18 juli 2025, 14:33:13

Binky en Pearl

Gestart door sabine, 24 januari 2009, 15:41:11

« vorige - volgende »

sabine

Vandaag heb ik Binky eerst beneden laten vliegen. Pearl heb ik even boven gezet. Binky vloog steeds naar de gangdeur toe, hij was wel een beetje gefrustreerd. Maar hij deed mij geen pijn.
Dus heb ik mee naar boven genomen. Als snel begon Binky zich te misdragen en aan te vallen. Toen hij in mijn boven lip beet :-\ vond ik wel weer genoeg Pearl zat ik haar kooi toen is Binky er ook in gegaan. Snel heb ik het deurtje dicht gedaan en ze daar samen in gelaten. Dat ging goed voor hun en voor mij. Ik zat namelijk nog niet aan een piercing te denken ;) . Maar dan hem er nog uit krijgen, gelukkig is Pearl een goed lokmiddel  ;D Want beneden moet hij niet met Pearl los vliegen dan is het helemaal een pitbul. Pearl ik de kooi van Binky gezet en dan volgt meneer wel  ;D
:-\ wel balen zeg .... Want ik heb geen zin om ze samen los te laten vliegen als ik Binky niet kan vertrouwen en hij mij steeds aan valt.

Groetjes Sabine

Diaantje

nou schiet echt lekker op...
Wat is Binky lelijk aan het doen zeg..bah zit je ook niet op te wachten...
iK weet echt niet wat je zou kunne doen, maar ik wens je veel sterkte...

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

sabine

Binky en Pearl zijn net in de huiskamer er uit geweest. Gelukkig ging dat erg goed Binky deed niet lelijk naar mij  ;D
Ik heb ze zelfs samen mee naar boven genomen om de was op te hangen Ze zaten beiden lief op mijn schouders  :-*
Pearl begint iets meer op Binky te reageren en zoekt Binky nu soms op of hapt naar hem Op dit moment zitten ze bij Binky in de Kooi.

Groetjs Sabine

Caroline

Hey Sabine, ik heb je boekje gevonden. Vanaf nu werkt de notificatie en ga ik jou, Binky en Pearl volgen, als ik van de week even tijd heb lees ik de eerste bladzijdes even.  ;)

Veel plezier in je eigen boekje. Gaaf!!!!

Fijn weekend, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

sabine

Citaat van: Caroline op 31 januari 2009, 13:29:37
Hey Sabine, ik heb je boekje gevonden. Vanaf nu werkt de notificatie en ga ik jou, Binky en Pearl volgen, als ik van de week even tijd heb lees ik de eerste bladzijdes even.  ;)

Veel plezier in je eigen boekje. Gaaf!!!!

Fijn weekend, liefs Caroline

Hoi Caroline,

Leuk dat je mee leest !
Ja, je heb je handen vol aan je valkjes.
Geef je valkjes maar een dikke knuffel.

Liefs Sabine

Marian

Hoi Sabine,

Het verhaal van gisteren lijkt me wat pijnlijk :-\....gelukkig ging het er vandaag wat rustiger aan toe :D

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Sabine, ik lees mee in je boekje, ook al antwoord ik niet altijd hoor, tijdgebrek he.......fijn weekend nog he, grtjs Ann

sabine

Hoi Marian,
Het is inderdaad niet fijn om in je bovenlip gebeten te worden, gelukkig dat hij niet de kans om door te bijten.
Op dit moment laat ik Binky het liefst zo min mogenlijk op mij zitten. Bij hem weet je niet wanneer hij uithaal zo zit hij leuk op je schouder en zo heb je bijna een gaatje voor een Piercing.

Hoi Ann,
Leuk dat je mee leest  ;D
Dat probleem van tijd gebrek ken ik helaas ook. Ik probeer hier ook wat boekjes bij te houden  ;D Maar ik ben net terug van mijn werk en morgen om 10.00 uur moet ik weer in de auto stappen richting mijn werk. En ik moet morgen eigenlijk nog wat huiswerk maken.
Wat zou ik graag meer tijd hebben om alles te kunnen doen.

