20 juli 2025, 10:43:31

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

Kimm

dat is ook zo sabine en in dit geval gebeurd dat ook ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Balen .... ik duim dat je de uitslag snel hebt.

Jij ook trusten, meis.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Pearl is gelukkig nog wel levendig en ze doet haar best met eten. Je kunt aan haar langzame manier van eten zien dat ze pijn heeft. Trosgierst kan ze moeilijk eten als het niet los in het bakje ligt. Ik geef ze nu vaker nieuw eten zodat er voor haar steeds wat makkelijker te pelen zaad ligt. (nu even geen restjes dag zodat ze alles eten.) Ik vind het belangrijker dat ze voldoende eten binnen krijgt.

Dierenfreackske

Hoi Sabine ....wat duurt het wachten toch lang he, hopelijk heeft Pearl toch niet al te veel pijn....natuurlijk heeft ze pijn he ...maar het is een vechtertje zo blijkt, dus hopelijk kan ze nog even wachten tot je de uitslag hebt en toch nog de juiste medicatie kan geven hopelijk he....arme meid...geef maar een lieve knuffie van me he...en van mijn valkjes, grtjs Ann

sabine

Hoi Ann, bedankt voor je knuffel.
Zo lang ze eet en nog levendig is gaat het redelijk. Paerl geeft zeker niet zo maar op en ik ook niet.

Hermien

Ik voél letterlijk wat je doormaakt. Hoop dat het allemaal goed komt.

Sterkte!

sabine

Ik lees net dit verhaal. Hopelijk loopt het bij Pearl beter af. Ik hoop niet dat door de Feld kliniek de kans op overleven voor Pearl kleiner is. Ik kan alleen maar hopen dat ik er nog op tijd bij ben :'(

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,32458.0.html

Marian

Dat verhaal is vreselijk Sabine...
Maar je weet niet hoe het bij jou gaat lopen.... probeer nog moed te houden!!!
Ik hoop dat dat je lukt :-*
Voel echt me je mee hoor, bedoel het goed :)

sabine

21 juli 2009, 00:30:09 #428 Last Edit: 21 juli 2009, 00:32:13 by sabine
Dank je wel Marian.
Ik probeer vertouwen te houden dat het goed komt. Maar ik weet ook dat als het geen PBFD dat het nog steeds afwachten is hoe ze op een behandeling reageer (en of ze het gaat halen). Het is gewoon :censuur dat ze lijd en dat ik nu niks voor haar kan doen. Terwijl ze misschien 12 dagen eerder geholpen kon zijn. Maar dat weet ik pas na de uitslagen. Hopelijk lijd ze niet, terwijl er geen hoop meer voor haar is. Maar ik heb alles er aan gedaan wat ik kon.

Het is erg fijn dat jullie lieve dames zo mee leven en het allemaal zo goed bedoelen. Dank jullie wel voor jullie steun! :-*

Dierenfreackske

Hoi Sabine...wat vreselijk als je niets kan doen en alleen maar kan afwachten he. Ik begrijp ook heel goed wat je doormaakt hoor meiss. Maar zolang er hoop is.. ..is het goed...Pearl geeft niet zo maar op he....hopelijk reageert ze goed op de medicatie he en heeft ze geen PBFD heeft.

Maar 1 ding is zeker, je doet er alles aan om ze te helpen he...en ze weet het heus wel, daarom vecht ze ook he....ze geeft niet zo maar alles op he, dus nu hopen op een goede uitslag, moet je nu nog wachten tot donderdag? Zo lang nog.pff. ik denk dat ik gek zou worden hoor.

Lieve knuff.  grtjs. Ann

sabine

Vanmorgen werd ik gebeld door dr Bastiaanse zelf. Uit de test van het bekje is gekomen dat Pearl last heeft van een gist. Door een vitamine A gebrek en een infectie kan dit komen. Het moet 2 weken met een cremé gesmeert worden. Met 1 week moet er dan resultaat te zien zijn. Dalijk gaat ik de cremé op halen zodat ik het gelijk kan behandelen. De uitslag van het bloedonderzoek is er helaas nog niet.

Grooetjes Sabine

Kimm

hoi sabine,

fijn dat je gebeld bent vanmorgen!
nou dit is al tenminste iets. ik hoop dat de creme gaat werken hoor. lijkt mij lastig om creme erop te smeren, maar misschien valt het allemaal wel mee.
dit is toch positief he! :D

liefs kim

Kimm

ps, zelf gebruik ik rode palmolie, daar zit veel vitamines in oa vitamine a ;)

sabine

Citaat van: Kimm op 21 juli 2009, 09:10:12
ps, zelf gebruik ik rode palmolie, daar zit veel vitamines in oa vitamine a ;)

Hoi Kim,

Ik ken dit persoonlijk niet waar is het te koop en hoe gebruik je het?

Kimm

ik zal je even de link ervan geven.
de eerste keer dat ik het gebruikte, had ik het van de vogelarts en dat beviel goed!
de olie verwarm je en je doet een paar druppels door krachtvoer.

http://parrotparadise.eu/index.php?page=shop.browse&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=25