7 mei 2024, 11:47:06

bijten in zijn pootje

Gestart door Iris en Wim, 4 januari 2009, 16:27:22

« vorige - volgende »

Iris en Wim

Hey,

ons valkje doet een beetje raar de laatste tijd. Eigenlijk doet hij het al lang maar nu doet hij het heel veel. Als hij bij ons zit gebeurt het regelmatig dat hij ineens "boze geluidjes" begint te maken en plots in zijn pootje bijt en vervolgens ons aanvalt. Zelfs als hij zit te dutten.
Wij gaan er van uit dat zijn pootje dan pijn doet of jeukt. Maar ik wou toch even checken of dit gedrag niet weer één of ander specifiek "valk-gedrag" is zoals toen ik dacht dat hij zat te kokhalzen, maar eigenlijk aan het geeuwen was, alvorens naar de dierenarts te gaan. Zeker omdat er helemaal niets te zien is aan zijn pootje.

Alvast bedankt

Iris

Always look..

Ik weet niet of het een echte valken kwaal is maar ik weet wel dat mijn eerste man dat ook veel deed, het bijten in zijn pootje alleen hij deed het voor hij begon met flirten..

xx

*Manon*

Hoi hoi,

Ik heb een koppeltje en en de man is onwijs gek met zijn popje, overal vliegt hij haar achterna en 's nachts zitten ze te dutten naast elkaar.
Mijn man heeft ook het idee dat hij zijn popje gewoon even in de tenen moet bijten en waarom hij dat doet......  ??? Ik heb echt geen idee, maar het komt dus wel vaker voor!