken gehad gelukkig.

Caroline

Ja, ik wist me nog te herinneren dat hij naar je moeder ging en daarna ook nog bij jou kwam en .... dat hij is overleden .... wist niet meer dat dit tegelijk met jouw Tincootje was.  :'(

En tevreden ben ik ook hoor over mijn mooie collectie maar .... ik heb nog wel wat wensjes hoor.  ::) :-[ :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

De tijd gaat snel... Eerst ging m'n catharina pop dood, 2 weken later was Dusty ziek en overleed de dag nadat ik het zag, en toen zag ik ook Tinco langzaam wegglijden... nog naar de dierenarts geweest maar dat had niet geholpen. Achteraf kon dat ook niet. Heb ze toen samen opgestuurd voor sectie, en weer teruggekregen zodat ik ze in de tuin kon begraven. Wat een rottijd was dat... Hele voliere leeggehaald, valkjes er uit, AB kuur door het water, voliere ontsmetten... En dan maar hopen dat het goed komt. En dat is het gelukkig ook.

Wensen zijn er altijd ;) Misschien voor later, als we groot zijn ;D
Ik mis het wel hoor, zo'n klein valkje reserveren en het groot zien worden tot je het mag halen... Is een soort spanning. En toch anders als met je eigen jongen. Daar hecht ik me niet aan, anders kan ik wel stoppen ;)