Groetjes Sabine

Karin

Nou, gaat super hè !!  ;D Gezellig hoor, samen de was op hangen, hahaha. Nou, het wordt hier al rustiger, vandaag Loeki weg, gisteren Tika.... Alleen Lisa en Joy nog, die gaan denk ik volgend weekend. En dan alleen nog een superadressie voor Jessie  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Nou gelukkig dat het iets beter gaat!
Gezellig met z'n drie de was ophangen......

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

sabine

Vandaag heb ik Binky er maar niet uitgehaald. Gisteravond lag ik niet zo vroeg op bed en vanmorgen was ik dus niet zo vlot. Pearl mocht er wel uit omdat die makkelijk terug te zetten is en Binky heeft gewoon  :censuur  aan mij. Pearl heb ik net weer even bij Binky gezet dus Binky is ook weer happy  ;D Ondanks dat Pearl alleen maar zit te eten.
Als ik morgen terug van les (school) ben kunnen ze weer samen rondvliegen. Helaas loop ik wel wat achter op mijn opdrachtenmap die ik eind mei in moet leveren. Om mijn certificaat te kunnen halen moet ik nog even hard door werken.

Liefs Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine, wow...doe jij maar lekker verder ook aan je map, zodat je op tijd klaar bent he, en ondertussen lekker met de valkjes knuffelen,  zijn ze dan ook supertam ? 
Of gewoon lekker bij je zitten terwijl je werkt voor school, :D :D :D ik vind je valkjes heeeeeel mooi, zo leuk in die ring he, zitten ze daar ook zo graag in? Grtjs Ann

sabine

Hoi Ann,

Vandaag heb ik geen huiswerk gemaakt ik was het allemaal even helemaal zat. Afgelopen week genoeg dagen gewerkt, en ik was zo moe na dit weekend ook nog eens gewerkt te hebben. En te weinig nachtrust gehad te hebben.
Kom ik op school/werk krijg ik meega veel informatie en nog veel meer huiswerk. En zij denken dat je wel iets tijdens je dienst kan doen. Dat gaat te kosten van de bewoners die ik begeleid. :(
Dus ben ik maar naar het tuincentrum gegaan, daar nieuw kattengras gekocht voor de valkjes en 2 plantjes en een boek voor mij zelf ;D Nu ben ik gelukkig 3 dagen vrij. Morgen lekker uitslapen ;D
Tijdens het huiswerk maken schiet ik niet op als Binky en Pearl er uit zijn. Pearl zit op de toetsen voor het beeldscherm of op mijn hand  ;D Tja, en Binky heeft nog steeds Pearl toegeëigend en is jaloers als Pearl bij mij komt kroelen, terwijl hij met Pearl wil kroelen. Zolang ik zorg dat hij bij Pearl zit en Pearl bij hem zet als hij aandacht wil van Pearl, ben ik niet steeds de pineut.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine,  ;D ;D haha  wat een dotjes zijn het, echte dondersteentjes he! He, leuk he dat kattengras, ik ga er morgen halen, want vandaag zijn ze gesloten, jammer, want ik heb er geen meer! Grtjs Ann ;D ;D

Marian

Hoi Sabine,

Haha, gaat niet echt hè, computeren terwijl de valkjes los zijn ::) Overal zitten ze aan, overal lopen ze overheen, overal beginnen ze vanalles los te trekken :D.....haha lekker relaxed.
Nou tijdens het studeren helemaal een ramp :o
In elk geval succes om het op tijd af te krijgen ;)
En misschien ook een beetje uitrusten in je vrije 3 dagen :)

Hier heb ik nu voor het eerst kattengras staan, dat wil zeggen, er beginnen nu kleine sprietjes door te komen ;D
Lijkt me wel lachen straks, zo'n groen bakje gras in de kooi ;D

Fijne avond, groetjes Marian