8 juni 2025, 12:32:40

man en pop??

Gestart door pipo-skinny, 31 januari 2009, 19:00:23

« vorige - volgende »

pipo-skinny

hallo ik heb een vraag ik heb hier als het goed is een koppel zitten maar weet ik niet zeker
hier een foto der van

pop alleen

man alleen

ik hoor graag jellie mening

Saar

Zo te zien is het inderdaad een man en pop.
Maar wat is de leeftijd van het popje? Als ze nog erg jong is kan het alsnog een man zijn omdat het masker op latere leeftijd pas geel wordt.
Groetjes Saar :-*

pipo-skinny

hallo saar,
het pop is al zeker door de eerste rui heen is van begin vorige jaar en man ook,
alleen de man is heel zielig gekortwiekt,,:(
bijna gelewiekt.. >:( >:(

ze zoeken elkaaar wel steeds op,
wil mniet echt zeggen dat het al een koppel is ik heb ze gekoppelt,
ze zaten in de dierenwinkel waar ik vaste klant ben , en die man zij ook tegen mij dit is echt iets voor jou, en ik heb ze ook gratis gekregen omdat hij het heel zielig voor de man vondt,
en hij zeker wist, dat ik er heel goed voor zou zorgen, ze zijn wat verzwakt, door alle paspoes, de man had eerst een baasje waar die zo gekortwiekt is , en toen terug gebracht  ??? ???  en de dierenwinkel heeft hem wel terug genomen omdat die man hem wou vermoorden  :o  :'(  waarom geen idee, maar ze zitten hier nu lekker veilig in de kooi en ze komen ook wel uit de kooi heb de kooi geregeld openstaan en dan klimmen ze der uit en gaan ze der op zitten :)
en als ze gaan broeden is het leuk maar als het niet kotm ook prima :)

pipo-skinny

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Volgens mij heb je van Saar al antwoord gehad. Of dit een koppel wordt, kunnen wij natuurlijk niet zeggen.

pipo-skinny

ja dat wee tik wel maar saar vroeg of ze ook door de eerste rui heen waren, en toen heb ik daar nog antwoord op gegeven en toen geen antwoord mee rgekeregn van daar

Kimm

als het popje door de rui heen is, dan is het ook een popje.
ze heeft geen gele kop namelijk. ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010