4 juni 2024, 04:24:01

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Cherro

Wat een gedoe zeg!! :o

Ik vind het heel goed dat je een brief geschreven hebt, en misschien zou ik zelf ook wel besluiten om verhaal of vergoeding te gaan halen. Dit is echt te erg voor woorden, en dan is nog het ergste het verdriet waar je mee blijft zitten, terwijl zij geld verdienen over de rug van je arme vogels :(

Jij hebt gedaan wat je kunt doen, en ik hoop dat je hele stel snel op mag knappen!

Sterkte!

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Sally

Hoi hoi
Ik hoop dat je vogeltjes snel beter worden hoor!

Heb je poepjes kunnen verzamelen?

Saar

Citaat van: Cherro op 21 februari 2011, 20:07:26
Wat een gedoe zeg!! :o

Ik vind het heel goed dat je een brief geschreven hebt, en misschien zou ik zelf ook wel besluiten om verhaal of vergoeding te gaan halen. Dit is echt te erg voor woorden, en dan is nog het ergste het verdriet waar je mee blijft zitten, terwijl zij geld verdienen over de rug van je arme vogels :(

Jij hebt gedaan wat je kunt doen, en ik hoop dat je hele stel snel op mag knappen!

Sterkte!


Nou, ik had er achteraf wel spijt van dat ik de rekening al had betaald ::) Maar hun fout geven ze toch niet toe, dus daar had ik uiteindelijk alleen maar meer problemen mee gehad.

Ben benieuwd wat de andere vogelarts kan vinden :)

Citaat van: Sally op 21 februari 2011, 20:20:00
Hoi hoi
Ik hoop dat je vogeltjes snel beter worden hoor!

Heb je poepjes kunnen verzamelen?

Jaaaaaaa :D
Het poep scheppen is gelukt ;) Was met een half uurtje klaar :) Had het meeste al op m'n werk gedaan ;D De VA wilde alles weten... Dus hij heeft nu 2 a4tjes leesvoer :-X en poep om te onderzoeken. Zal morgen even bellen of alles goed is aangekomen...

Moby woog vanmiddag toen ik thuis kwam alweer 79 gram, maar in 1 poepje zag ik 1 zaadje zitten... Voor de rest is hij weer heel kwiek, heb veel kusjes van hem gehad vandaag en net toen ik hem naar bed ging brengen ( doek over de kooi ) zei hij weer heel netjes... DOEI DOEI :-* :-* :-*

Larissa

Hey Meis

hoop dat deze VA wat kan vinden zodat dit alles gauw opgelost gaat worden,

knuffel

Saar

Citaat van: Larissa op 22 februari 2011, 00:18:17
Hey Meis

hoop dat deze VA wat kan vinden zodat dit alles gauw opgelost gaat worden,

knuffel


Ik hoop t ook.. Knuffie terug :-*

TheaV

We hopen met jou mee op goede berichten en op betere tijden, .....
dikke knuf van Max


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Saar

Ik zou graag is een keer een positief bericht willen posten, maar ik heb geen goed nieuws :'(

Gisteren had ik het water buiten niet aangezuurd... En wat vond ik vanmorgen ::) Ontlasting met zaadjes :-\

En Moby begon gisteren te spugen :( En vanmorgen weer  :-\
En het lullige is, het arme ding verrekt van de honger... En hij eet gewoon.. Het komt er alleen weer uit zodra hij weer buikpijn krijgt :-X Zodra ik thuis kom uit het werk, en hij is afgevallen vergeleken met vanmorgen, dan ga ik hem pappen.
Kijken of hij dat beter kan verdragen..

Morgen ga ik met Lynette naar de VA Bastiaanse...  De kliniek in waalwijk had alleen morgenavond tijd, en dat gaat niet omdat we rekening moeten houden met de files en de kleine Rowan van Lynette.

Morgen moet ik dus Henkie meenemen.. Omdat hij ook ziek was, en nu zo op het oog weer gezond lijkt... Moby moet mee, en ik moet nog even poepscheppen morgen in de volière... Lynette denkt ook dat het de megabacterie is :-\
Als dat zo is, ga ik echt alle vogels behandelen, incl de tropen.

Tina is schoonverklaart, maar dat vertrouw ik nu dus voor geen meter.... Tina zit bij de andere 4 valkjes... Deze komen de kooi uit... Samen met de grasjes... Grasjes eten de ontlasting van de valkjes op, en die zitten vaak op de kamervolière met een open dak :-\ Dus die schijten lekker bij de tropen in hun huis :-X

Mocht bastiaansen bewijs kunnen vinden dat er absoluut geen rare bacteriën in die ontlasting zitten of hebben gezeten, dan ga ik kijken of ik nog iets kan doen tegen de dierenkliniek Feld.
Want zoals ik het nu zie... Hebben ze de MB aangezien voor een bacterie,en dat is een hele grove fout :-\ :-\ :-\ En dan zeg ik het nog netjes :-X

Dus Lynette, dank je wel dat je met me naar de kliniek wilt, je bent op te :-* :-* :-*

Larissa

Hey Meis

Wat een gedoe allemaal zeg en wat onwijs super van Lynette dat ze met je mee rijdt naar de VA, hoop aan de ene kant dat er niks uit komt maar aan de andere kant wel weer want dan kun je eindelijk de vogeltjes gaan behandelen.

