28 maart 2024, 09:40:16

appelciderazijn

Gestart door *Manon*, 4 februari 2009, 16:54:19

« vorige - volgende »

*Manon*

zo eenvoudig kan het zijn Kim...  8)
Ik had een potje waarin je normaal urine wegbrengt naar de dokter....  :-X
Dat is 60 ml, daar de helft van is 30 en daar weer de helft van is 15 en daar ongeveer staat het streepje op het potje gekrast.... maar dit is dus veeeeeeeel eenvoudiger  :D

Kimm

hahaha een pot voor urine ;D vind je het gek dat het spul troebel wordt  ;D  ;D  :P  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

C@rl@

haha ja lekker dan...........ik heb nu een heel klein glazen  buisje waarop de maat staat vanaf 5 ml, komt bij aquariumspulletjes vandaan, m'n dochter kreeg een ingeving van dat heb ik wel voor je, haha, is ook heel handig, heb m al gebruikt, ik doe nu een halve liter met 7eneenhalf ml appelcider, is denk ik voor 3 dagen ;)

*Manon*

Citaat van: Kimm op 19 februari 2009, 11:09:21
hahaha een pot voor urine ;D vind je het gek dat het spul troebel wordt  ;D  ;D  :P  :P


Zeg hallo  :o :o :o
hij was nog nie gebruikt ja...  ::) ::) ::)
Die dingen heb ik altijd op voorraad  :D :D

Kimm

whahahah geintje  ;D   ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

RichardB

Ik heb bij de Tuinen een fles AppelAzijn gekocht.



Nu lees ik op het ene forum dat appelazijn ook kan en op een ander forum dat het echt appelCIDERazijn moet zijn  ???

Dan is mijn vraag is dit wel goed wat ik heb gekocht ::)

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Kaatje

Hoi,

Je moet inderdaad de appelciderazijn hebben. Deze wordt verkocht bij AH, je moet dan de Biologische Appelciderazijn hebben, ze hebben er maar 1 soort van en dat is degene die we hier allemaal gebruiken.

Deze fles is dus niet goed en kan voor iets anders gebruikt worden ( sla voor jezelf b.v. )

Succes !

Groetjes, Karin

RichardB

Oke...
Dan gaan we even naar de AH  ;D

Dank je wel voor je antwoord en wij gaan hier in ieder geval aan de sla  :-X hahaha

Sally

Kan je ook Appeciderazijn in Belgiƫ kopen?

hilde

ja sally dat kan

groetjessssss

Kaatje

Citaat van: RichardB op  2 maart 2009, 11:03:02
Oke...
Dan gaan we even naar de AH  ;D

Dank je wel voor je antwoord en wij gaan hier in ieder geval aan de sla  :-X hahaha


Hehehehe, ohw ..... vergeet erbij te vermelden dat het van het huismerk AH zelf is, dan loop je niet zo te zoeken  ;D

RichardB

Het  is gelukt....
Biologische AppelCiderAzijn van de AH  :P

en dan mengen 10ml AppelCiderAzijn per 1000ml Water ???
En kunnen we dit dan elke dag geven ???

Sorry voor alle vragen  ::) en nogmaals dank voor de wijze antwoorden  :-*

Kaatje

Zelf heb ik altijd van die flesjes water in huis van 0.5 ltr, deze zijn ook heel makkelijk maar een literfles is natuurlijk net zo makkelijk  :D

Fijn dat je het op de kop hebt kunnen tikken, en het is inderdaad 10 ml op 1000 ml  ;)

Groetjes, Karin

Sally


hilde

ik heb het hier kortbij gehaald is speciaal voor duiven en vogels
heb dat bij horta gehaald degens hier kortbij mij

normaal ook dierenspeciaalzaak moet dat hebben

groetjes