20 april 2024, 01:55:00

Mimi & Cody; Samen in 1 kooi!

Gestart door zotteke, 12 januari 2009, 06:25:40

« vorige - volgende »

*Manon*

Citaat van: zotteke op  3 mei 2009, 22:42:26

Ik zit er sterk over te denken om de valkjes te kortwieken. Dit ivm dat ze er nu bijna nooit meer uit kunnen met de balkondeuren e.d. open en dat vind ik zielig. Komende rui mogen ze de pennen dan gewoon weer terug groeien..



Ik zou ondanks dat je je valkjes kortwiekt niet de balkondeuren open doen.... brrr moet er niet eens aan denken.... ze kunnen dan wel niet vliegen, maar dat gaan ze wel proberen, ze kunnen geen hoogte maken, maar ze komen wel vooruit, zodat ze makkelijk als je deuren open staan op het balkon kunnen komen met alle gevolgen van dien!

Groetjes Manon

zotteke

Met zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. Mits ze goed gekortwiekt worden. Ook zullen ze dan 3 hoeken en deuren om moeten en dat vinden ze doodeng  ;D.

Als ik ze laat kortwieken gaan ze overigens ook mee naar buiten dusja.. De ducorps die ik ooit had die kon wel goed vliegen terwijl ze gekortwiekt was maar die had ik geleerd te vliegen met zulke vleugels en bovendien had ze ondergewicht (door stress. Daardoor hebben we haar ook weg moeten doen  :'().

Maar wel bedankt voor de waarschuwing  ;). Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Mimi vind het vliegen zó mooi. En Cody ziet er gewoon niet uit zo..