20 juli 2025, 10:59:24

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

Caroline

Je boom is super geworden, Marian.  :D

Veel plezier zo meteen, Sabine.  ;)

Groetjessssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

mooie boom marian!!! super gedaan. ik wou dat ik zo creatief was. ik ga het toch maar eens een keertje proberen :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Sabine,

Dank je wel :D
Zowel jouw als mijn valkjes genieten er zeker van 8) :-*
En heb je lekker kunnen skieën vandaag? Neem je ook nog les of vlieg je zo al van zwart af :P ;D
Heb je ook van een zonnetje mogen genieten?? en wat après ski ;) :D
Waar zit je eigenlijk?
Nou wat een vragen allemaal ::)
Héél véél plezier verder.......

Groetjes, Marian

sabine

Hoi Marian,

Gisteren was het heerlijk zonnig. En sinds gisteravond sneeuwt het alleen maar. Vandaag dus een hele witte dag met veel sneeuw en veel wind :-[
Ik volg geen lessen meer dat houd ik al een paar jaar voor gezien. Ik kan best goed skiën maar ik neem liever de rode en blauwe routes om rustig naar beneden te skiën. Dat is beter dan het risico te lopen om als een sneeuwbal naar beneden te rollen. ;) ;D
Ik zit en La Plagne, dat ligt in de buurt van Albertville (Frankrijk)

Groetjes Sabine

sabine

Hallo,

Ik heb een heerlijke vakantie gehad met nog wat mooie zonnige dagen. Gelukkig niks gebroken, maar ik ben ook niet gevallen ;D
Vannacht ben ik om 2.00 uur thuis gekomen na een lange autorit.
Binky en Pearl zijn erg blij dat ik weer thuis bent ;D Nadat ik zo heerlijk begroet werd zag ik al vrij snel dat de kooi behoorlijk vies was. Ik wat meer ligt aan gedaan want het zag er allemaal wat anders uit.  :o Toen schrok ik van wat ik zag alles zat onder het bloed :o :o Pearl wou al snel met me kroelen en ik kon gelijk kijken waar het bloed vandaan kwam. Pearl mist een nagel van haar linker pootje. :'( Het bloede gelukkig niet meer. Ze lijkt nergens last van te hebben. Vannacht zat ze gewoon met het pootje te klimmen, te spelen en te krabbelen. Wat en wanneer het gebeurt is een raadsel ??? Maar ik hoop dat het nageltje er weer aan groeit maar er is maar een heel klein stukje nagel over :-[
Ik ben net erg lang bezig geweest om alles schoon te maken. Ondertussen zaten Binky en Pearl heerlijk rond te vliegen, te spelen en te eten in de snackboom.

Ik zal zo even foto's plaatsen.

Groetjes Sabine

sabine

Hier de foto's van het nageltje van Pearl.

Alles zat onder het bloed

Binky en Pearl vanmorgen.

Kimm

jeetje meid wat een schrik  :-\
volgens mij groeit het niet meer aan maar ligt het er ook aan hoe die is afgebroken.
gelukkig gaat het wel goed met pearl.
was het dus net gebeurd toen je thuis kwam?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Diaantje

Hoi Sabine,

Wat is jou boekje hard gegaan!!!
Ik gebruik ook teurlings voer, dat is inderdaad een stuk goedkoper dan xtravital, ook ik gebruikte dat eerst, en van de teurlings eten ze echt bijna alles op...

Zo te lezen heb je een goed vakantie gehad, ik ook hoor.. helaas is het alweer voorbij...

Wat schrikken zeg al dat bloed...
Ik ga je nu weer volgen hoor, ik vindt het zo leuk dat Binky en pearl het zo naar hun zin hebben samen...

Is Pearl eigenlijk een pop of man? al enig idee???

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

sabine

Mijn buurvrouw heeft gisteravond om 16.30 uur Binky en Pearl voor het laatst verzorgd. Toen was er niks aan de hand. Dus het was waarschijnlijk nog niet zo lang geleden gebeurt, voordat ik thuis kwam. Gelukkig is het zelf gestopt met bloeden! Ik heb niks meer met het nageltje gedaan. Want dat heeft denk ik geen nut meer, als het niet meer bloed? Ik zal haar pootje in de gaten houden, er is nu niks geks aan te zien. Behalve een heel klein nageltje.

Diana, ik denk dat Pearl een popje is ;D
Pearl heeft sinds vandaag zelfs rode (parels) vlekken op haar staart erbij ;) ;D
Ik kreeg het bloed er niet helemaal vanaf :-X

Liefs Sabine

Marian

Hoi Sabine,

Jeetje alweer terug van vakantie...wat gaat de tijd toch snel!
Fijn dat je goede vakantie hebt gehad :D
Minder prettig hoe je Binky en vooral Pearl aantrof.
Gelukkig dat zij(?)er geen last van schijnt te hebben.

Groetjes, Marian

jeroenn

wow wat veel bloed,
gelukkig is hij niet helemaal afgebroken en groei hij weer terug.
dat was wel schrikken.

Dierenfreackske

Hoi , fijn dat je een leuke vakantie heb gehad , en ik denk dat je wel erg geschrokken was toen je dat bloed overal zag he!
Wat sneu van haar nageltje , ik hoop dat ze vlug beter is en haar nieuwe nageltje weer snel aangroeid
Gelukkig heeft ze niet veel last van nu en is het bloeden gestopt he , grtjs Ann

Caroline

Ach, arme Pearl, dat is schrikken als je thuis komt.  :-\ :o

Ik zie op de foto nog een puntje nagel dus grote kans dat het weer helemaal terug gaat groeien.  :D

FIjn dat je een fijne vakantie hebt gehad .... welkom terug.  :D

Groetjesssssss

Knuffie op het zere teentje van Pearl.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Karin

Die nagel groeit wel weer aan hoor  ;) Even opletten of er niks in de kooi zit waar ze klemgezeten heeft. Fijn dat je een goede vakantie gehad hebt !  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

sabine

Na 16 uur onderweg geweest te zijn, was ik behoorlijk suf geworden het was onder tussen ook al 2 uur 's nachts. Nadat ik overal bloed zag :o was ik goed wakker, kan ik je zeggen.
Ik hoop dat het teentje snel hersteld en de nagel snel er aan groeit ;D Vanavond piepte ze even omdat het een beetje gevoelig was toen ze over het toetsenbord van mijn laptop liep.
Ik heb vandaag nog gekeken of ik het nageltje ergens kon vinden maar ik heb hem niet gevonden. Helaas heb ik geen idee hoe en waar ze het nageltje aan kwijt geraakt is. Er hangt wat speelgoed in de kooi, waarvan 1 met een ketting. De kooi heeft plasticschuifranden om de rommel ik de kooi te houden en ik heb een flexibelezitstok.  Tja, ik heb helaas geen idee wat de oorzaak is ???

Groetjes Sabine