24 mei 2025, 01:09:15

kweekkooi te leen?

Gestart door Sally, 17 februari 2009, 11:39:32

« vorige - volgende »

Sally

Hoi,

Ik zou dolgraag eens een nestje doen met mijn koppeltje valkparkieten, maar aangezien ik hier geen geschikte kooi voor heb (de één is zeker groot genoeg, maar staat maar 1 deurtje in, en is niet praktisch om het blok erin te hangen, en de andere is gewoon te klein.)

Daarom wou ik hier vragen of iemand misschien een ruime kweekkooi kan missen voor eventje?
Ik ga maar 1 nestje doen met mijn koppeltje dus krijg je je kooi na de baby's zelfstandig zijn, en verhuist zijn na hun nieuwe baasjes terug.
Het zou natuurlijk ook leuk zijn moest je iets of wat in de buurt wonen, of toch niet al te ver rijden..
Ikzelf ben van België (Ravels), provintie Antwerpen.

Groetjes Sally

mila

hoi Sally

wat voor kooi heb jij waar ze nu in zitten???
heb je misschien een foto?
ik heb ook een papegaaienkooi gehad daar heb ik aan het deurtje het blok gehangen en kon van buitenaf de bakjes eruit halen bij deze kooi dan he....

groetjes

Sally

Hoi,

Nu zitten ze met 3 in deze kooi:

Die is opzich wel ruim genoeg, maar je kan er geen blok langst buiten ophangen omdat die maar 1 deurtje heeft. En als je die binnen de kooi moet hangen is het gewoon niet handig, en kan ik dr nergens goed bij om bv nestcontrole te doen, of om het blok proper te maken. het is gewoon niet praktisch.

Dit is de andere kooi:

Hier kan wel een blok langst buiten opgehangen worden want er zijn 2 deurtjes, maar deze kooi is maar 32cm diep, dus niet ruim genoeg voor mijn koppeltje, + dan nog eens de jonkie's als ze uit gaan vliegen...

Groetjes