23 mei 2024, 13:20:15

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Saar,

Wat een leuke foto en filmpjes :D
Lieve geluidjes maakt ie en WOW wat mooi en ook veel versierd :o 8)
Lache, die snurkende kerstman.
Heb je nu de vogels nog wel los in huis? Lijkt me bijna onmogelijk met al die kerst versieringen, of niet?

Fijne avond, groetjes Marian

Saar

Citaat van: Marian op 13 december 2009, 17:46:17
Hoi Saar,

Wat een leuke foto en filmpjes :D
Lieve geluidjes maakt ie en WOW wat mooi en ook veel versierd :o 8)
Lache, die snurkende kerstman.
Heb je nu de vogels nog wel los in huis? Lijkt me bijna onmogelijk met al die kerst versieringen, of niet?

Fijne avond, groetjes Marian


Dank je voor het compliment :D
De vogels staan in een andere kamer. Gerrit neem ik nog wel mee naar onze kamer, die blijft op de plek waar je hem neer zet ;) Ik woon namelijk bij mijn schoonouders. In het andere kamertje staan Annie, de kamervoliere, de valkenkooi, grasparkietenkooi, koelkastje,scoenenkast en 2 kasten met spullen :) Daar staan geen kerstspulletjes. Er hangen alleeen 2 lichtgevende dingen voor het raam. Daar mogen ze dus gewoon los :D
Groetjes Saar :-*

Saar

Hehe.... Eindelijk heeft t weer een keer gevroren ;D
Jullie zullen wel denken... die is gek :o
Maar als ik eerlijk ben heb ik liever dit weer dan regen :-\

De voliere heeft afgelopen weekend weer een uitgebreide schoonmaakbeurt gehad. Het was 2 dagen droog en daar heb ik meteen gebruik van gemaakt. Daarna ben ik binnen met de kooien aan de gang gegaan. Ben er toch een hele middag mee bezig geweest :o Jammer genoeg hadden ze hier bij de bouwmarkt alleen oranje zeil :-\ Als ik deze week tijd heb dan ga ik wel ff naar een andere bouwmarkt met Chiel :)


Saar

Oowja, met Pér gaat t inmiddels ook weer een stuk beter :D
Veren zien er weer mooi en wit uit ;) Het gaat gelukkig goed tussen de mannen... Gerrit is wat dat betreft ook een lekker kereltje... Kan ie eventueel een wippie maken met een valkje... Negeert ie haar en schreeuwt ie om zijn stofdoek :P
Mannen....... ;)

Kimm

hoi saar,

fijn dat het met Per ook beter gaat.

mooie kerstversiering hebben jullie.
dat hoef ik hier niet te doen. dat vind ik soms wel jammer hoor, want ik wil het ook graag gezellig hebben hier.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 14 december 2009, 11:11:24
hoi saar,

fijn dat het met Per ook beter gaat.

mooie kerstversiering hebben jullie.
dat hoef ik hier niet te doen. dat vind ik soms wel jammer hoor, want ik wil het ook graag gezellig hebben hier.

liefs kim


Thnx :D
Jammer hoor dat je van die grote slopers hebt :-\
Zelfs toen de valkjes in onze kamer stonden, bleven ze er keurig vanaf :-\
Groetjes Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi,  leuke en mooie kerstversiering  :D :D  ik heb ook liever dit weer dan regen  ;D ;D grtjs. Ann



Saar

Citaat van: Dierenfreackske op 14 december 2009, 12:05:09
Hoi,  leuke en mooie kerstversiering  :D :D  ik heb ook liever dit weer dan regen  ;D ;D grtjs. Ann


Dank je voor t compliment :D





Op internet heb ik inmiddels een site gevonden waar ze verkopen wat ik zoek 8) Mocht ik geen tijd hebben om ff naar de karwei te gaan, dan bestel ik t daar wel :D

Saar

 :o :o :o :o
Oops! Ben vergeten de beloofde foto's te plaatsen :-[






























Zo... nu staan ze er wel :P ;D

Marian

Hoi Saar,

Wat een lieverdje, dat Gerritje zo netjes blijft zitten :D,
maar wel een beetje dombo dat hij een vaatdoekje verkiest boven een lief vrouwtje ::) ;D

Fijne avond, groetjes Marian

Anja

Hoi Saar,

Gelukkig gaat het met Pèr weer beter lees ik. En je foto's zijn geweldig.

Enne ja je bent gek maar ikke ook. Dit is helemaal mijn weer ;) ;) ;)

Liefs,

Anja

Saar

Citaat van: Marian op 14 december 2009, 19:50:43
Hoi Saar,

Wat een lieverdje, dat Gerritje zo netjes blijft zitten :D,
maar wel een beetje dombo dat hij een vaatdoekje verkiest boven een lief vrouwtje ::) ;D

Fijne avond, groetjes Marian


Ja op de foto is Gerrit een lieverdje :P In t echt kan ie af en toe stront irritant zijn :o Helemaal als ie 'jeuk' heeft :-X

Citaat van: Anja op 15 december 2009, 07:23:42
Hoi Saar,

Gelukkig gaat het met Pèr weer beter lees ik. En je foto's zijn geweldig.

Enne ja je bent gek maar ikke ook. Dit is helemaal mijn weer ;) ;) ;)

Liefs,

Anja


Dank je :D
Ben blij dat ik niet de enige gek ben :p ;D

amazingleeuwtje

Hoi Saar,

Leuke foto's weer ;D..

Haha kunnen ook rare snuiters zijn valkjes een stofdoek boven een popje verkiezen ??? ;)..

Dit weer mag van mij de hele winter zijn, heeeeeeeeeeerlijk gezond weer zo.. Dus ik mag ook bij de Klan ;)...

Saar

Citaat van: sylvia59 op 15 december 2009, 10:31:52
Hoi Saar,

Leuke foto's weer ;D..

Haha kunnen ook rare snuiters zijn valkjes een stofdoek boven een popje verkiezen ??? ;)..

Dit weer mag van mij de hele winter zijn, heeeeeeeeeeerlijk gezond weer zo.. Dus ik mag ook bij de Klan ;)...


Thnx ;D
En welkom bij de klan :P

*Manon*

Hoi Saar,

Inderdaad is dit heerlijk weer!

Je hebt leuke foto's gemaakt van je kerst inrichting en hoe leuk te zien hoe Gerritje was het toch hé   :-[ op dat kersthuisje zit....

Fijn dat het met Pér goed gaat, gelukkig geen kou gevat  ;)

Oja, Tara laat zich momenteel weer flink beetnemen door Tibeau... hopelijk wordt je weer snel oma  :D

Groetjes Manon