3 mei 2025, 10:32:43

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

lynette

Nachtbraker  ;D

hoe is het met je pink?

En wanneer begin jij weer met de kweek?

Groetjes

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: lynette op 15 april 2010, 20:48:21
Nachtbraker  ;D

hoe is het met je pink?

En wanneer begin jij weer met de kweek?

Groetjes

Valt wel mee toch? :P
Ik ben ff gestopt met smeren. Ik hou geen vel meer op m'n vingers :o M'n pink is op dit moment een velletjes en een bultjes paradijs... Gelukkig geen jeuk!!

Ik weet nog niet wanneer ik met de kweek ga beginnen. Ik vind het simpelweg nog veels te koud :-[ :-[ :-[
Groetjes :-*

•=Bonnie=•

Het is ook nog koud, snachts vriest het nog gewoon.

Bij mij hebben ze nu de blokken, tegen de tijd dat de eerste eitjes er liggen is het zo goed als mei dus als de jongen komen zou je zeggen dat de vorst verdreven is.  :)

Saar

Nou weet je wat het is, de voliere moet schoongemaakt worden.
Daarvoor moeten de vogels tijdelijk naar binnen.
Als ze dan weer naar buiten moeten, krijgen ze weer een klap ::)
en daar ben ik ook voorzichtig mee. Als het 's nachts wat warmer is, dan ga ik pas aan de gang met de schoonmaak.
Dus ik hoop dat het snel gebeurd. Ik kan niet wachten tot de eerste kleintjes er zijn :D

Saar

Hmmm... hier ben ik niet zo blij mee :-\
De ramen en deuren worden hier weer geschilderd, nou is dat opzich niet zo erg, maar ik kan niet meer bij het binnenhok ::)
Steigers blokkeren de deur :-\ en het voer staat daar ook. Nu heb ik wel wat kunnen overgooien in een andere bak, maar vraag me niet hoe. Heb me in zo'n rare bocht moeten wrikken dan mijn ribben zeuren :-X Hopelijk is het genoeg :-\

Maar dat houdt dus ook in, dat ik de voliere niet kan schoon maken en de blokken dus ook niet opgehangen kunnen worden :-\ En dat vind ik best kaa uuuuu teeeee :-X Plien en Sjors moet ik namelijk eerst ff in het binnenhok opsluiten met blok. Kijken of ze dan minder agressief zijn. Maarja, kan daar niet bij :'( En het stond voor aankomend weekend op de planning ::) Aangezien het hier nu een stukkie warmer is dan de afgelopen week. Heb ik weer! :-X

Larissa

tjee saar das dan ook wat
is het in overleg gegaan dan die steiger daar plaatse anders zou je kunne vragen of ze hem ff wille verzette zodat jij genoeg voer kunt pakke

Hoop dat je het redt.....

groetjes Larissa

Always look..

Tjees lekker is dat..
Maar denk idd dat er wel valt te overleggen hoor  ::)
Misschien kan je vragen of ze hem even aan de kant zetten en dan de deur open laten  ??? zodat jij toch je ding kan doen..

kus

Saar

hoi hoi
Nou dat verplaatsen gaat niet....
Dit is een hele lange reeks met steigers en niet van die losse. Deze zitten allemaal aan elkaar vast... Snappie?
Zodat ze aan 1 stuk door kunnen lopen.

4 jaar terug waren er ook schilders, alleen dat was een heel ander bedrijf met hele andere steigers. Kon de deur van de schuur gewoon open en kon ik bij t voer :-\.

Mocht het voer wat ik gepakt heb op zijn, en ik kan nog steeds niet fatsoenlijk bij het eten dan ga ik wel weer een paar kilo voer halen bij de dierenwinkel :-\ Ik moet wat ::)

smiley

Hallo Saar

ik moet zeggen dat ik het erg onbehoorlijk van die schilders vind.
Ze hadden best even met jou kunnen overleggen .
Nu moet je extra kosten maken omdat je niet bij je voer kan komen .
Hoelang gaat dit duren je kan nu niet doen wat je normaal zou doen !!
Schoonmaken de blokken ,bah dit is echt balen !!!!!
Wat nu als er iets in het binnen hok gebeurt dan kan je niet bij de vogels komen .
Ik zou toch proberen of ze iets kunnen veranderen aan de stelling .
Praten en vragen kan nooit geen kwaad ..
Succes meid !!!

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Saar

Hoi hoi,
Toen ik thuis kwam stonden die steigers er ineens... Moet namelijk gewoon de hele dag werken ;)
M'n schoonouders waren wel thuis maar die hebben er verder niet bij nagedacht ::) niet echt slim maar goed...

Het binnenhok zit al een paar maandjes dicht. Dit ivm de broedse kippen. Anders liggen ze daar de hele winter al op eitjes. Dus daar kan gelukkig niks gebeuren. Het is alleen echt *piep* dat ik niet goed bij het voer kan :-\. Het voer staat namelijk weer in kratten onder het binnenhok :)

Stelling opschuiven kan jammer genoeg ook niet. Heb er gisteravond nog even bij gekeken, en als ze het hele zooitje op zouden schuiven, kan de tuindeur weer niet open en kan ik ze helemaal geen eten of schoon water meer geven :-\ Ben zelf bang dat de stellingen pas rond koninginnedag weg zijn :-X Of ze moeten nu eerst alles boven gaan doen... Verf wegbranden, schuren en verven. Hopelijk doen ze dat, want het raam moet namelijk ook de hele dag open staan... Ben ik ook niet zo kapot van :-[ Maaja t is ff niet anders :-\ Hopelijk zijn ze snel klaar met die steigers, en dan ga ik van de week maar ff wat extra voer halen. Met wat ik heb kunnen pakken, red ik het niet :-\
Groetjes Saar :-*

Saar

:o :o :o :o :o
Het wordt echt heerlijk weer dit weekend....
Hopelijk is het in het weekend van koninginnedag ook dat weer... ::) We hebben t schoonmaken maar een weekje opgeschoven....

Larissa

Hey Saar

Ik zal heel hard voor je duimen dat je het weekend van 30 april tot 2 mei stralend weer hebt

groetjes Larissa

Landiej

Lastig probleem inderdaad. Nu maar hopen dat de schilders met dit mooie weer door kunnen werken zodat de steigers snel weer weg zijn ;)

Saar

Citaat van: Larissa op 21 april 2010, 12:13:43
Hey Saar

Ik zal heel hard voor je duimen dat je het weekend van 30 april tot 2 mei stralend weer hebt

groetjes Larissa

Thnx :-*

Citaat van: Landiej op 21 april 2010, 12:14:41
Lastig probleem inderdaad. Nu maar hopen dat de schilders met dit mooie weer door kunnen werken zodat de steigers snel weer weg zijn ;)

Ik hoop het ook :D

Gerdy

jee wat is dit balen zeg..laat het mooi weer blijven dan zijn de schilders snel weg..