16 april 2024, 11:00:34

tekst onder handtekening

Gestart door *Manon*, 16 februari 2009, 01:52:19

« vorige - volgende »

*Manon*

Hallo,

Ik heb een vraagje, ben al een paar dagen aan het proberen.... sommigen van jullie hebben tekst bij de handtekening staan en dat is dan een ander lettertype of kleur dan het standaard...... hoe doen jullie dat...
Ik heb nu onder mijn handtekening de namen van mijn valkjes, maar dat is zo eenvoudig zwart... hoe kan ik die tekst van kleur en lettertype veranderen?

Groetjes Manon

Monky

Hey Manon,

Volgens mij doe je dat op dezelfde manier als bij gewone tekst die je in een berichtje plaatst.


[b ][/b ] = vet
[i ][/i ] = cursief
[center ][/center ] =
centreren

[hr ] = streep over bladbreedte

[size=10pt ][/size ] = lettergrootte
[font= Verdana~][/font ] = lettertype
[url ][/url ] = link plaatsen
[color=Green ][/color ] = kleur zelf aanpassen.

Dit zijn de elementen die het vaakst gebruikt worden (Ik heb hier trouwens spaties tussen gezet, ander kan je het niet zien)

Je moet wel opletten dat er een maximum aantal karakters gebruikt kan worden. Dus als je foto een hele lange naam heeft, dan heb je dus minder ruimte voor de tekst. Ook de aanpassingen van de tekst zelf vergen karakters.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is  :)

Groetjes,
Monky

*Manon*

Hoi hoi Monkey,

dus ik moet het zelf gewoon erbij zetten...?
Nou ik ga er mee aan de slag, dank je wel  :-*

groetjes Manon

Monky

Volgens mij is het gelukt  :D

Groetjes,
Monky

*Manon*

Yes Monkey, het is gelukt, gewoon een tekst maken in antwoorden.... dat bewerken zoals je het hebben wil en klaar is klara.... jee eenvoudig eigenlijk.... maar ik kwam er niet op... blond hé... van oorsprong  ;) ;)

Dank je wel  ;D ;D ;D

Monky

Je wilt vast niet dat ik daar antwoord op geef  8) ;D ;D ;D

Graag gedaan. Het ziet er goed uit  :)

Groetjes,
Monky