19 april 2024, 10:50:14

Waar halen/bestellen jullie je vogelvoer?

Gestart door Rob S, 30 januari 2009, 21:20:00

« vorige - volgende »

Rob S

Goedenavond,

Ik ben wel benieuwd waar jullie allemaal je vogelvoer kopen of bestellen via het internet. En wat/welk merk voer jullie bestellen. Ik ben hier benieuwd naar omdat het voer dat ik altijd koop ineens gestegen is met 5 euro per 25 kilo. Aangezien ik deze prijs te hoog vind voor de geleverde kwaliteit, ben ik erg benieuwd waar jullie je voer kopen.

Groeten Rob

Karin

Ik koop bij Geon in Rijnsburg en betaal nu bijna 24 euro voor 20 kilo. Is dan wel kwaliteitsvoer met heel veel verschillende zaden ( Teurlings gropar eurotop 228 ).
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kimm

hoi rob,

ik gebruik ook teurlings gropar eurotop 228.
dit voer heeft diaantje besteld en dat delen wij samen. zij heeft dit ook via internet besteld, maar ik weet niet bij wie.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

ik gebruik Deli Nature van Beyers..speciaal voor grotere Australische parkieten..20 kilo voor 19,95

gr gerdy

Rob S

Oke, ik betaal nu 25 euro voor 25 kg voer. Er staat geen merk op, maar er zitten wel heel veel verschillende zaden in. Parkiet HS speciaal heet het geloof ik. Alleen het ziet er heel dof uit, net alsof het voer niet helemaal grandioos gerijpt is.

Iemand toevallig een internetadres waar ik voer kan bestellen, want hier in de buurt wordt nergens teurlings verkocht :-\

Gr Rob

Karin

Geon heeft ook een webwinkel, gewoon even "geon Rijnsburg" intikken op google. Maar met die zware zakken tikken de bezorgkosten natuurlijk wel aan  ;) En anders even Teurlings mailen of ze een verkooppunt hebben in de buurt
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Je kunt hier ook kijken welk verkoop adres in de buurt is:

http://www.teurlings.nl/Verkooppunten.html

Groetjes Sabine

Rob S

Citaat van: sabine op  1 februari 2009, 23:05:05
Je kunt hier ook kijken welk verkoop adres in de buurt is:

http://www.teurlings.nl/Verkooppunten.html

Groetjes Sabine


Dank je Sabine, ik heb even gekeken en tot mijn grote verbazing staat de winkel waar ik mijn vogelvoer altijd haal er ook tussen. Maar heb het nog nooit zien liggen, in elk geval geen parkietenvoer. Ik ga het eens navragen de eerstvolgende keer ;)

Gr Rob

Gerda

Dat de dierenspeciaalzaak teurlings verkoopt, betekent nog niet dat ze eurotop 228 verkopen.

Wij hebben het bij exotica nagevraagd een paar jaar geleden en ze zijn het toen gaan inkopen.

Dus misschien kan jouw dierenspeciaal zaak dat ook.

Groetjes, Gerda

Rob S

Ja precies, daarom ga ik het de eerstvolgende keer wel navragen of ze het ook in kunnen kopen en wat de prijs daarvoor zal zijn ;).

Gr Rob

mila

ik bestel mijn parkieten en papegaaien voer bij www.zooplus.nl
bij het papegaaien voer scheelt het me bijna 10 euro op een zak
en het parkietenvoer valt wel mee is gewoon makkelijk

Vogelvoer van Prestige speciaal voor grote parkieten
€26,20 a 25kg

Prestige Premium Papegaaien
€24,50 a 15 kilo

zeer tevreden erover stap ook niet graag over naar ander voer.
maar als het moet dan naar teurling of witte molen.

groetjes

tanneke33

hoihoi ik heb in huis gehaald xtravital 1 kilo voor een tientje dat is dus niet nodig begrijp ik??
ff voor de duidelijkheid , er is nog geen valkparkiet hier maar die hoop ik binnen nu en een xaantal weken wel te hebben. ik heb wel al 2 grasparkieten en ook zij krijgen xtravital alleen dan voor grasparkieten

Kimm

hoi tanneke,

xtravital is vrij duur voer. ik heb het ook in het begin gebruikt.
je kan het pak eerst gaan gebruiken hoor, maar er zijn meerdere goede zaden en die zijn goedkoper.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010