5 mei 2025, 15:25:03

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Caroline

Gefeliciteerd en een hele fijne dag.

Fijne jaarwisseling.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

maak er een mooie dag van saar!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Hermien

Bello

Saar,

Hierbij een fijne verjaardag toegewenst!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

De beste wensen voor 2010!

Groetjes Sabine,
Binky en Pearl

Dierenfreackske

Saar

Bedankt voor de felicitaties en ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar. Inmiddels ben ik weer aan t werk. Moest mijn uren opmaken bij het uitzendbureau dus had even een lekker weekje vakantie :) En daar ben ik nu dus ook definitief weg :D Ze hebben helemaal niks van zich laten horen.... Achja, typisch content... Ben hartstikke blij dat ik daar niks meer mee te maken heb ;D

Alle vogels hebben oud en nieuw overleeft.... Alleen 1 van de buren vond t nodig om elke dag na sinterklaas vuurwerk in de tuin af te steken.... En ook op 1 januari.. Dus voor de verandering paniek >:(. Hopelijk hebben we dit jaar een huisje... dan zijn we van dit gezek af :-X Met ze praten heeft namelijk geen zin.... ::)

Binnen heb ik 1 bevrucht eitje van de japanse meeuwen. De andere was gestopt met ontwikkelen. Er zijn inmiddels wel meer eitjes, zal vanavond eens kijken en schouwen.

Mijn broer en mijn zwangere schoonzus zijn zaterdag ook op bezoek geweest.. Mensenlief, ze heeft een aardig buikje :o De kleine was ook lekker aan t schoppen :P Wat het geslacht is, blijft een verrassing.. De kleine hield de beentjes dicht op de echo :-\ t eerste wat ik zei was: zie je, net zo eigenwijs als zijn/haar vader ;D

Zijn jullie weer op de hoogte :)
Groetjes Saar :-*

Saar

De japanse meeuwtjes zijn overnieuw begonnen met leggen..
En het ene bevruchte eitje was gisteren weg ??? Er liggen inmiddels wel weer 6 nieuwe hoor, maar ik denk dat dat ene ei uit t nest is gevallen en als diner is geeindigd :-X Baalde er wel van maarja niks aan te horen....

Vanmorgen hoorde ik ineens een hoop gegil van buiten... En dan dat hele hoge zenuwachtige toontje.... Kijk ik naar buiten, zit Grietje kippetje... Met het wildkleur jong van Plien en Sjors er bovenop :o Op t wildkleurtje zit vervolgens t opalientje van P&S :o En Sjakie probeerde er ook nog op te klimmen en toen viel t 'stapeltje' om :-X de smeerlappen!

De moeder van Willie voelt zich niet zo lekker....
Ik houd haar maar weer goed in de gaten... Bevalt t me niet dan bel ik de VA maar weer... Hopelijk valt t mee :-\

Saar

Morgen wordt de mama van Willie (Wilfred) opgehaald door de VA. Ik vertrouw t niet zo... Ik heb haar namelijk ook even gepakt, en haar darmpjes zijn wat opgezet... Voor de rest kan ik niks bijzonders voelen/zien :-\ Voor het geval t een ei is ::) Heb ik ook voor de zekerheid de blokken maar opgehangen. Kan ze ook even wegkruipen als ze t zat is.

anika_en_spirit

Hoi Saar,

Jammer van het bevruchte eitjes van de Japanse meeuwtjes. Hopelijk gaat het met het nieuwe nestje beter.

Ook hoop ik dat het meevalt met de mama van Willie. Mijn duimen draaien. Sterkte!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Saar

Citaat van: anika_en_spirit op  6 januari 2010, 19:11:35
Hoi Saar,

Jammer van het bevruchte eitjes van de Japanse meeuwtjes. Hopelijk gaat het met het nieuwe nestje beter.

Ook hoop ik dat het meevalt met de mama van Willie. Mijn duimen draaien. Sterkte!

Dank je voor t duimen draaien :-*

Anja

Saar

Helaas lag ze vanmorgen dood in de kooi :(
Ik heb haar nog wel meegegeven voor sectie.
Hopelijk kunnen ze me vertellen waaraan ze is overleden.
De 3 grasjes die bij haar in de kooi zaten ( haar kereltje, dochtertje Willie en t vriendje van Willie ) mogen nu even niet vliegen. Vanavond gaat wat in de kooi gebruikt wordt/werd de schoonmaak in. Dat ga ik goed schoonmaken met dettol, en dan is het een kwestie van het drietal goed in de gaten houden. Ik heb wel medelijden met haar mannetje.... Hij heeft 5 jaar op een meissie moeten wachten omdat alle andere werden weggekaapt voor zijn neus... Heeft ie er eindelijk 1, heeft hij er maar een jaartje van kunnen genieten :'( Nouja, ik hoop maar dat het mee valt... :-\ Dat zal wel, want de andere 3 vertonen geen ziekte verschijnselen... In ieder geval ga ik maar heel hard duimen :-\