13 mei ik kom hier nog eens aanvliegen met eitjesnieuws/donsjesnieuws

Gestart door hilde, 30 januari 2009, 19:51:20

« vorige - volgende »

hilde

heb 2 nieuwe handtamme valkjes
het is een pop en man volgens de vorige eigenaar maar toch maar even afwachten zijn ongeveer 6 maanden



verder zal ik af en toe foto's plaatsen
groetjes

christa

nou das heel gezellig.
verder alles goed met je vogeltjes
groeten christa

hilde

ja hoor alleen dat jago en moonshee nog altijd niet elkaar aanvaarden ze zijn van begin 2008 ofwel is moonshee ook ne vent maar zijn of haar gedrag zegt anders fluit niet niet macho wel bitchy dus heb men twijfels
ofwel willen ze elkaar echt niet samen los gaat prima de ene rechts op schouder de andere links als ze in de buurt van elkaar komen is het stechelen
maar hopelijk gaat het met dit koppeltje wel lukken ze kroelen elkaar en ze hebben altijd bij elkaar gezeten

groetjessssssssss

Dierenfreackske

Hoi , mooie valkjes hoor, leuk zo 2 handtamme valkjes he, grtjs Ann



Kimm



Ik wens je een hele fijne leuke dag :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde


aad

Een jarige hier  :)

Gefeliciteerd Kay (maar zal vast een nickname zijn) ;D

Groetjes aad

hilde

hoi aad ja de naam is hilde
kay is men eerste tam valkje
en dank je voor de verjaardagsgroetjes

hilde

na het bestuderen van deze 2valkjes zijn het toch 2 mannetjes want ze fluiten alle2 jammer en ik dacht dat het een koppeltje was want zo hadden ze me het verteld  :-[






paddy is heel lief en laat zich al kroelen maar numa is een beetje schuw ze komen alle 2 wel direct op je hand maar numa laat zich nog niet kroelen en ze waren ook gekortwiekt

groetjes

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde


Dierenfreackske

Hoi , hoe is het daar met Numa en Paddy? Wat een mooie valkjes ook! Zo'n mooie zachte kleur he! Grtjs Ann



hilde

denk dat numa aant puberen is paddy begint meer en meer bij mij op de schouder te blijven en fluiten doen ze ook terwijl ze op hun speeltuin zitten vooral numa maar deze wil nog niet echt iets van me weten
ze komen van een dame die ging verhuizen ze zaten daar veel op hun kot maar denk ik niet bij de mensen zelf en ze zei ook dat het een koppeltje was maar helaas fluiten ze alle2  :(
en hoe is het daar bij u met jou valkjes mooie foto's heb je weer geplaatst
groetjes vanuit limburg

hilde







paddy mag ik al lekker kroelen maar numa niet hij blaast
stapt wel op je hand , maar kan wel al mooi fluiten en paddy ook
zaten denk ik bij de vorige eigenaar meer op hun kooi dan bij hun zo voelt dat aan

groetjes vanuit belgie

hilde