20 juli 2025, 15:14:20

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

*Manon*

Geweldige updeet Sabine en wat een leuke foto's heb je gemaakt.

Behang smaakt inderdaad heel erg lekker, hier zijn ze er ook goed in om het te slopen.... bespaart je een hoop werk als je het eraf wil halen  ;)

Dus Binky wil een nestje... ook dan kunnen ze wat agressiever reageren he... merk het hier nu ook hoor!

Mogen ze in de toekomst een nestje of begin je daar niet aan?

Liefs Manon

Kimm

hoi sabine,

gave foto;s meid hoor  :D genieten.

jij gaf mij laatst een berichtje in mijn boekje over bach etc? hoe werkt dat dan? wat moet je dan doen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Leuke update, lieve en ondeugende fotos van je schatjes.

Groetjesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Sabine,

Wat een lieve en schattige foto's heb je gemaakt :D
Wat is dat? Bloesemremedie?
En worden ze daar dan rustiger van?

Groetjes, Marian

sabine

13 januari 2010, 01:01:10 #649 Last Edit: 13 januari 2010, 01:04:09 by sabine
Bedank voor jullie leuke reactie en de complimenten! ;D

Manon,
ik hoop eigenlijk dat Pearl het behang er nog even op laat zitten want het zit er pas 1,5 jaar op. Nou ja niet overal meer ;)
Binky word vooral bezitterig en verdedigd zijn kooi. Maar ze mogen van mij geen nestje en ook niet in de toekomst. Ondanks dat Binky vind dat hij een goede pappa zal zijn.
Binky en Pearl wegen beiden erg licht: Binky weegt gem. 77 g en Pearl 84 g.

Kim en Marian,
Bach bloesems remedies zorgen voor het in balans brengen van alledaagse emoties en helpen op die manier om hun emotioneel en fysieke welzijn te handhaven.
Binky is nu bezitterig en agressief en daar voor zijn er remedies verkrijgbaar. Ik heb een mix gemaakt van een paar remedies. Waardoor deze emoties veranderen en zijn negatieve gedrag al snel verminderd. Wanneer nodig krijgt Binky deze druppels. Gelukkig merkte ik vandaag al het verschil. Dat geeft Binky ook meer rust. Ondanks zijn hormonen nog steeds opspelen. Maar hij is nu ook liever voor Pearl.

Op dezen sites kunnen jullie meer informatie vinden.

http://dieren-ehbo.nl/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=51&category_id=15&page=shop.browse&limit=30&limitstart=0

http://www.bachrescue.nl/con_gebruiksaanwijzing.asp

Het is voor mensen en dieren. Als jullie meer willen weten hoor ik het wel.

Groetjes Sabine

sabine

Hallo,

Arme Binky en Pearl, vanmorgen schrokken ze zo erg van mijn wekker dat er paniek in de kooi was :o Ik ben gelijk naar beneden gegaan om het licht aan te doen. Ze konden toen snel de tralies vinden om verstijft aan vast te houden.
Ik hoef zo weinig thuis (alleen op mijn werk) vroeg mijn bed uit. Maar gisteren toevallig ook al voor een vergadering en toen was er niks aan de hand het was gister maar een half uur later ???
Gelukkig hebben ze niks er aan over gehouden Binky is een veer van zijn vleugel verloren. Maar nergens Bloed :)

Prettige dag!
Groetjes Sabine

Marian

Interessant hoor, Bach bloesems remedies.
Dan gaat er toch weer een wereldje voor me open..
Maar ik sta nergens meer echt van te kijken, er is zoveel meer tussen hemel en aarde! 8)
En Binky is er mooi mee geholpen :D

Gelukkig is de paniek meegevallen.
Heb je zo'n vreselijk, irritant, hard alarm op je wekker zitten?

Groetjes, Marian

Kimm

gelukkig niemand gewond  :D
ze waren gelijk wakker van jouw wekker  :P

bedankt voor de link nog  :-*

liefs kim

sabine

Ik zet altijd mijn telefoon als eerste wekker. Maar omdat ik vooral 's avonds en snachts werk verwachten ze smorgens als het nog donker is geen geluid van boven.
Vanmorgen moest ik nog vroeger mijn bed uit maar nu schrokken ze niet van mijn wekker. Vandaag heb ik op mijn nichtje van 4 jaar gepast en we zijn samen naar de paarden geweest. Ze heeft op mijn verzorgpaard gereden.

De eerste keer dat ik van de Bach bloesem hoorde, was bij een paard met gedragsproblemen. Dit heeft toen zelfs in de AD gestaan omdat het zo goed werkte! Maar later heb ik ook de bloesemremedie gebruikt om goed met het paard te werken.

Groetjes Sabine

Anja

Gelukkig geen gewonden.
Als je of je huisdieren er baat bij hebben waarom niet dan. Het Bach bloesem is niet mijn ding.

Liefs,

Anja

sabine

17 januari 2010, 16:22:10 #655 Last Edit: 20 januari 2010, 12:39:45 by sabine
Brokkenpiloot Binky was net als een gek aan het rond vliegen en dat kon natuurlijk niet goed gaan :-\ Binky vloog eerst tegen het plafon om vervolgens tegen het raam te vliegen. Meneer belande vervolgens tussen de twee banken in. Toen ik ruimte had gemaakt vloog hij gelijk in paniek weer weg tegen de lamelle in de keuken. Als dat nog niet genoeg was vloog hij weer tegen het plafon en tegen de vitrage en het raam. Binky kwam daarna wel op mijn hand zitten en bleef daar rustig zitten om bij te komen van zijn vlucht.
In de keuken vond ik een pluk oranje en gele veren. Binky zal nu tijdelijk even met een kale plek moeten doen. Hopelijk krijgt hij geen koud oortje. Want ik heb geen oorwarmers voor hem ;) Maar verder heeft hij er gelukkig niks aan over gehouden :D

Brokkenpiloot Binky

Samen op de lamp

Ik weet zeker dat ik er tussen past

Hoe wekt dit dan?

Groetjes Van ons alle 3

Kimm

gekke binky  ;D
gelukkig heeft ze geen schade verder.

mooie foto's sabine  :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Sabine, wat een heerlijke foto's he,  wat een stel die twee lieverds van je, moet lachten met Bincky op de lamp, lief he zo ! Grtjs. Ann

sabine

Anja

Och arme Binky toch. Was hij ergens van geschrokken?

Mooie foto's heb je geplaatst hoor. Ik heb er van genoten.

Liefs,

Anja