28 maart 2024, 13:37:33

pijn door het landen

Gestart door Kimm, 17 januari 2009, 16:20:44

« vorige - volgende »

Kimm

ja je bedoeld dat hij dan naar beneden kan klimmen?
dat is wel een idee inderdaad. zal eens op zoek gaan ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Zoiets bedoel ik inderdaad, kijk maar eens naar mijn voliere. Al zie je het niet meer zo heel goed, moet nieuwe touwen halen en die aanbrengen. Maar dat zou mss een idee kunnen zijn.

Groetjes

Mara

Hermien

Ik weet eerlijk gezegd niet of een klimtouw gaat helpen hoor. Een vogel wil van nature vliegen, dus Happy zal gewoon blijven vliegen en neerstorten. Eerder schreef ik het hier al, ik zou toch even met Happy naar de va gaan. Stel dat hij een gekneusd borstbeen heeft is vliegen nu uit den boze en zul je Happy even achter de tralies moeten houden.....

Mara

Hoi Hermien

De valkjes die ik heb die niet of slecht kunnen vliegen, hadden erg snel door dat ze dus ook op een andere manier boven en beneden konden komen dan alleen maar vliegen.

Mara

Kaatje

Hoi Kim,

Ja, Happy wilt het gewoon blijven proberen en ze kunnen natuurlijk niet echt nadenken over de gevolgen ! Bahhhh, ik vind het echt ontzettend vervelend voor je, omdat ik weet dat je je nu weer best ongerust maakt  :(

Sterkte lieve meid, enuhhh als je het echt niet vertrouwd zou ik toch een bezoekje aan de VA brengen voor je eigen gemoedsrust !

Je kunt moeilijk een atletiek mat ( zoals vroeger op school ) in je huiskamer leggen  :-\

Dikke knuffel !

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

hihi ja caroline zei ook al, leg wat kussens om de kooi heen ;D
op zich geen gek idee eigenlijk. zal je zien, dan springt happy ernaast ;D

ik heb nog 1 vogelarts gemail uit hellendoorn en ik wacht nog even haar antwoord af als ze antwoord tenminste.

want ook ik zit in dubio naar welke vogelarts ik moet gaan. ik ging altijd naar meppel maar dat zie ik persoonlijk niet meer zo zitten. dus ja moeilijk :-\  :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010