19 april 2024, 10:09:28

"Valkjes van Ureterp" Filmpje Protter

Gestart door krimhilde, 7 februari 2009, 23:42:04

« vorige - volgende »

Kaatje

Bij het eerste en het 2de ei had je inderdaad al wat moeten zien volgens mij  ::) Maar misschien is het laatste eitje wel bevrucht, ik ga duimen voor je maar kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent  :(

Groetjes, Karin

krimhilde

Nog maar ff een paar dagen afwachten, dan kijk ik dan wel weer ff. Ach, misshien lukt het Jip en Janneke gewoon niet.
Ik laat ze verder gewoon hun gang gaan, ik kan ze toch niet tegen houden...ik laat de natuur maar hun gang gaan.
Ik hoop dat ik nog popjes mag hebben voor Punky en Rocky (Ik moet Tjidsger nog zo ver krijgen, nog meer valken, denk het wel want de catarina's zijn ook gelukt hihihi teminte als die een blok kunnen vinden bij christa thuis  :P)


Onze Rocky heeft in de gaten dat zijn vleugels beginnen te groeien want hij probeert te vliegen al stort ie dan wel naar beneden :-\
Heb beide kanten van de vleugels bekeken en ze komen nu echt door zn vliegpennen.(had zn afgeknipte pennen er uitgetrokken zodat hij wat sneller kan vliegen met de rest)
Vandaag zat Rocky ook bij de grasjes op de kooi stoer te doen  ;D ;D en zo nu en dan deed hij er een sprongetje bij wat echt heel grappig leek...


Groetjes van Krimhilde

krimhilde

19 februari 2009, 12:21:43 #32 Last Edit: 19 februari 2009, 12:25:00 by krimhilde
Vanmorgen zag ik dat janneke haar

4e ei heeft gelegd


Groetjes van Krimhilde

Gerdy

het eitjes leggen gaat wel goed alleen jammer dat het bevruchten niet wil..ik heb ook een koppeltje die hebben al twee jaar onbevruchte eitjes..wel heel jammer

Kaatje

Gefeliciteerd met het 4de eitje en wie weet zijn de laatste 2 eitjes wel bevrucht, dat zou wel heel erg leuk zijn  ;D

krimhilde

Moarn,

Zo de slaap heb uit (niet helemaal anders moet ik het bed verkopen  ;D)
De meiden zijn lekker een paar daagjes bij mn moeder dus ik heb
het rijk alleen overdag  :P
Gister kwamen we er achter dat rennende meiden door de kamer en vliegende valkjes dus echt niet samen gaan  ;D ;D
Er was namelijk een frontale botsing tussen Astrid en Punky  :o :o
Met een wow van Astrid en een krijs van Punky was het binnen 1 sec weer rustig  ;D ;D en gingen beiden hun eigen gangetje weer ::)
Punky ging de grasjes weer stalken en Astrid deed haar rondje weer door de kamer....

Fijne dag!!!

Krimhilde


Groetjes van Krimhilde

Gerdy

Goh dan zullen zowel Astrid als Puncy wel heel erg geschrokken zijn..gelukkig is het goed afgelopen.

gr gerdy

krimhilde

Hey

Ja idd Gerdy maar dat was maar ff  ;D
Ik heb minstens 1 min met mn hand voor mn mond gezeten  :-\ en dat terwijl zij al weer andere dingen aan het doen waren  ;D


Groetjes van Krimhilde

krimhilde


@ Karin: Vind je deze Meid & Valk ook zo heerlijk??? :P :P


EET SMAKELIJK!!!! :P :P



Groetjes van Krimhilde

Kaatje

Hehehehe,

Je dochter doet me denken aan pipi langkous  ;D  ;D Volgens mij zijn punky en je dochter twee ondeugds bij elkaar !!

Punky vind het allemaal geweldig zo te zien  ;)

Groetjes, Karin

krimhilde

Citaat van: Kaatje op 21 februari 2009, 19:00:51
Hehehehe,

Je dochter doet me denken aan pipi langkous  ;D  ;D

Groetjes, Karin


;D ;D Ze is idd een beetje rood (rozzig) dan nog twee van die vlechtjes en ze kan er zo mee door ;D ;D


Groetjes van Krimhilde

christa

het heet bij jou toch ook ''villa kakelbont"' krimhilde?!

krimhilde

Citaat van: christa op 23 februari 2009, 06:46:50
het heet bij jou toch ook ''villa kakelbont"' krimhilde?!



Hoe raad je het zo?!  ;D


Groetjes van Krimhilde

krimhilde

Hoi allemaal

Het was tussen de middag zo gezellig ;D ;D



Groetjes Krimhilde


Groetjes van Krimhilde

Gerdy

 ;D wat een heerlijk filmpje...hoe krijg ik mijn valkje gek.super om te zien.

gr gerdy