The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Zyra

gefeliciteerd met het pale fallow jong :D wat een kleintje nog he? :D :-*

Saar

Rianne

Dank jullie wel! :D Daarnet al voergeluidjes gehoord dus ik hoop dat het allemaal goed gaat. M'n vriend heeft de valkjes die niet aan het broeden waren, voorzien van een plantenspuit-douche, vonden de meesten wel aangenaam! Ook Rhody werd even natgespoten maar die is 2 minuten later alweer opgedroogd ;)
Geen idee wanneer de andere donsjes geboren worden, maar zal nu elke dag even kijken of er al een nieuw dopje ligt. Van de pleegeitjes van Ayko en Tiaro weet ik dat dat nog wel 2 weken kan duren, maar bij Max & Pino en Joey & Zoey schiet het al lekker op. En de rest van de eieren van Noa en Silvas natuurlijk.

Rianne

De overgebleven eitjes gaan naar de vorige buurvrouw van Lin :)

Dierenfreackske

Hoi Rianne, is het pale fallowtje een popje?? Ben op zoek naar eentje, hihi! Grtjs Ann

aad

Citaat van: Rianne op 21 mei 2009, 19:52:50
De overgebleven eitjes gaan naar de vorige buurvrouw van Lin :)

Om te bakken ?? :P :P ;) ;)

Rianne

Ann, ik heb net weer bij jou gereageerd ;D

Hey Aad, dat weet ik niet, zal het nog eens navragen ;D Dan kan ik haar net zo goed kwarteleitjes geven want daar liggen er ook genoeg van ;)

Dierenfreackske

♪ Marlies

Gefeliciteerd !! :D

Zo denk je er over om maar niet te kweken, en dan is je eerste donsje gelijk een een witmasker pale fallow. :D

Ik denk niet dat je spijt hebt dat je de blokken op hebt gehangen. :P ::)

Groetjes Marlies ;)

Caroline

Rianne heeft geen spijt ... haar vriend wel, die rent zich starks rot tussen de kraamkamer en de kweekblokken in.  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Whaaaahaaaaaaa   ;D ;D ;D ;D   leuk !   grtjs Ann

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 21 mei 2009, 22:05:40
Rianne heeft geen spijt ... haar vriend wel, die rent zich starks rot tussen de kraamkamer en de kweekblokken in.  ;D ;D ;D

Als hij dan maar de juiste pap aan het juiste jonkie geeft. ::) :P ;D

Raymond

Wow gaaf een jonge pale fallow! Mocht het een man zijn, dan hebben wij ms ook wel interesse. (afhankelijk van de splits) Maar Ann was eerst he :)

Gefeliciteerd met je donsje!

Sterkte voor je vriend. Die gaat het er maar druk mee krijgen!

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Rianne, sorry , ik was een beetje overenthousiast en  heb eens goed nagedacht, n raad opgevolgd , maar eigenlijk  zit mijn voiliere vol. Dus ga ik de pale fallowpopje toch maar niet reserveren,  volgend jaar ga ik anders te veel koppeltjes hebben. hmmmm maar ik zeg niet  in de toekomst hoor! Hopelijk ga je me nu niet anders bekijken he.. ...was gewoon verliefd he....mijn verstand moet ik er ook bijhouden he.
Grtjs Ann

•=Bonnie=•