5 mei 2025, 07:44:55

Is hij/zij ziek???

Gestart door Stitch, 10 januari 2009, 10:35:38

« vorige - volgende »

Stitch

Vraagje...Onze valkparkiet doet opeens niks meer...Hij/zij zit maakt geen geluid meer heeft hele gekke veren...drinkt heel af en toe wat...en zit met zijn/haar oogjes dicht..Heeft iemand een idee wat het is. We hebben hem/haar nu onder een rode lamp gezet...HELP!!

Kimm

hoi,

zoals je het omschrijft is hij echt ziek. ga vandaag nog naar een vogelarts toe en wacht niet langer.
wij kunnen hier niet zeggen wat stitch mankeerd helaas.

wat je nu kan doen is druivensuiker in zijn water gaan doen. en de warme lamp is ook erg goed.
bellen dus.
sterkte hoor ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

hoi

hoe gaat het met het valkje?
heb je de dierenarts nog gebeld?

groetjes kim

Kaatje

Hoi,

Ik denk dat Kim al genoeg geschreven heeft ! Je valkje is inderdaad behoorlijk ziek  :( Ik hoop dat je de VA nog gebeld hebt en je valkje snel op zal knappen !

Groetjes, Karin

Stitch

Hallo allemaal...

Ik heb de dierenarts gebeld...Die vond het ook heel zorgelijk..Ze zit nu onder een warme lamp en we hebben druivensuiker gegeven...We hebben alles gedaan via een spuitje om haar eten te geven maar ze spuugt het weer uit...Ze zit ook de hele tijd te gapen...en te blazen...pffff jeetje echt niet leuk...heftig...Ik hou jullie op de hoogte...

liefs stitch :'( :'( :'(

Kimm

hoi hoi,

waarom neemt de dierenarts stitch niet op? heeft hij/zij stitch ook gezien?
ik ben nl bang dat dit niet goed komt hoor. en ook al braken. ik wens je heel veel sterkte en ik zou naar een goede vogelarts toegaan.

groetjes kim

*Yvon

Hoi hoi

Hoe jong is Stitch ??
Alleen wat warmte en druivensuiker zal je je valkje niet meehelpen.
Al zeker niet als hij/zij misschien wel ab nodig heeft.
Ik hoop dat je een maandag snel bij een echte vogelarts terecht kan.
En anders zou je 1 van de artsen die <<< daar tussen staat nog even kunnen bellen ??
Je zou ook de pap wat lekkerder kunnen maken met druivensuiker.
Ik neem aan dat je iets van nutribird-pap geeft ??

Succes en sterkte !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi,

ik ben toch eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe het met je valkje gaat?
ik hoop goed.

groetjes kim

Stitch

Heeey...

Stitch lijkt iets beter te gaan..We hebben haar pap gegeven met een beetje druivensuiker...!! Ze heeft net zelf een beetje gegeten en wat gedronken...Haar ene oog is niet goed dus morgen naar de vogeldokter...Ik hou jullie op de hoogte..

Liefs daantje

Ohja nee de dierenarts die dienst had wist niks van vogels en wilde haar niet opnemen...ga morgen naar onze eigen dierenarts...

Kimm

hoi daantje,

fijn dat je wat pap naar binnen krijgt.
ik hoop dat morgen de vogelarts stitch verder kan helpen.

groetjes kim