13 mei ik kom hier nog eens aanvliegen met eitjesnieuws/donsjesnieuws

Gestart door hilde, 30 januari 2009, 19:51:20

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

leuke foto's hilde  ;D

duurt altijd zo lang hey dat alleen maar afw8te haha
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

hilde

21 november 2010, 13:07:11 #1156 Last Edit: 21 november 2010, 13:40:04 by hilde
heb hier een valkje geboren 6/09/2010 deze begint al fiet fieuw te fluiten en te tetteren is dat normaal?
is nog maar 2 maandjes en kan nu al fluiten en tetteren



de kweker zei dat het een popje was en ook dat er alleen uit dat koppel wat hij had de geparelde popjes waren .

iemand enig iedee?

HET IS GELUKT FILMPJE TE MAKEN tv hoor je wel op achtergrond maar luister naar valkje voorgrond




Alexandra

Mijn gizmo (mannetje) fluit ook al vanaf het moment dat ik hem in huis haalde en toen was hij 11 weken oud :) 

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

☺ Pita ☺

Hmmz kweet het niet hoor ik heb hier ook een popje zitten die ook fluit...
Het blijft altijd moeilijk aan het uiterlijk te zien zou ik toch zeggen een popje :D

patty_dordtse valkjes

Hoi,

hier ook een voggie die 9 weekjes is en al flink tettert en fluit  ;D ;D ;D

hoe is het met jouw  :P

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

hilde

het valkje zit nu in glonc  had het tam gemaakt voor die mensen  :)

maar leg het maar eens  uit in het frans dat het ook een popje kan zijn  ;D

patty_dordtse valkjes

 ik heb het ff opgezocht voor je  ;D

het kan een man of popje zijn

il peut être un homme ou sa poupée

http://www.vertalen.nu/zinnen/

handig toch internet  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

hilde

heb ik al gedaan toen de persoon in kwestie hier was   hihi ;D   ;D  google vertaler

hilde

hallo

hier even wat nieuws.sorry voor het lange wachten .heb het even druk met men mama wegbrengen dus een beetje taxi spelen.  :)

met de tamme valkjes binnen gaat het goed .

luna en kyra hebben een blok en hebben 3 eitjes waarvan ze eigenlijk moeten gaan uitkomen .dit is hun 2 e nestje hun 1ste nestje hadden ze maar 2 jonkies dus mochten ze nog eentje .of het iets gaat worden weet ik niet .


een ander verhaaltje

we hebben 2 logees ale tis te zeggen ze hadden in de week gemaild dat ze de valkjes wilde plaatsen daar 1 van hun kindjes een allergie heeft gekregen .ze waren het valkje in augustus komen halen bij mij dus is hij/zij vrij jong , ze hadden al een valkje van een dierenwinkel.en vroegen aan mij of ik ze wilde plaatsen maar ze moesten dus weg met pijn in het hart.nu we hadden nog plaats een papegaaienkooi staat vrij .eerst deze goed ingesopt en laten drogen en ingericht .gisteren zijn ze de 2 valkjes komen brengen onder schooluurtjes daar ze niet wilde dat de kinderen er veel van gingen afzien .want als de kindjes thuis waren namen ze de valkjes uit hun kooi en namen ze mee op het speeltapijt .nu de valkjes zijn dus aangekomen.1 van de valkjes komt van een dierenwinkel en deze is dan ook geknipt en is wat schacherijnig maar denk dat het eerder komt omdat ze aan het pubberen zijn .maar dat deed ze bij hun ook.het ander valkje wat van bij mij komt is nog altijd heel lief en tam. deze kwam direct naar mij.

het valkje dat van mij kwam is een bontje de andere is een bont gepareld .wat het geslacht is heb ik het raden naar.1tje fluit mooi dat is het bonte .en ze vechten ook regelmatig alee meer pikken dan echt vechten.

ga het even aanzien of ik ze al dan niet alle2 ga houden als 1 van de 2 een mannetje blijkt te zijn dan ga ik deze koppelen als chico ook een popje is .Dat is nog niet zeker. deze is ook 7 maandjes .


zo dat was het dan even .foto's volgen nog maar wanneer weet ik nog niet.


patty_dordtse valkjes

Taxi spelen is ook leuk hoor vooral als het voor een dierbare is  ;D

Gefelie met de 3 eitjes dus weer spannend wanneer de eerste is geboren ...

laat je dat ons wel even weten natuurlijk  ;D


iedergeval wel fijn dat die mevrouw jowu weer heb benaderd dat de bonte dan weer terug is gekomen toch.

hopelijk kom je er binnen een paar dagen meer achter of het een man of popje is die bont geparelde


dikke knuffie mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

:o :o :o

hoest hiersow met de v oggies en met Hilde  :-[

wens je een zeer goed 2011 toe

dikke knuffie  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline



Hey meis, allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Door de problemen met mijn ouwe laptop heb ik overal erg weinig gereageerd, ook hier.  :-[

Nu ik mijn nieuwe eindelijk heb ga ik je weer ouderwets volgen.  ;)

Liefs Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

Citaat van: patty_dordtse valkjes op  5 januari 2011, 08:24:03
:o :o :o

hoest hiersow met de v oggies en met Hilde  :-[

wens je een zeer goed 2011 toe

dikke knuffie  :-*


sorry dat ik niet direct meer reageer door 1 of ander krijg ik geen melding binnen dat er gereageerd is weten jullie hoe dat komt?

jij ook nog gezond en gelukkig 2011

Citaat van: Caroline op  5 januari 2011, 21:43:34


Hey meis, allereerst nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Door de problemen met mijn ouwe laptop heb ik overal erg weinig gereageerd, ook hier.  :-[

Nu ik mijn nieuwe eindelijk heb ga ik je weer ouderwets volgen.  ;)

Liefs Caroline






thx caroline voor jou en je gezinnetje hetzelfde

groetjesssssssssssss

hilde

hallo
hier even een updeeeettttttttt

hier wat fotookes van kyra en luna













NIET VOOR KLEINE KINDEROGEN lolllllllllll


moonshee en paddy







hilde

in het weekend dat voorbij is zouden en kleine donsjes komen maar de ouders (moonshee en paddy)hebben er anders over gedacht en lieten de eitjes liggen .wipwappen vonden ze plezanter .maargoed dat we nog 1 koppeltje hadden zitten met maar 2 eitjes we hebben de eitjes eronder gedaan en nu afwachten of deze wel gaan uitkomen ze waren nl koud dus echte hoop heb ik niet maar er zijn wel 2 kleintjes geboren maar van wie deze zijn weet ik nog niet wil ze niet teveel storen .we hadden de andere eitjes wel gemerkt .

zo dat was even een kleine updeeeeeettttttt..ook voor mij begint het seizoen niet zoals gehoopt .