16 juni 2024, 08:34:36

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

*Manon*

Dat was het nieuwtje Saar??  :P :P :P :P :P :P

Hopelijk begrijpt Gerrit de hint  ;)

Saar

Ja dames, jammer genoeg bleef gerrit irritant naar zijn kooibewoners... Hij heeft net een wippie mogen maken omdat ie stil was.... Maar voor de verandering greep ie nu weer pér >:( Hij heeft nu een paar spuitjes gehad van de plantenspuit... Kan ie afkoelen >:( >:( >:( :-\

Enne, nee Manon, nieuwtje heb ik nóg niet... moet vanavond even afwachten.. Misschien gaat het niet door... snappie? ;D
Het is in ieder geval kijken, en heeeeeeeeeeeeel misschien kopen ;)

Bello

we zijn nieuwsgierig!!!!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Saar

Citaat van: Bello op 30 januari 2010, 17:10:43
we zijn nieuwsgierig!!!!!!

Dorothé


Vanavond rond 8 uur weten het ook :P

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien


hilde


amazingleeuwtje

kijken is kopen :P

Agossie die Gerrit mag hij niet eens lekker hard schreeuwen tot hij ze zin krijgt?? ;)..

Kaatje


Saar

Citaat van: sylvia59 op 30 januari 2010, 18:49:07
kijken is kopen :P

Agossie die Gerrit mag hij niet eens lekker hard schreeuwen tot hij ze zin krijgt?? ;)..


Nee dat mag hij idd niet >:( ;D
en idd... kijken is kopen.... :-[
foto's komen eraan ;)

amazingleeuwtje


Saar

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
Ik zag dat iemand in vianen jonge grasjes had zitten... Bij zijn omschrijving zat ook een 'stompie'. Die was mooi grijs.... En ja.. dan sta je daar en dan ben je verkocht :-[ Het is geen zuiver grasje, kruising tussen 'gewone' en engelse kiet :)






















en de jappies ;)








Mijn grasjes zijn nu compleet :D
Deze hunk ga ik aan Willie koppelen, en haar pa aan de lutino grasparkiet. Sjonnie is als een blok gevallen voor het lichtblauwe popje.. Dus dat komt helemaal goed :D

Kaatje

30 januari 2010, 22:12:12 #1602 Last Edit: 30 januari 2010, 22:47:07 by Kaatje
Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je grasje, een snoepie is het hoor  :-* Ik blijf die jappies echt apart vinden, is dat gele wat ik zie nu een gehele krop !? Wat apart eigenlijk zeg en dan die bekkies, hehehehe, heel anders dan een kromsnavel  ;D

Fijne zondag nog!

Liefs, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op 30 januari 2010, 22:12:12
Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je grasje, een snoepie is het hoor  :-* Ik blijf die jappies echt apart vinden, is dat gele wat ik zie nu een gehele krop !? Wat apart eigenlijk zeg en dan die bekkies, hehehehe, heel anders dan een kromsnavel  ;D

Fijne zondag nor!

Liefs, Karin


Dank je :-*
En dat gele is inderdaad de krop :D
Als je goed kijkt zie je eivoer en zaadjes ;D
Jij ook een fijne zondag :-*

Kimm

hey leuk hoor!!!  :D  gefeliciteerd!
maar volgens mij ga jij nu meer de kant op van ander parkietjes dan valkjes???

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010