10 mei 2025, 17:22:18

hoeveel valken

Gestart door nora, 30 januari 2009, 20:29:26

« vorige - volgende »

nora

hallo, ik heb 2 valken .het zijn een man en een vrouw. hij wil graag kroelen en doet vreselijk zijn best om aandacht van haar te krijgen. maar ze valt denk ik niet op haar man. ze doet niet lelijk of zo maar gaat ook niet naar hem toe. echt zielig. hij fluit en zingt de hele dag voor haar en zei doet echt niets. zelfs niet fluiten ofzo. je hoort haar de hele dag niet. nu is mijn vraag of je er nog een bij kan nemen of is dat gemeen tegenover ons vrouwtje. de kooi is groot genoeg maar ik zou voor jacco graag een lieve vrouw zoeken.hij is 9 maanden en zij word 2 jaar. ik hoor het graag

Kimm

hoi,

je kan er nog een popje bij nemen. dat gaat over het algemeen gewoon goed.
ik hoop dan voor jou dat het nieuwe popje het mannetje wel leuk vind. dat is natuurlijk altijd afwachten ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

nora

dank je wel kim voor je snelle berichtje. ik ga daar heel goed over nadenken. ik ben op allebei gek , maar voor hem vind ik het weleens zielig. maar voor de rest gaat het goed tusen die2. samen aan de wandel door het huis en lekker brokkjes pikken bij de honden of samen in het zonnetje zitten. ruzie maken ze absoluut niet.  bedank voor je antwoord.

Kimm

Het kan ook nog zo zijn dat ze nog wel naar elkaar toe groeien hoor. en dat ze samen goed overweg kunnen is ook al heel erg fijn ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

nora

ja dat is waar en ruzie maken ze echt niet. maar misschien als straks het voorjaar begint dat zij ook wat kriebelig word. groetjes en bedankt van ons

nora

hallo,  de liefde bloeit op :)eindelijk is ze voor hem gezwicht. caro vind hem nu in ene erg lief en eindelijk zitten ze nu samen te kroelen. dit vind ik echt te gek want hij heeft zo zijn best gedaan om dit voor elkaar te krijgen .het is wel erg lief zo,zoals ze nu samen samen zijn. caro is ook wat meer aan het fluiten want ze was wel erg rustig geworden. nu zitten ze samen zachtjes geluiden te maken . liefde is jacco en caro ;D wie weet krijgen we ook nog een nestje, je hoort er nog van , groetjes

Rianne

De lentekriebels ;D Als ze oud genoeg zijn (ongeveer 1 jaar) kun je ze een broedblok geven :)

nora

ja dat zal het zijn. caro is bijna 2 jaar en jacco is in mei 1 jaar. het is een leuk gezicht 2 van die kroelvogels.hopelijk gaat het broeden goed. thanks