geluid en filmpjes

Gestart door mar, 11 februari 2009, 22:04:37

« vorige - volgende »

mar

Hoi
mijn filmpjes en geluid doet het niet bij geluid en filmpjes  wie weet wat ik daaraan kan doen ik heb vista ik heb divx ook geinstalleerd maar daar doet hij het ook niet van

Groetjes marianne

Peter

Hoi Marianne,

Hier heb ik geen problemen. Wat voor foutmelding krijg je precies?

Groetjes,
Peter

mar

hoi peter
dit krijg ik steeds

De webpagina kan niet worden weergegeven
   
   Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

   Mogelijke acties:
     Verbindingsproblemen vaststellen 

     Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven

Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

Klik op Extra  en vervolgens op Offline werken.
Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.



Peter

Het lijkt erop dat je browser de server niet kan vinden. Probeer eens je tijdelijke internet bestanden te legen van je browser.

mar

Hoi peter
Hij doet het nu Ik heb gedaan wat je gezegt had daarna deed hij het nog niet sinds gisteravond kreeg ik dan wel iets waarmee je dan ook muziek kan luisteren en kreeg dan nog geen filmpje te zien .Maar op help te klikken deed ik maar bij optiés  en daarna nog een scherm wat, en toen deed ie het ineens .Ben blij dat hij het nu doet Bedankt

Groetjes marianne