12 mei 2024, 03:32:16

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Kimm op 30 januari 2010, 22:22:04
hey leuk hoor!!!  :D  gefeliciteerd!
maar volgens mij ga jij nu meer de kant op van ander parkietjes dan valkjes???

liefs kim


Nee vind ik niet :) Ik heb een poosje wat minder grasjes gehad.. Er zijn er een paar gestorven door ouderdom en heb er ook een paar moeten verkopen omdat ze hier niet in de groep pastte. Ik had er ooit 24, en nu de helft :) En daar blijft het ook bij ;) Het is nu bijna 50/50 :)

Kimm

oh dan valt het wel mee inderdaad. ik had gewoon even dat gevoel  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 30 januari 2010, 22:31:53
oh dan valt het wel mee inderdaad. ik had gewoon even dat gevoel  ;)

liefs kim


Dat komt omdat ik de laatste tijd een paar grasjes erbij heb gekocht en dat er 1 is overleden.... ;) Dus de grasjes overheersen de laatste tijd qua gezondheid en aankopen ;)

Hermien

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. En wat Kaatje al schreef: heel bijzonder om die jonge jappies te zien.

                              ;D   ;D   ;D  ;D

Saar

Citaat van: Hermien op 30 januari 2010, 22:40:43
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. En wat Kaatje al schreef: heel bijzonder om die jonge jappies te zien.

                              ;D   ;D   ;D  ;D


Dank je wel :-*

sabine

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik had heel wat bij te lezen in de paar dagen dat ik niet online was! Maar het is erg geweldig om je vogels te volgen ;D

Groetjes Sabine

Saar

Citaat van: sabine op 31 januari 2010, 00:11:08
Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik had heel wat bij te lezen in de paar dagen dat ik niet online was! Maar het is erg geweldig om je vogels te volgen ;D

Groetjes Sabine


dank je wel :-*




Hij is de nacht goed doorgekomen. Nu even in de gaten houden of hij ook eet. Ik moest hem trouwens wel zelf uitvangen gisteren. De eigenaar durfde t niet omdat ie de laatste keer in zijn nagelriem is gebeten ;D Ik had hem zo te pakken en hij beet mij niet gelukkig! :-*

Bello

Yesssssssssssssssssssssss

We hadden het kunnen weten!!

is een mooitje hoor, je hebt gewoon wat met grasjes en valkpietjes en ander klein gevogelte.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Citaat van: Bello op 31 januari 2010, 11:43:32
Yesssssssssssssssssssssss

We hadden het kunnen weten!!

is een mooitje hoor, je hebt gewoon wat met grasjes en valkpietjes en ander klein gevogelte.

Dorothé


Dank je wel :-*
En ja, voor sommige vogelsoorten heb ik nou eenmaal een zwak :-[ Mochten de kanaries dood zijn, en ik wil ooit weer een koppeltje, dan worden het japanhoso's... Wat dat betreft heb ik soms een aparte smaak qua vogelsoorten ;D :-[

Bello

Aparte mensen... aparte vogels ;D
gewoon is ook maar zo gewoon!!

Zo had ik vroeger veel pluche dieren, niet de normale maar aparte. Helaas is de collectie op zolder in het vorige huis bewerkt door muizen en dan moet je ze weggooien....

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Citaat van: Bello op 31 januari 2010, 11:52:01
Aparte mensen... aparte vogels ;D
gewoon is ook maar zo gewoon!!

Zo had ik vroeger veel pluche dieren, niet de normale maar aparte. Helaas is de collectie op zolder in het vorige huis bewerkt door muizen en dan moet je ze weggooien....

Dorothé




Iedere gek heeft z'n gebrek ;D ;D ;D ;D ;D

Anke

Hoi Saar,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Heeft deze hunk ook al een naam??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op 31 januari 2010, 15:56:55
Hoi Saar,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Heeft deze hunk ook al een naam??
Groetjes Anke


Dank je :-*
Van de 12 hebben er maar 2 een naam... Buffy en Willie... De rest is naamloos... :-[ Dit mannetje zal waarschijnlijk ook geen naam krijgen ::)

Saar

 :o :o :o :o :o
Dat kleine grijze ding is een dondersteen! :o
Ik wilde kijken of hij al had gegeten... ::) Ik pak het bakje, en voordat ik t deurtje dicht kon doen vloog ie al rond en kon ik met het vang netje erachter aan :o klein duveltje is t ;D

Kaatje