20 mei 2025, 00:10:04

voer mengen

Gestart door Nancy18, 14 januari 2009, 09:23:56

« vorige - volgende »

Nancy18

Hallo allemaal,

Ik geef me valkjes xtravital en dat vinden ze erg lekker! maar nu is me vraag.

Met wat kan ik het beste mengen? Met eigenmerk? of met een ander merk. Premium vinden ze niet lekker. het gaat namelijk heel snel op als je alleen xtravital koopt. Ik heb het er wel voor over. Maar mengen lijk mij een beter idee.

Ik hoop dat jullie het weten met wat ik het kan mengen.

sabine

14 januari 2009, 12:34:19 #1 Last Edit: 15 januari 2009, 14:35:51 by sabine
Hoi Nancy,

Ik heb mijn valkje 3 jaar lang xtravital gegeven. Op aan raden van 2 verschillende VA en van een kweker geef ik het nu niet meer. Er schijnt veel schadelijke troep in te zitten zoals cavia vitamine en dingen die ze toch niet eten.
Mocht je het nog willen blijven geven en in de buurt van mij wonen dan heb ik nog 2 nieuwe pakken voor je.  ;D Op dit moment heb ik voer van een
vogelbeurs(je) vandaan. Merk weet ik niet het ziet er een stuk glanzender en en beter uit. Het is ook een heel stuk goedkoper 1,50 en daar naast een bakje ei-voer van 1,50.

Ik hoop dat je hier iets aan heb.
Groetjes Sabine

Kimm

hoi nancy,

ook ik gaf tijden xtravital. ik ben ermee gestopt omdat het erg duur is.
nu geef ik teurlingsvoer. en het bevalt uitstekend en dat ziet er ook erg goed uit.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

trouwens ik las net dat je ze ook harrisons geeft???
dan kan je het daar ook mee mengen toch?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Nancy18

We hebben 1 vogel die harrisons brid foot eet. Voor de rest van me valkjes eten het niet. Maar ik heb gisteren vitacraft gekocht om het door het eten te mengen. En dat vinden ze ook lekker!