20 juli 2025, 10:45:46

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

Gerdaaaa

Meid, wat een heerlijke vakantie heb jij gehad zeg!

Die vriendjes van jou hebben je al weer aardig uitgeprobeerd zo na de vakantie  :D

Hoop dat Pearl's bekkie snel beter is, is voor jullie beiden wel zo prettig ;)

*Manon*

Wahahahahahaha wat een giller Sabine.... wat zullen ze op hun snavel gekeken hebben  :D :D

In ieder geval heb je er mee bereikt dat ze nu braaf met hun eigen speelgoed gingen spelen..

Groetjes Manon

sabine

Hoi Gerda,

Ik kan iedereen aan raden om eens een keer naar Tanzania te gaan.  ;D

Met het bekje van Pearl gaat het erg goed! Ik heb 1 keer troep uit haar bekje gehaald. Nu smeer ik het 2x per dag. Ze vind dat niet zo leuk, maar ik krijg het binnen 2 min. zonder hulp voor elkaar. Misschien is 1 week smeren wel voldoende. Maar dat moet ik even na gaan vragen. Of dat ik het volgende week 1x per dag  kan gaan smeren. Het belangrijkste is natuurlijk dat de gist weg is en niet meer uitgroeit.

Manon, ik heb inderdaad wel om het verbaasde koppie van Binky gelachen. Hij begreep er niks van.
Maar na een dag alles uitproberen, weet hij zich weer keurig te gedragen. En als hij zich keurig gedraagt doet Pearl dat ook. ;D

Groetjes Sabine

sabine

Hallo,

Het bekje van Pearl hoeft nog maar een paar dagen ingesmeerd te worden en dan moet de gist infectie weg zijn. Maandag heb ik het precies 2 weken gesmeerd zoals moest.
Door Binky word het steeds lastiger om het in te smeren :-\ Binky beschermt Pearl en hij pakt steeds het watten staafje. Gelukkig bijt Binky niet, maar hij kan behoorlijk in de weg zitten ;D
Ik heb ook DAP Feld nog een brief gestuurd. Daar is direct op gereageerd. En het is keurig afgehandeld. Hopelijk hebben ze iets van opgestoken. En wordt er in het vervolg niet zo maar een uitspraak gedaan.

Groetjes Sabine

Caroline

FIjn dat je het naar wens hebt kunnen regelen met Feldkliniek.

Nog fijner dat Pearl bijna klaar is met smeren en er gewoon nog steeds lekker is.

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

B87

Goed dat je de Feldkliniek een brief gestuurd hebt. Hopelijk doen ze er ook echt iets mee.

Ondertussen het bekje van Pearl al helemaal genezen?

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Marian

Hoi Sabine,

Wat goed dat je een brief hebt gestuurd. En prettig dat daar adequaat op is gereageerd. Kun je het zo een beetje goed afsluiten? :)
En is Pearl nu helemaal beter?

Groetjes, Marian

sabine

8 september 2009, 00:37:34 #502 Last Edit: 8 september 2009, 00:44:00 by sabine
Sorry, dat ik even niks van mij heb laten horen maar ik heb 2 verschovenribben. En daarvoor wordt mijn rug nu elke week gekraakt. Waardoor kon ik niet zo lang recht op zitten en toen dat weer kon ben ik even aan mijn foto boek begonnen.  :P ;D

Citaat van: B87 op  4 september 2009, 13:33:25
Goed dat je de Feldkliniek een brief gestuurd hebt. Hopelijk doen ze er ook echt iets mee.

Ondertussen het bekje van Pearl al helemaal genezen?

Citaat van: Marian op  6 september 2009, 18:55:22
Hoi Sabine,

Wat goed dat je een brief hebt gestuurd. En prettig dat daar adequaat op is gereageerd. Kun je het zo een beetje goed afsluiten? :)
En is Pearl nu helemaal beter?

