3 mei 2025, 16:33:57

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Het aangetikte eitje van vanmorgen piept zich een ongeluk :D
en t 2e eitje tikt al ;) Hopelijk vind ik morgen een mooi donsje :D

patty_dordtse valkjes

hoi,

super zeg komen ze straks ook achter elkaar net als hier haha  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Helaas, geen donsje...
Er wordt nog hard gewerkt in t ei ;)

Kimm

spannend saar  :D hij zal vandaag vast wel komen  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 27 mei 2010, 09:33:28
spannend saar  :D hij zal vandaag vast wel komen  :-*

Ik hoop het! Door al die verhalen op t forum van dat er donsjes niet uit t ei kunnen komen enzo, vind ik t erg spannend :-X Normaal heb ik daar geen last van ::) Maar we duimen gewoon op goed nieuws! Zou wel leuk zijn, een donsje op de verjaardag van m'n vader ;D

Kimm

ja dat kan ik mij voorstellen saar. dat zijn ook de mindere kanten, maar deze komt vast goed  ;)

gefeliciteerd met je vader!!!

Saar

Citaat van: Kimm op 27 mei 2010, 09:37:17
ja dat kan ik mij voorstellen saar. dat zijn ook de mindere kanten, maar deze komt vast goed  ;)

gefeliciteerd met je vader!!!

Dank je :D
Ja hij wordt alweer 60! :o Ik heb de laatste 2 weken niks anders gedaan dan cadeautjes kopen ;D Ik heb een beker met 60jr, een broche met 60 jr, een wc rol ;D met 60 jr, een pen met de eerste letter van zijn naam, nivea setje ( deo, douchegel enz ), mexx parfum + douchegel, mezenkastje, voetbalboekje, handverzorging, huidverzorging voor z'n gezicht, vogeltje met sensor ( fluit zodra ie beweging ziet), en 2 vogeltjes die licht geven... Die laden zichzelf op met zonnenlicht.. Volgens mij is dat wel alles :P Ik heb t opgestuurd met de post, hij viert t nu namelijk nog niet. Zijn vriendin is begin dit jaar 50 geworden, en ze vieren dat van de zomer samen. Ben benieuwd hoe hij er op reageert :P Hij weet namelijk van niks hihi ;D

Kimm

oh wat een geweldige kadootjes saar. erg leuk hoor meid. daar zal hij vast heel erg blij mee zijn. je hebt echt je best gedaan :D

Saar

Ik ben de zonnenbloemzaadjes nog vergeten ;D Krijg je er van als t zoveel is :-[

Citaat van: Kimm op 27 mei 2010, 09:54:44
oh wat een geweldige kadootjes saar. erg leuk hoor meid. daar zal hij vast heel erg blij mee zijn. je hebt echt je best gedaan :D

Dat zal best wel... Krijg ik vanavond een telefoontje... Had je niet moeten doen joh... Is veels te veel :P hihi! Hoop wel dat alles heel is aangekomen, maar dat zal best wel :)

Saar

Kreeg net een smsje... De ringen zijn gebracht ;D
Scheelt mij weer een hoop gedoe...

patty_dordtse valkjes

Hoi,

denk zekers wel dat de kleine dan er vandaag zal zijn...

en fijn dat de ringen binnen zijn zeg...

dat meot een teken zijn dat er een donsje ligt  ;D

En gefelie met je vader
jonge valkjes te koop

Saar

Zou t ;D
Ik zal t wel zien later op de dag ;)
Voorlopig zit ik me te ergeren aan t nieuwe systeem wat niet goed werkt... Mochten jullie gebonk horen... Ben in t buurtcafé met de boksbal bezig >:( ;D

patty_dordtse valkjes

ik hoor het niet maar voel het wel  :P
jonge valkjes te koop

Sally