20 juli 2025, 10:56:53

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

Kimm

een hele fijne dag sabine :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hi Sabine,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag  :D

Maak er een leuke dag van!

Groetjes,
Monky

Hermien

Caroline

Hey jarige, gefeliciteerd en een hele fijn dag!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Nog een late verjaardagskaart voor jou! Ik hoop dat het een fijne dag was vandaag! Grtjs Ann

sabine

Gelukkig had ik vandaag niet veel mensen uitgenodigd. Mijn moeder en mijn oma zijn vanavond langs geweest.
Ik voelde me al weer aardig beter. Maar nu ik weer wat meer in actie ben geweest, voel ik me toch nog niet zo goed.  :-\
Vandaag belde mijn werk of ik morgen en vrijdag weer zou kunnen werken. En ik zeg dan altijd veelte snel ja. Als je niks doe voel je je vaak niet zo ziek. Gelukkig heb ik niet gelijk ja gegild. Morgen ochtend zou ik terug bellen zodat ik het nog even aan kon kijken. Nou helaas ben ik dus duidelijk niet beter. Nog even verder uituit zieken. Zodat ik zaterdag mijn verjaardag kan vieren.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi hoi Sabine...ziek jij maar lekker verder uit zodat je zaterdag je verjaardag kan vieren hoor. Hoe is het met Binky en Pearl?  Alles goed ook met ze? Grtjs Ann :D :D

Kimm

sabine

Hallo,

Met Binky en Pearl gaat alles goed  ;D
Vanmiddag hebben ze rijst met appel gekregen, maar beiden vonden ze de rijst lekkerder dan de appel. Ze hebben niet veel appel op  :-\
Ze zitten vandaag vooral bij mij te kroelen  ;D

Gisteren heb ik ze beiden gewogen. De laatste keer dat ik ze gewogen had was 30 januari.

Eerst Pearl gewogen die is van 78 gram naar 81 gram gegaan
Toen heb ik Binky gewogen die weegt vanaf november rond de 75 gram daarvoor is hij nooit gewogen. Binky weegt nu 80 gram. In nog geen 2 weken is hij 5 gram aangekomen :o
Als ik Pearl niet als eerste er op had gezet had ik er van overtuigd geweest dat de weegschaal niet goed was.

Binky is denk ik in november vooral zo ziek geweest omdat hij echt aan het vereenzamen was. :'( Binky ging steeds minder eten en geen steeds meer slapen. Helaas wilde mijn toenmalige partner geen valkje erbij en toen er bijna altijd iemand thuis was voor Binky ging het nog. Eind mei ben ik toen alleen gaan wonen en heb toen vrij snel een valkje gereserveerd. Maar voor Binky was dat bijna te laat. Het duurde ook nog iets langer voor dat Pearl kwam.
Maar Binky is er echt super gelukkig mee. Hij ziet er een stuk beter uit. (als je de papklodders en de veren die er aan kleven weg denkt  ;) ;D , Pearl moet nog iets meer klodderspap weg weghalen)

Groetjes Sabine

Marian

Hoi Sabine,

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Binky en Pearl :D
Even heel gek....ik heb vanmorgen toch een berichtje bij je geplaatst....maar nu zie ik hem niet meer ??? :-\
Nou ja, dan nog maar een keertje (te laat ::)) feliciteren met je verjaardag...en ik hoop dat je goed opknapt en zaterdag een leuk verjaardagsfeest hebt :D :D

Groetjes, Marian

sabine

Citaat van: Chico op 12 februari 2009, 17:16:19
Hoi Sabine,

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Binky en Pearl :D
Even heel gek....ik heb vanmorgen toch een berichtje bij je geplaatst....maar nu zie ik hem niet meer ??? :-\
Nou ja, dan nog maar een keertje (te laat ::)) feliciteren met je verjaardag...en ik hoop dat je goed opknapt en zaterdag een leuk verjaardagsfeest hebt :D :D

Groetjes, Marian

Bedankt Marian,
Wat raar dat berichtjes tegewoordig ook al wegvliegen  ???

Groetjes Sabine

Monky

Hi Sabine,

Ik wilde alleen even zeggen dat steeds als ik je handtekening zie, ik steeds wegsmelt. Echt zo'n lieve schattige foto  :-*

Groetjes,
Monky

sabine

Citaat van: Monky op 12 februari 2009, 19:43:24
Hi Sabine,

Ik wilde alleen even zeggen dat steeds als ik je handtekening zie, ik steeds wegsmelt. Echt zo'n lieve schattige foto  :-*

Groetjes,
Monky

Dank je wel !
Pearl is ook zo schatje, ze kan echt heerlijk bij mij kruipen.

Kimm

hoi sabine,

ik ben erg blij dat het zo goed gaat met je 2 tal! geniet maar lekker hoor!

liefs kim

Caroline

Fijn dat het zo goed gaat met je lieverdjes.  :D

Voor jou zelf beterschap en .... een fijne verjaardagfeestje, zaterdag!!  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.