Groetjes, Marian

Met Pearl haar bekje gaat het harstikke goed! Uiteraard blijf ik het heel goed in de gaten houden. Maar ik verwacht niet dat het zo snel terug kom.
Ik hoop dat Feldkliniek hier wel een les uit leren.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine ..aaaach vervelend he die rugklachten, goed dat je bij een kraker gaat! Alles goed met de birdies en paarden ?? Grtjs. Ann

Karin

CitaatSorry, dat ik even niks van mij heb laten horen maar ik heb 2 verschovenribben. En daarvoor wordt mijn rug nu elke week gekraakt. Waardoor kon ik niet zo lang recht op zitten en toen dat weer kon ben ik even aan mijn foto boek begonnen.

Jee zeg, balen ! Gelukkig tijdens je vakantie er geen last van gehad  :-X :P ::) Knuf aan Pearl en Binky !
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Citaat van: Karin op  8 september 2009, 18:50:52
CitaatSorry, dat ik even niks van mij heb laten horen maar ik heb 2 verschovenribben. En daarvoor wordt mijn rug nu elke week gekraakt. Waardoor kon ik niet zo lang recht op zitten en toen dat weer kon ben ik even aan mijn foto boek begonnen.

Jee zeg, balen ! Gelukkig tijdens je vakantie er geen last van gehad :-X :P ::) Knuf aan Pearl en Binky !

Ik had er pas last van toen ik mijn koffer en mijn handbagage vol met souvenirs pakte, om naar NL te gaan. Zeker net iets te veel gewicht geweest na alle hobbelige wegen in Afrika :) ;D

Ik heb de afgelopen 2 weken wel volop kunnen genieten van Binky en Pearl. Pearl is al vergeten dat ik haar lastig viel met een watten staafje. Ze heeft me ander halve week terug gepest. Terwijl ik weerloos met veel pijn plat op de bank lag kwam Pearl aan mijn oren, ogen, neus en lip plukken. Ze heeft me weer helemaal gevonden en mijn rust is over. Want waar Pearl is, komt Binky er bij zitten. En voor je het weet zit je tussen 2 bekvechtende vogels :-\ Binky ziet zijn liefje het liefst bij hem en laat dat dan liever merken door boos te doen tegen Pearl. Ondanks de ruzies die ze af en toe hebben zijn ze ook goede vrienden. Binky mag af en toe ook kroelen met Pearl. Soms slapen ze zelf stiekem bij elkaar op de hoogste stok. Maar ze hebben beide geen vaste slaapplek.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine, aaaaarch , die lieve Pearl en Binky ook! Hoe is het met je rug? Hopelijk is het al wat beter van de pijn ?
Whaaahaaaa, de valkjes zullen het wel geweten hebben he..
Grtjs Ann

Caroline

Beterschap!!!!

Klinkt heel erg pijnlijk.  :-\

Groetjes!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Hoi Ann,

Binky heeft ook erg kunnen profiteren als ik op de bank lag ging hij ondeugend zijn gangetje met dingen kapot maken :D Maar hij zit nu heel lief bij mij te slapen en Pearl zat net naast mij te slapen maar komt nu bij mi mijn gezicht kroelen en slapen. Wat kunnen ze toch lief zijn :-*

Vanmiddag ga ik weer werken ondanks dat ik nog wel last heb van mijn rug, hopelijk gaat dat lukken! Op mijn werk is het bed te zacht voor mijn rug dus neem ik een slaapmatje mee zodat ik evt op de grond kan slapen. Ik probeer het rustig aan te doen op mijn werk hopelijk gaat dat lukken.

Dank je wel Caroline!

Groetjes Sabine                        

*Manon*

Wat een heerlijk stel valkjes heb je toch Sabine... lekker pulken aan je neus en lippen... wat een rare hobby's hebben jou valkjes  :P :P

Sterkte en beterschap met je rug, hopelijk kun je het werken volhouden en gaat het langzamerhand weer beter.

Groetjes Manon