13 mei ik kom hier nog eens aanvliegen met eitjesnieuws/donsjesnieuws

Gestart door hilde, 30 januari 2009, 19:51:20

« vorige - volgende »

Kimm

wat fijn dat Paddy blijft  :D  :D

ik hoop dat jij je moeder deze week nog wakker ziet.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Hoi Hilde,

Wat akelig voor je dat je moeder nog niet los is van de beademing. Voor je moeder is het misschien wel beter zo, maar ja, met Kerst wil je toch wel graag even met 'mams' babbelen, hè? Ondanks alles hoop en bid ik dat Kerst toch een warm feest voor je wordt en wie weet wordt het ontwaken van je moeder jouw kerstgeschenk! De veertjes en ik (maar vooral ik, dan....) blijven deze donkere dagen aan je denken. En als je gewoon lekker van je af wilt praten, mag je altijd bellen. Laat het dan even weten, want dan stuur ik je mijn telef.nr.

Liefs en knuf.


                                       :-*  :-*  :-*  :-*

hilde


Anja

Hey meis,

Ik kom je sterkte wensen. Ik hoop dat je mama snel weer wakker wordt. Kaarsje brandt hier.

Liefs,

Anja

hilde

Citaat van: Anja op 24 december 2009, 18:07:34
Hey meis,

Ik kom je sterkte wensen. Ik hoop dat je mama snel weer wakker wordt. Kaarsje brandt hier.

Liefs,

Anja


dank je anja



Caroline

Ik hoop dat je snel met je mama kunt kletsen.



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde


Anja


hilde

dank je anja


update binnenvalkjes


met de binnen valkjes gaat het goed

ze spelen met elkaar
wel wil noekie de nieuweling mijn geelwangetje het hof maken maar ze is nog veel te jong .



update mama

gisteren middag kwamen ze vertellen dat de beademingsbuis er vandaag uit mocht .wij natuurlijk blij.

maar op de avondvisite kwamen ze zeggen dat het borstbeen open was en dat er vuil en bloed uitkwam een domper natuurlijk voor ons .
ik had er zelfs lage bloeddruk van gekregen en moest ergens gaan zitten want anders konden ze me daar oprapen .

vandaag belde men broer terug hoe het zat omdat gisteneren de dokter nog niet geweest was .het zou geen zware operatie zijn dus geen borst been openen maar wel opnieuw dichtmaken met een ben het woord vergeten uit de schouder en ze gingen er een soort lap opzetten dat het niet meer kon gebeuren het was een opening van 3 cm van ze heeft natuurlijk een nog grotere snede waardoor de 3 cm iets van niets .straks komt haar dokter en weet ik meer morgen wordt ze geopereerd .en hopelijk dat ze dan vlug mag genezen .





Hermien

Ach, meid, wat een tegenvaller is dit nu voor je. Het zit allemaal ff niet mee, hè? Maar hopelijk komt het na deze operatie weer helemaal goed met je mams. Wanneer gaat ze onder het mes? Vandaag nog? Meid, heel veel sterkte met alles. Van mij en de Veertjes aan het Vederkruid krijg je een dikke groepsknuffel.

                                         :-*
                           :-*   :-*   :-*   :-*

hilde

Citaat van: Hermien op 28 december 2009, 13:11:18
Ach, meid, wat een tegenvaller is dit nu voor je. Het zit allemaal ff niet mee, hè? Maar hopelijk komt het na deze operatie weer helemaal goed met je mams. Wanneer gaat ze onder het mes? Vandaag nog? Meid, heel veel sterkte met alles. Van mij en de Veertjes aan het Vederkruid krijg je een dikke groepsknuffel.

                                         :-*
                           :-*   :-*   :-*   :-*




morgen 12 uur wordt ze geopereerd

Anja

Och meis toch.

Dat is niet wat je wilde horen en dus een tegenvaller. Ik ga duimen voor je mama en dat de operatie goed mag verlopen.

Probeer (het is moeilijk ik weet het) ook aan jezelf te denken. Je mama heeft er niets aan als jij ook nog instort.

Dikke knuffels,

Anja

hilde

Citaat van: Anja op 28 december 2009, 15:14:56
Och meis toch.

Dat is niet wat je wilde horen en dus een tegenvaller. Ik ga duimen voor je mama en dat de operatie goed mag verlopen.

Probeer (het is moeilijk ik weet het) ook aan jezelf te denken. Je mama heeft er niets aan als jij ook nog instort.

Dikke knuffels,

Anja




dank je anja




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde