16 april 2024, 06:01:45

Caatje weer hier

Gestart door Caatje, 4 februari 2009, 13:23:46

« vorige - volgende »

Caatje

4 februari 2009, 13:23:46 Last Edit: 4 februari 2009, 17:25:13 by Caatje
Hallo lieve mensen, ik ben Carla... ik was in het begin van 2007 ook op dit forum.... onverwachts had ik m'n lieve kroelerd en kletsvalkje Joy dood in de voliere gevonden...
Via dit forum vond ik een nw  vriendje voor het overgebleven valkje Coco.... dat werd Rocky.
Rocky had altijd alleen gezeten en was in het begin meer verliefd op zijn spiegeltje als zijn soortgenootje..... maar dat duurde niet lang.... het zijn nu dikke vrienden ;D.

Nu ben ik weer hier om advies te vragen: Rocky zijn snavel groeid door!
Ik heb zijn snavel korter gevijld.... en dan gaat het een tijdje goed... maar nu issie weer te lang....
De valkparkieten zitten in een kamervoliere, samen met bourksparkieten, zebravinken en kanaries..... ieder heeft z'n eigen voer.... ze krijgen trostgierst.... eivoer.... wilgentakken als zit stokken..... groente en af en toe fruit.
Er is ook sepia aanwezig, maar daar maken alleen de kanaries gebruik van.....
Van die witte kalkstenen word geen gebruik gemaakt.

Sorry, tis nog een lang verhaal geworden.

Groetjes Carla en het Rossum's Zoo ;)



Rocky is net in mijn handen overleden :'( :'(

Kimm

hoi carla,

ik wou je welkom heten hier, maar dan lees ik je verhaaltje verder en dan lees ik dat je valkje net overleden is?????

hoe is dat nou zo gekomen?

sterkte hoor.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caatje

Hoi Kim.
Ik kon gisteren niet meer reageren, heb zo veel gehuild...
Rocky had ik 2 jaar, maar het afgelopen half jaar ofzo deed ik zijn snaveltje bij houden... ook gisteren zag ik dat ie weer iets te lang was.... dus heb ik hem korter gemaakt.
Rocky was de laatste tijd wel heel erg aanhankelijk, gisteren viel hij in mijn nek in slaap.....
Hij word wakker omdat ik opsta, ik moet ff naar de keuken en zet hem op de tafel en hij begint vreselijk te schreeuwen...
ik kom terug, hij stapt weer op mijn hand..... kruipt helemaal in mijn handen... en wil alleen maar dat ik hem in zijn nekje kroel....  hij valt in slaap.... en hij word helemaal slap!!! Dood is Rocky :'(

Gr Carla

Kimm

jeetje meis, wat ontzettend verdrietig :'(  :'(
de arme schat, valt zo bij jou in slaap.

gelukkig was hij bij jou toen het gebeurde.

ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je lieve rocky :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Ach Carla, wat een verhaal! Wat erg voor je meid! Je enige troost is dat hij tenminste bij jou zat toen het gebeurde, hij hield erg veel van je dat hij persé bij jou wilde sterven.... Heel veel sterkte :'(.

Groetjes, Sanna

Caatje

Dank je wel, Kim en Sanna...
(pfff nu zit ik weer te janken)

ik heb ook niet gemerkt dat hij ziek was...
hij at en dronk, als ik met de plantenspuit aan kwam ging hij er helemaal klaar voor zitten... maja tis echt ellendig, maar niets aan te doen.

Nu ga ik toch maar zoeken voor een nw maatje voor Coco zoeken.
Groetjes Carla.