28 maart 2024, 17:56:39

{{ Gesloten }}

Gestart door Tjerk, 8 januari 2009, 21:05:13

« vorige - volgende »

Jacoba

Met onze drie donsjes gaat het heel goed, ze groeien goed. De oudste 2 hebben de oogjes al weer open, en de pennetjes komen alweer. Nog even en dan zijn het stekelvarkentjes.
Helaas hebben we ook minder goed nieuws en vooral pech voor Tjerk.
Heaven is van de stok gevallen en was dood, dus Sky is weer alleen. (Hij is zijn vorige popje ook op deze manier verloren, het lijkt hem niet gegund te zijn) Nu gaan we proberen of Angel aan hem wil koppelen.



jeroenski

hey jacoba,

is mijn berichtje nu wel gekomen?

Anke

Hoi,
Fijn dat het goed gaat met de donsjes.

Ach wat sneu dat Heaven is gestorven :'(
Ik hoop dat Sky wil koppelen met Angel.
Veel sterkte!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jacoba

Jeroen ik heb je een PB gestuurd.

Jacoba

Jeroen, reageer anders even via t.valkenhuus@home.nl Zie onze website.

Jacoba

Ja foto's van de donsjes, nou ja donsjes. 1 donsje en twee stekevarkentjes.







Groetjes Jacoba

Anke

Hoi Jacoba,
Aaaaah lieffffff :-* :-*
Ik vind het stekelvarkentjes stadium het leukste :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Jacoba

Onze donsjes doen het super, de oudste bedacht om vanavond stiekem het nest te verlaten. Toen wij even weg waren.
Helaas is er wel weer slecht nieuws, want onze Dito (de pappa van de donsjes) is doodgegaan. Hij had het met zijn lever en er was niets aan te doen. Toen werd het even spannend, zou Yellow doorgaan met voeren. En ja hoor, voer geluiden.
Nu de eerste uit het blok was wist ze het even niet meer, wie moet er nou opletten als ik de andere twee voer. Stress, stress. Dus heb besloten het kleine meisje voor de nacht nog maar in het blok te doen, morgen gaat ze er misschien samen met broertje uit. Nu is de rust weer gekeerd, Yellow zit voor de nestopening en je komt er niet bij. Dan heb je Yellow aan je vingers hangen.







Groetjes Jacoba

Nynke

Ach dito... De papa van K.c. & Coco.

Wel geweldig dat Yellow het helemaal alleen doet...

En wat een heerlijke stekeltjes....

Anke

Hoi,
Ach arme Dito :'(
Gelukkig voert het popje gewoon verder.
Wat een schatjes de kleintjes :-* :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Het zit jullie niet mee, 2 valkjes overleden... Gelukkig gaat het met de kleintjes wel goed :)

Jacoba

Het oudste valkje is er vandaag weer uit gegaan en nu is Yellow er gelukkig niet zo gestrest meer onder. Broertje is toch nog blijven zitten.

Tja Nynke idd de papa van K.c. en Coco, we hebben hem ongeveer 5 jaar gehad.
Ja, we zijn helemaal blij dat Yellow verder gaat en het nest gelukkig niet zo groot was.
Dito en Yellow  waren zo ontzettend lief voor elkaar, en Yellow is altijd samen geweest met Oma, ons super oude valkje. Toen Oma overleed bleef ze lang alleen. Ze is een poosje samen geweest met Dizzle maar hij was absoluut niet lief voor haar. En nu had ze in Dito een supermannetje gevonden maar helaas heeft dit niet zo lang mogen duren. Maar voor Dito is het beter, hij was echt heel ziek.
Rianne, we houden de moed erin en de kleintjes zijn prachtig.

•=Bonnie=•

Joop? heb ik iets gemist?

Caroline

Ja, ik snapte het ook niet helemaal. ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.