13 mei ik kom hier nog eens aanvliegen met eitjesnieuws/donsjesnieuws

Gestart door hilde, 30 januari 2009, 19:51:20

« vorige - volgende »

Sally

Hoi Hilde,

Wat naar van je moeder zeg! Veel sterkte.
Ik hoop dat ze snel opknapt!

Voor jou een dikke knuffel meid!

hilde


hilde

update valkjes

ook kiki het laatste tam valkje van dit jaar is naar een nieuw huisje in tienen bij david






ook zijn er mensen die hun valkje terug gaan brengen naar hier omdat de kindjes allergisch zijn voor hem en de kindjes wilde dat ze terug naar mama en papa gingen achhh wat lief maar mama en papa valk zijn wild .


dus binnen kort komt noekie terug hier wonen



effe off topic

men mama haar ballonpopmmachine is stopgezet wat een goed teken is . ze gaan ook de slaapmedicatie langzaam aan verminderen zodat ze langzaam wakker wordt .voorlopig is nog nog stabiel.


groetjesssssss


   


Kimm

hoi hilde,

fijn dat het langzaamaan wat beter gaat met je moeder. gelukkig.

het is ook wat dat je weer valkjes terug krijgt. aan de ene kant is dat natuurlijk heel erg goed maar ik lees zoveel dat kinderen allergisch zijn voor vogels en dat de dieren weer weg moeten.
soms denk ik wel eens, laat de kinderen eerst testen op allergie, dan hoeft dat gesleep met de valkjes ook niet te gebeuren, maar ik ben blij dat ze bij jou terug komen he.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

Citaat van: Kimm op 16 december 2009, 22:40:42
hoi hilde,

fijn dat het langzaamaan wat beter gaat met je moeder. gelukkig.

het is ook wat dat je weer valkjes terug krijgt. aan de ene kant is dat natuurlijk heel erg goed maar ik lees zoveel dat kinderen allergisch zijn voor vogels en dat de dieren weer weg moeten.
soms denk ik wel eens, laat de kinderen eerst testen op allergie, dan hoeft dat gesleep met de valkjes ook niet te gebeuren, maar ik ben blij dat ze bij jou terug komen he.

groetjes kim


hey kimm

ze zijn nu de slaapmedicatie aan het afbouwen zodat ze langzaam kan wakker worden en ze krijgt sondevoeding en de beademingsmachine staat minder zodat haar hart het zelf moet doen en dat lukt prima .

groetjesssssssssssssss


Hermien

Krimpen denkt ook nog steeds aan je hoor. Hoop echt dat je moeder weer snel opknapt.

hilde

Citaat van: Hermien op 18 december 2009, 13:10:31
Krimpen denkt ook nog steeds aan je hoor. Hoop echt dat je moeder weer snel opknapt.


dank je hermien dat je aan me denkt



hilde

heykes zit met een dilemma

in het weekend komt er dus een eigen gekweekt valkje terug naar hier een bonte is het split 2x opaline 1x lutino maar ik heb paddy een bonte waar ik de ouders niet van ken .
wilde paddy zetten tegen moosnheewitmasker lutino)omdat ze al zolang samenzitten maar er komen alleen maar wildkleurtjes uit
heb het liever wat kleurrijker
maar nu als alles goed verloopt wil ik noekie tegen moonshee (witmasker lutino)zetten daar komen zowel wildkleurtjes /opalientjes en lutinootjes uit

helppppppp weet echt niet wat te doen


off topic
men mama krijgt vanaf vandaag minder medicatie waardoor ze haar gaan wakker laten worden ook het beademingsmachien wordt vermindert maar het zou langzaam zijn dus weet niet wannneer ik men mama eindelijk wakker ga zien het is zo frustrerend pfffffffff



groetjessssssss

Kimm

hoi hilde,

ik kan je niet helpen met je vraag over de mutaties bij elkaar zetten.

