een 2e valkje !!! coco !!! even voorstellen!

Gestart door kimborg, 19 januari 2009, 21:56:53

« vorige - volgende »

kimborg

Hoi !

Ik heb sinds 3 jaar een valkje (pop) puncky !
en sinds 10 januari heb ik er een 2e valkje bij genaamd coco!
we zijn hem/haar op gaan halen in sliedrecht, bij een echt super aardige vrouw, heeft ook een eigen kwekerij (hobby) ik kon gelijk zien dat coco tam was.
ik mocht hem aaien en hij kwam bij me !

kortom alles wat ik wilde !
eenmaal thuis gekomen krijg hij of zij gelijk de vuurdoop met puncky ! wat zouden ze gaan doen?
coco wilde naar puncky toe, maar puncky liep van coco weg, en moest er niets van hebben. Maar puncky werd steeds nieuwschieriger en kwam dichterbij !
al snel had puncky coco geacepteerd, nu kroelen ze soms al samen !
coco is volgens mij een mannetje, hij fluit veel mooier als puncky en zoekt puncky echt op, dan fluit hij .. vandaag zijn ze samen voor het eerst wezen douche,
coco genoot , puncky is niet zo'n held. het drogen met de fohn vonden ze allebei wel geweldig..

coco heeft vandaag iets nieuws laten zien, terwijl mark (mijn vriend) coco droog zat te blazen waarmee hij zijn hoofd op en neer bewoog , ging coco het al snel nadoen ! echt een pracht gezicht. !
ook is coco volgens mij een poging aan het doen tot praten.. al is dat wel heel snel met 13 weken. maar hij brabbelt veel tegen puncky of als hij bij je zit !
echt heel grappig om te horen.

alleen heb ik nog 1 klein probleempje, coco is erg tam.. laat alles toe, je mag hem aaien komt bij je zitten, alleen uit de kooi halen is geen succes. hij loopt van je weg. je kunt hem wel pakken , en eenmaal buiten de kooi is het weer een schat !
weet niet goed wat ik hiermee moet, probeer telkens mijn hand in de kooi te houden zodat hij bij me komt . puncky komt er dan ook gelijk op zitten en komt er uit. coco helaas niet.
iemand een idee?

Groetjes
Kim,
Puncky en Coco

Kimm

hoi kim ( naamgenoot)  :D

welkom hier op het forum :D

gefeliciteerd met coco! leuk dat het al zo goed gaat.
wat je probleempje betreft, gewoon blijven proberen. ik heb het hier ook met 1 valkje die het niet wil maar ik zet door met veel geduld. dan moet het gaan lukken hoor. probeer het ook met trosgierst. geef het de tijd.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010