25 april 2024, 11:36:43

Zyra/Kenay86

Gestart door Zyra, 8 februari 2009, 00:40:07

« vorige - volgende »

Zyra

8 februari 2009, 00:40:07 Last Edit: 8 februari 2009, 00:41:41 by Zyra
Beste allemaal,
Een poosje terug heb ik nogal wat problemen gehad, maar vooral veroorzaakt, hier op het forum.  Allereerst wil ik hiervoor mijn wel gemeende excuses aanbieden aan iedereen, zowel de moderators als de leden. Ik heb mij zeer ernstig misdragen en begon dat pas in te zien nadat ik de ban had gekregen op mijn ouderlijk huis. Toen ik hier internet had ben ik alles terug gaan lezen en heb mij enorm geschaamd en doe dit nu nog steeds. Ik heb via Gerda contact opgenomen en gevraagd of ik nog een kans mocht en geprobeerd mijn verhaal duidelijk te maken. Ook heb ik dingen beloofd, dat ik mij beter zal gaan gedragen, niet continue op het forum hangen, want dat deed ik gewoon veel te veel, en zeker niet op elk bericht ingaan. Dit zijn mijn grootste fouten geweest en hoop dan ook dat ik niet alleen  van de moderators, Peter en Angelique een nieuwe en tevens laatste kans krijg, maar ook van jullie.

Ik heb, nu ik op mezelf woon, veel meer rust voor mezelf, maar ook zeker voor de dieren. Hierdoor weet ik van mezelf dat ik veel rustiger ben en veel meer kan hebben.  De vogels staan mooi in de bijkeuken die nog wel veranderd wordt, maar die hebben nu ook zeker veel meer rust gezien ze niet continue mensen om zich heen hebben die langs de kooien wandelt. Van de zomer wil ik gaan kijken of ik een voliére aan de bijkeuken kan bouwen met het binnen hok in de bijkeuken waardoor ze ook veel meer ruimte hebben. De honden lopen ook niet steeds langs de kooi wat toch ook wel voor stress zorgt bij ze. Met andere woorden, er is veel meer rust in huis en bij de dieren.

Ik verwacht zeker niet dat het gaat zoals het was, maar ik hoop toch dat jullie als leden mij nog een kans willen bieden en zal beloven dat ik mijn best zal doen om mezelf veel beter te gaan gedragen, mijn zinsopbouw proberen te veranderen (al heb ik daar erg veel moeite mee) en niet continue op het forum zitten waardoor ik alle berichtjes apart lees en hier apart op wil reageren waardoor ik denk dat het boos bedoeld wordt.
Ik hoop dat jullie mij deze kans willen geven, en nogmaals mijn excuses voor mijn gedrag de laatste paar maanden.

Groetjes Desire (Kenay86)



Gerda

8 februari 2009, 01:26:11 #1 Last Edit: 8 februari 2009, 16:42:11 by Gerda
Even een berichtje van mij als global moderator.


Hoi Desire,
We hebben besloten je nog een kans te geven. En we hopen dat je die met beide handen aangrijpt.
Want meer dan deze ene kans kunnen we je niet meer geven.

Ik roep een ieder op Desire dezelfde kans te geven die wij als moderators haar geven.

Gerda

Kimm

hoi desire,

ik ben blij dat het goed met je gaat. en fijn dat iedereen je een kans wil gaan geven. ook ik doe dat.
welkom terug.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Terug Desiré.

Iedereen maakt fouten en van je fouten kun je leren. Ik ben dan ook heel blij dat je dat nu inziet, want dan ben je op de goede weg  ;)

Ik vind dat iedereen een tweede kans verdiend en ook van mij zal je die krijgen. 

fijn dat je nu je rust gekregen hebt nu je op jezelf woont.

Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Desiree,

Fijn om te lezen dat je nu een eigen plekje hebt waar je jezelf kan zijn. Ik denk dat dit zeker een positieve bijdrage levert aan wat meer rust voor jezelf en je dieren.

Uiteraard krijg je van mij ook een nieuwe kans en beginnen we wat mij betreft helemaal met een schone lei.

Wel hoop ik net als Gerda dat je deze kans met beide handen aangrijpt, voor jezelf, maar ook voor je dieren !

Succes meid !

Groetjes, Karin

Caroline

Hoi Dees,

allereerst veel geluk in je eigen huisje.  :D

Net als de rest hoop ik dat je deze kans met beide handen aangrijpt en je aan je woorden houdt.

Heel veel plezier hier op "onze" leerzame forum.

Groetjes van Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Zyra

Ik ben erg blij dat ook jullie me een nieuwe kans geven, en vooral jij, Caroline. Ik weet hoe boos je op me was  :-[


Mara

Hoi hoi

Ik hoop dat je deze kans goed gaat benutten en veel plezier hier op het forum gaat hebben.

Ben blij dat het met jou goed gaat.

Groetjes

Mara

Hermien

Ha Desiré,

Eigenlijk kom ik maar zelden in de koffiehoek, maar kennelijk heb ik aan de trillingen van mijn pc gevoeld dat jij er weer bent.

Allereerst wil ik even kwijt dat ik het echt heel erg moedig van je vindt dat je op deze manier je excuus hebt aangeboden. Want dat gaat niet in je kouwe kleren zitten. Je hebt ècht heel netjes verwoord wat je van jezelf vond en dat heeft me werkelijk ontroerd. 'Sorry' zeggen kan soms heel gemakkelijk gaan, maar is dan zelden ernstig gemeend. Maar jij hebt aangetoond dat je daadwerkelijk spijt hebt en het schrijven moet in dit geval best heel moeilijk voor je geweest zijn. Daarom spreek ik hier mijn waardering voor uit en ik heb ik er ook wel vertrouwen in dat de situatie zich niet zal herhalen. Uit de grond van mijn hart zeg ik:

WELKOM THUIS IN DIT VALKPARKIETENHUIS.

Met een knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'



Zyra

Bedankt Mara, ik zal deze kans zeer zeker goed benutten hoor!

Hermien, makkelijk is inderdaad anders, maar het leven is soms niet makkelijk en toch moet je er doorheen.. Ik had ook niet meer kunnen komen op het forum, en dan zou ik mezelf erg laf vinden. Uiteindelijk ben ik hier de schuldige en minstens een excuus is hier op zijn plaats. Ik had meer willen doen, maar dat gaat niet echt zo vanaf mijn computertje. Het liefst wil ik weer een dagboekje beginnen, maar dwing mezelf ertoe dit niet te doen. Het is daar nog te vroeg voor. Ook zit ik regelmatig te klikken op de link en denk dan, nee niet heen gaan het is nog te vroeg.. Vanavond mag je ;)

Ook jij heel erg bedankt voor een nieuwe kans


Hermien

Graag gedaan. Als mij zoiets gebeurde, zou ik ook graag willen dat ik het over kon doen. Trouwens, er is enige tijd geleden wel iets gebeurd en toen heb ik de betrokken persoon ook gebeld. Uit dat gesprek kwam toen duidelijk naar voren dat we elkaar niet goed hadden begrepen. Dat is dan wel weer het nadeel van schrijven.....

We zijn toen gewoon met een schone lei  begonnen en er is geen vuiltje meer aan de lucht.

Dus:   :-*  :-*  :-*  :-* van mij en mijn 'Vliegtuig'.