spannend voor je om je moeder straks weer eindelijk wakker te zien. oh wat zal dat fijn zijn zeg  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

noekie is al gearriveerd met kooi en al

een lief valkje bleef de hele tijd op de schouder zitten en begon gelijk een serenade .
nu laat ik hem wat rusten want het is toch een hele verandering voor zo een valkje



groetjesssssss

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Hilde,

Hoe gaat het met je moeder?
Hopelijk kun je haar snel weer eens spreken... wat zal het fijn zijn haar stem weer te horen  :)
Ik wens haar nog steeds heel veel beterschap en ik wens jou nog steeds heel veel sterkte  :-*

Je zegt de splitten van Paddy niet te weten omdat je de ouders niet kent...
Als hij alleen maar bont is... dan zal dat inderdaad zo zijn, maar ik kan me bijna nie voorstellen dat hij geen verdere splitten heeft... dus dat zal een verrassing worden in dat nestje. Door de jongen kun je dan zien welke splitten Paddy heeft.

Doordat je de splitten van Noekie wel weet, heb je dus al wat meer variatie in de jongen en lijkt het een mooier nestje te zijn als dat het zou worden met Paddy, maar misschien heeft Paddy wel erg mooie splitten... wie zal het zeggen en daaar kom je alleen maar achter door met hem te kweken.

Als Paddy al vriendjes is met Moonshee, zou ik hun een nestje laten doen, maar als ze nog geen vriendjes zijn kun je alle kanten op en moet je voor jezelf een keus maken.

Dit is wat ik zou doen... ik ben benieuwd naar jouw keus  :D

Liefs Manon

hilde

Citaat van: Kimm op 19 december 2009, 11:40:18
hoe gaat het met noeki? is hij de nacht rustig doorgekomen?


met noekie gaat het goed en is de nacht goed doorgekomen
ik denk dat hij zich nog aan  moet  passen aan de situatie hier .
daar waren kleine kindjes en hier tieners dus hij zal nog een aanpassingsperiode nodig hebben .


Citaat van: *Manon* op 19 december 2009, 11:55:38
Hoi Hilde,

Hoe gaat het met je moeder?
Hopelijk kun je haar snel weer eens spreken... wat zal het fijn zijn haar stem weer te horen  :)
Ik wens haar nog steeds heel veel beterschap en ik wens jou nog steeds heel veel sterkte  :-*

Je zegt de splitten van Paddy niet te weten omdat je de ouders niet kent...
Als hij alleen maar bont is... dan zal dat inderdaad zo zijn, maar ik kan me bijna nie voorstellen dat hij geen verdere splitten heeft... dus dat zal een verrassing worden in dat nestje. Door de jongen kun je dan zien welke splitten Paddy heeft.

Doordat je de splitten van Noekie wel weet, heb je dus al wat meer variatie in de jongen en lijkt het een mooier nestje te zijn als dat het zou worden met Paddy, maar misschien heeft Paddy wel erg mooie splitten... wie zal het zeggen en daaar kom je alleen maar achter door met hem te kweken.

Als Paddy al vriendjes is met Moonshee, zou ik hun een nestje laten doen, maar als ze nog geen vriendjes zijn kun je alle kanten op en moet je voor jezelf een keus maken.

Dit is wat ik zou doen... ik ben benieuwd naar jouw keus  :D

Liefs Manon


men mama is stabiel ze ademt zelf maar de buis van beademingsmachine hangt nog altijd in haar .
ze verminderen stilletjes aan de slaapmedicatie .
hoop zo dat ze vlug van de buis vanaf is en zijn mij en ik haar in de ogen kan zien

met de valkjes weet ik nog niet ben nog aan het twijfelen


groetjesssssssss

Caroline

Spannend hoor, je moeder bijna weer wakker.

Langzaam .... hebben de artsen niet verteld hoelang dat het kan duren??

Lijkt me verschrikkelijk zo moeten wachten ....

Sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hilde

Citaat van: Caroline op 19 december 2009, 23:58:45
Spannend hoor, je moeder bijna weer wakker.

Langzaam .... hebben de artsen niet verteld hoelang dat het kan duren??

Lijkt me verschrikkelijk zo moeten wachten ....

Sterkte!!


de artsen hebben niks gezegt over wanneer .wel dat het langzaamaan zou zijn .omdat men mama nietmeer zo jong meer is he en dat heeft anders nadelen te vroeg wakker laten worden .beter een dagje langer slapen .


groetjessssssss