13 mei ik kom hier nog eens aanvliegen met eitjesnieuws/donsjesnieuws

Gestart door hilde, 30 januari 2009, 19:51:20

« vorige - volgende »

hilde

Citaat van: Dierenfreackske op  8 januari 2010, 11:41:57
Hoi Hilde,  heel veel sterkte hoor met je mama, wat een gedoe allemaal, je hebt het moeilijk gehad al he, ik hoop dat voor 2010 een beter jaar mag worden voor je zonder te veel zorgen, en dat het weer wat beter gaat met je mama.
Zie het nu pas, hopelijk gaat het snel wat beter en kan je mama zelfstandig ademen weer  :-\ :-* :-* Ann


dank je ann

Hermien

Wat een prachtig valkje is dat op de foto, zeg. Ach ja, meid, wanneer je ouders ouder worden en wat gaan mankeren, krijg je flink te maken met zorgen, hè? Nu hoop ik echt voor je dat het langzaam maar zeker weer goed komt met haar. Heel vervelend dat ze in slaap gehouden wordt, maar zo heeft je mama ook niet zoveel pijn, moet je maar denken. Je zult haar aanwezigheid en het praten met haar vast erg missen. Daarom wens ik je nogmaals heel veel sterkte.

hilde

Citaat van: Hermien op  8 januari 2010, 15:17:06
Wat een prachtig valkje is dat op de foto, zeg. Ach ja, meid, wanneer je ouders ouder worden en wat gaan mankeren, krijg je flink te maken met zorgen, hè? Nu hoop ik echt voor je dat het langzaam maar zeker weer goed komt met haar. Heel vervelend dat ze in slaap gehouden wordt, maar zo heeft je mama ook niet zoveel pijn, moet je maar denken. Je zult haar aanwezigheid en het praten met haar vast erg missen. Daarom wens ik je nogmaals heel veel sterkte.


dank je hermien

hilde


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien



En je krijgt ook nog een hele vette knuf van mijn 'Vliegtuig'.

                                     :-*  :-*  :-*  :-*

hilde

Citaat van: Kimm op  9 januari 2010, 11:20:18
mooi valkje hilde  :D


dank je kimm



Citaat van: Hermien op  9 januari 2010, 11:29:32


En je krijgt ook nog een hele vette knuf van mijn 'Vliegtuig'.

                                     :-*  :-*  :-*  :-*




dank je hermien

Anja

Echt een heel mooi valkje Hilde.

Hoe is het met je andere valkjes?

hilde

Citaat van: Anja op  9 januari 2010, 17:42:17
Echt een heel mooi valkje Hilde.

Hoe is het met je andere valkjes?


ook goed anja

moonshee /paddy/jago/juicy gaat het prima

foto's volgen nog

maar heb al fotookes  gezet 5januari

hilde

ik weet niet wat ik moet denken van valkje flipke want zo heet hij of zij  .vind hem te stil voor een mannetje en hij doet als een vrouwke .maar juist zat hij bij mij en begon te tetteren dus weet nietmeer wat te denken van geslacht .ene kant denk ik popje omdat hij te stil is en ook de staartveren hebben visgraatmotief en aan de andere kant denk ik tis precies een manneke pfffffffffff .wordt in november 2 jaar .


iemand enig idee ? ? ? ?

hilde

updeeeeetttttt valkjes

moonshee en paddy heb ik  een blok gegeven omdat ze nu bijna 2 jaar bij elkaar zitten en ik geen bont popje gevonden heb mogen ze samen hun eerste nestje maken .
en ze heeft haar eerste eitje gelegd .maar denkelijk niet bevrucht heb hun maar 1x zien wipwappen en dat samen op het voederbakje .ik hoop natuurlijk van wel .even geduld zeker en na een paar dagen eens kijken met het lampje .

hopelijk doen ze het goed voor de eerste keer .we zullen wel zien .

jago is de liefde zelf de kroelkop

juicy men geelwangetje is nog meer een kroelkip

flipke weet ik nog niet wat ik er van moet denken man of pop ppffffffff staartveren zeggen  pop het gedrag soms ook maar soms ook weer niet . laat zich af en toe kroelen maar moet nog veel leren .hopelijk is het een popje want dan heb ik al een mannetje op het oog .

Anja

Is Flipke het valkje van de foto's op 9 januari?

hilde


Anja

Dan had ik een beeld bij het valkje.

Flipke is dus 14 maanden en heeft denk ik de grote rui al gehad. Als er inderdaad nog visgraatmotief te zien is dan zou ik ook zeggen een popje. wil je het zeker weten dan is het veertjes opsturen naar Gendika.

Liefs,

Anja

hilde

Citaat van: Anja op 11 januari 2010, 20:12:51
Dan had ik een beeld bij het valkje.

Flipke is dus 14 maanden en heeft denk ik de grote rui al gehad. Als er inderdaad nog visgraatmotief te zien is dan zou ik ook zeggen een popje. wil je het zeker weten dan is het veertjes opsturen naar Gendika.

Liefs,

Anja


soms doet ze als een pop en soms vind ik dat ze als een man doet gekke vogel is het wel

groetjesssssssssss