13 mei ik kom hier nog eens aanvliegen met eitjesnieuws/donsjesnieuws

Gestart door hilde, 30 januari 2009, 19:51:20

« vorige - volgende »

hilde

Citaat van: Anja op  2 januari 2010, 17:16:24
Hey meis,

Lukt het allemaal nog? Heb je nog nieuws over je mama?
Weet dat we aan je denken en met je meeleven.

Liefs,

Anja


hey anja bedankt dat je meeleeft


mama heeft nog altijd het beademingsmachine dus buis in haar keel. ze is nog niet helemaal wakker .

het is gewoon afwachten .het is zo zenuwslopend pffffffff


groetjesssssssss

Renee

Dat vreet inderdaad al je energie. Probeer ook zo goed mogelijk aan jezelf te denken. Heel veel sterkte!!
Groetjes Renée en Jaapie

hilde

Citaat van: Renee op  2 januari 2010, 19:49:16
Dat vreet inderdaad al je energie. Probeer ook zo goed mogelijk aan jezelf te denken. Heel veel sterkte!!


dank je renee

Caroline

Jeetje, wat duurt het toch allemaal lang, kan me voorstellen dat het zenuwslopend is.

Hopelijk is ze snel van die nare buis af, al voelt ze het niet, voor jullie lijkt me dit geen fijn gezicht.

Sterkte meis ....
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

Citaat van: Caroline op  3 januari 2010, 10:00:45
Jeetje, wat duurt het toch allemaal lang, kan me voorstellen dat het zenuwslopend is.

Hopelijk is ze snel van die nare buis af, al voelt ze het niet, voor jullie lijkt me dit geen fijn gezicht.

Sterkte meis ....


dank je caroline

hilde

update valkjes


heb de knoop daargehakt en voor noekie een nieuw huisje gezocht .hij zit nu in kuringen bij lieve mensen met kids .


het ga je goed noekie




juicy / paddy/moonshee en jago maken het prima


juicy is een klein pateeke hihi  ;D  ;D   ;D

en vliegt soms rakelings over de hond en kat precies een vliegtuig zoeffffffffffffff de gekke kip . ;)

moonshee is de kalmte zelf en paddy zingt de oren van men hoofd met zijn kusje kusje kusje  :)

ook jago doet dat kusje kusje kusje  ;D

fotookes volgen later

off topic mama

men mama is half wakker maar zit onder de slaapmedicatie seffens ga ik er naar toe .dus verdere evolutie horen jullie straks .


groetjessssss

Anja

Fijn te horen dat Noekie een fijn huisje heeft gevonden. Hij maakt in korte tijd veel veranderingen door.

En de andere vogies doen het ook goed lees ik wel.

Hoop dat het van nu alleen maar beter gaat met je mama.

Liefs,

Anja

hilde

Citaat van: Anja op  3 januari 2010, 13:34:15
Fijn te horen dat Noekie een fijn huisje heeft gevonden. Hij maakt in korte tijd veel veranderingen door.

En de andere vogies doen het ook goed lees ik wel.

Hoop dat het van nu alleen maar beter gaat met je mama.

Liefs,

Anja


dank je anja


groetjessssssssss

hilde













off topic
hopelijk is de beademingsbuis seffens bij men mama weg en kan ze geheel zelfstandig ademen .dat kon ze al maar ze wilde geen risico's nemen .ze was gisreen nacht ook onrustig geweest dus de dokter kan er geen dag op zetten wanneer . hopelijk vandaag  ik krijg er zo een stressssssss van pffffffffff niet te doen

Kimm

hoi hilde,

sterkte meid met je moeder. ik hoop dat het goed gaat.

mooie foto's trouwens  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

Citaat van: Kimm op  5 januari 2010, 15:01:20
hoi hilde,

sterkte meid met je moeder. ik hoop dat het goed gaat.

mooie foto's trouwens  :D  :D

liefs kim



dank je kimm

men mama houden ze vandaag weeral eens in slaap ze gaan kijken of er vocht zit rond de longen en als dat zo is gaan ze het met punctie wegdoen .weer een stapje achteruit ipv vooruit pppppppfffffffff

*Manon*

Het houdt niet op Hilde!
Jemig wat balen is dit zeg!

Ik wens je sterkte  :-* :-* en beterschap voor je moeder

hilde

Citaat van: *Manon* op  6 januari 2010, 15:33:10
Het houdt niet op Hilde!
Jemig wat balen is dit zeg!

Ik wens je sterkte  :-* :-* en beterschap voor je moeder


dank je manon

ze houden haar maar weer in slaap nu tot al het vocht uit haar lichaam is en dan gaan ze haar weer langzaam laten wakker worden pfffffffffff houd het dan nooit op

hilde

wat vinden jullie van dit valkje ?

is het een witmasker licht bont cinnamon? staartveren 2 helemaal lichtbruin en 3 visgraatmotief

wat het is weet ik niet maar is super tam






Dierenfreackske

Hoi Hilde,  heel veel sterkte hoor met je mama, wat een gedoe allemaal, je hebt het moeilijk gehad al he, ik hoop dat voor 2010 een beter jaar mag worden voor je zonder te veel zorgen, en dat het weer wat beter gaat met je mama.
Zie het nu pas, hopelijk gaat het snel wat beter en kan je mama zelfstandig ademen weer  :-\ :-* :-* Ann