Ik geef je groot gelijk dat je eventueel stappen gaat onder nemen tegen Dierenkliniek Feld...

S6 meid

:-*

Saar

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoor.....
Heb een brief van Feld... En weet je wie z'n schuld het is.. de mijne ::) jaaaaaaaaaaaaaaaaaja....


Hij vind het te ver gaan dat ik hem beschuldig van de dood van die 3 vogies... Blijft volhouden dat de dosering goed is, en dat ze dit dagelijks voorschrijven.. Vandaar dat ze het loodje legden toen ze aan de AB zaten :-X ::)

Dat IK een fout heb gemaakt met de dosering ligt meer voor de hand volgens hem :-X Heb het 100 keer gecheckt, dus weet voor 3000% zeker dat ik het niet fout heb gedaan..

En dat mijn vogels dood zijn gegaan 'aan een of andere infectie'... Hij vind dat ik veel vogels bij elkaar houdt... Ja ik heb er inderdaad veel (86 toen der tijd), maar dat zit allemaal over vogelverblijven verdeeld maar door hoor je hem niet over ::) Zoals hij het vertelt hou ik het allemaal in 1 kooi samen. Heel moeilijk hoor goed lezen ;) 

En volgens hem koop ik ook regelmatig nieuwe vogels.. Nou eeh, ook dat valt hartstikke mee! De laatste vogels die ik voor buiten heb aangeschaft ( eigenlijk opgevangen ) zijn Theo en Thea van Lynette en de jappies, kanarie en de 2 bonte kietjes zitten binnen zijn dus niet met de voogs buiten in aanraking geweest... Ik twijfel of ik hier nog op zal reageren, Chiel zei niet doen maar ik wacht morgen even af.

Het mooiste vind ik nog dat hij niet reageert op t feit dat ik hem onbeschoft hebt genoemd :P Wordt wss vervolgd ;)

Saar

Citaat van: Larissa op 23 februari 2011, 12:48:26
Hey Meis

Wat een gedoe allemaal zeg en wat onwijs super van Lynette dat ze met je mee rijdt naar de VA, hoop aan de ene kant dat er niks uit komt maar aan de andere kant wel weer want dan kun je eindelijk de vogeltjes gaan behandelen.

Ik geef je groot gelijk dat je eventueel stappen gaat onder nemen tegen Dierenkliniek Feld...

S6 meid

:-*


Heey meis,
Diep van binnen hoop ik dat ze wat kunnen vinden. Kan ik ze eindelijk de behandeling geven die ze nodig hebben.
:-*



oow en Moby is er trouwens weer wat beter aan toe dan vanmorgen. Loopt weer te mopperen op alles ;) Ik ga even kijken of hij wakker is, kan ik even stofzuigen :)

Larissa

Hey Meis

ook al had je er 1000000 bij elkaar verdeeld over verschillende kooien, dan hadden meer vogeltjes ziek moeten zijn en was er toch wat uit gekomen ??

Maar zoals gewoonlijk zullen de geleerde hun fout nie toegeven wat is er makkelijker dan een eigenaar de schuld geven

S6 morgen

XX

Saar

Citaat van: Larissa op 23 februari 2011, 19:12:15
Hey Meis

ook al had je er 1000000 bij elkaar verdeeld over verschillende kooien, dan hadden meer vogeltjes ziek moeten zijn en was er toch wat uit gekomen ??

Maar zoals gewoonlijk zullen de geleerde hun fout nie toegeven wat is er makkelijker dan een eigenaar de schuld geven

S6 morgen

XX


Ja dat is ook weer zo... De zieke vogels komen allemaal uit de buitenvoliére vandaan, dus daar zit het probleem en niet bij de rest van de beessies ::)
Maar idd, zij zullen hun fouten echt niet toegeven... Dus het is even afwachten hoe het vanmiddag gaat... Moby zat weer te spugen vanmorgen, het arme mannetje :( Hij heeft de hulp in ieder geval hard nodig. Ik zei vanmorgen nog tegen hem: nog even volhouden, vanmiddag wordt je geholpen.

Ik hoop zo dat ik vanmiddag een goed werkend medicijn mee krijg. Dit hele gebeuren begint me op te breken en begin zo langzamerhand steeds minder zin te krijgen in de hobby :(
Zoals nu ook, ben hartstikke zenuwachtig voor vanmiddag :-X
Het is best moeilijk om positief te blijven nu :-\

TheaV

Precies zo is het als jij tegen jouw mannetje zei:" het is bijn middag, nog ff volhouden!!!" . Geldt dus ook voor jou!!! Suc6!!!


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

carco

Heel veel succes vanmiddag.
Ik hoop dat je eindelijk eens weet wat de boosdoener is.
( Valt met trouwens heel erg mee dat je wat op de brief gehoord heb.)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.