The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Serita

He bah wat naar inderdaad voor Belle. De temperatuur koelt buiten inderdaad snel af, dat schiet ook niet op voor dr nee :(

mariejj

He bah weer legnood,,  het gaat zo regenen dus wel beter dat ze nu binnen zit.  :)

Rianne

Ik ben net terug van m'n werk, ze is er nog en is levendig. Ik zie nog geen eitje, hoop dat dat er morgen is...

Rianne

Vanmorgen nog geen ei, maar ze oogde niet zwak, dus ik heb B&B weer buiten gedaan. Daar werd ik aangenaam verrast met piepgeluidjes, er was een wildkleurtje geboren bij Max en Pino! :D

Saar

Agossie arme belle. Hopelijk poept ze t eitje snel uit!
En gefeliciteerd met je eerste donsje!

*Esther*

Ha, je eerste donsje!!
Goed gepland met dit mooie weer. :D

gr Esther

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Rianne,
Gefeliciteerd met het eerste donsje!!!
Hoe is het nu met Belle??
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♪ Marlies

Heey, bij jou ook je eerste donsje. :D
Gefeliciteerd !!

Met Belle alles nog goed ?

Groetjessssssss ;)

Rianne

Met Belle gaat het weer goed, gelukkig. Maar wel in de gaten houden, het kan zo weer raak zijn...
Het tweede jong is er ook, bij Max en Pino. Een roodoogje, lutino dus :D

carco

Gefeliciteerd met je jongen  :D
Gelukkig dat het met Belle ook weer de goede kant opgaat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Rianne

Vanmorgen vond ik Belle in het broedblok, meer dood als levend... Ze voelde koud, en toen ik haar oppakte, hing ze met haar vleugels over mijn hand heen, gewoon geen kracht om ze tegen haar lijf te houden... Ze zit nu binnen, ze heeft water met druivensuiker en pap gekregen met de kropnaald. Ik zie het somber in, ik denk dat ze het dit keer echt niet haalt... :'(

Saar

Rianne

Ik heb haar op een doek gezet, die ik eerst heb verwarmd in de magnetron. Zo probeer ik haar weer op temperatuur te krijgen.... De pap die ik heb gegeven hangt nog half in haar snavel maar ze slikt het niet eens weg. Zo zwak als nu is ze nog nooit geweest...

Max en Pino hebben trouwens hun derde jong, een wildkleurtje.

Rianne

Er komt wat meer leven in, ze heeft net gepoept, wat wel zwart was maar goed, ze kan haar ontlasting nog kwijt. Ik heb er nog niet veel vertrouwen in, ze kan zo een terugval krijgen :-\