Sallandse Valkparkieten 2009 - Foto's albino bronze fallow!

Gestart door Rob S, 7 januari 2009, 20:06:37

« vorige - volgende »

Rob S

Citaat van: Dierenfreackske op  7 februari 2009, 12:58:51
Hahaha  Rob, goed gedaan,  grtjs Ann

Haha ja het wordt wel wat :P

Citaat van: Anke op  7 februari 2009, 13:09:19
Hoi Rob,
Je hebt weer veel plannen ;D
Laat je nog een foto zien van je zelfgemaakte broedblokken? :)
Veel succes in het komende kweekseizoen!!
Groetjes Anke

Hey Anke,

Dank je!

Ik heb zekers veel plannen, hopelijk gaat het allemaal goedkomen. Ik ben nu bezig met de broedblokken, maar ze worden echt mega-groot joh, echt onbenullig! Maar wel lekker veel ruimte voor extra grote nesten haha :P

Gr Rob

Dierenfreackske

Hoi Rob, ik heb ze ook lekker groot hoor! Je hebt helemaal gelijk hoor!, kunnen er veel jonkies daarin en hebben ze ruim plaats!  Grtjs Ann

Rob S

Hallo allemaal,

3 weken terug heb ik ook het eerste koppel in de kweekkooi gedaan, en van het weekend lagen er 2 eitjes ;D. Dus over een dag of 20 heb ik hopelijk weer jonge valkjes! Ook heb ik dit weekend de ringen ontvangen, toch nog ruim op tijd :) Oja, de eitjes liggen bij het koppel lutino opaline x cinnamon opaline. Hopelijk brengen ze weer hele mooie forse lutino's voort ;D

Groetjes Rob

mila

hoi rob

mooi dat je eerste 2 eitje er zijn...
hopen dat ze weer mooie jongen krijgt van het koppel.

ik zag op je website dat je nog jongen te koop had staan heb je daar ook foto's van???

groetjes
mila

•=Bonnie=•

Rob ff een vraagje...

Is die gele zwartoog van jou niet split witmasker?

Rianne

Zo te zien zijn de beide split witmasker, anders kwamen er geen witmasker jongen uit ;)

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 25 februari 2009, 21:43:38
Zo te zien zijn de beide split witmasker, anders kwamen er geen witmasker jongen uit ;)

Haha, ja klopt, ik keel scheel... dat popje komt namelijk bij mij vandaan dus ik weet dat zij split witmasker is. Ik zag zo snel niet staan dat er witmaskers uit kunnen komen, terwijl ik dacht dat dit bij dit koppel wel kon  ;)

Caroline

Hey die Rob, ik zie nu pas je nieuwe dagboekje.  :P :-[

Uiteraard ga ik je dit jaar ook weer volgen.   ;D

Succes!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 26 februari 2009, 13:27:31
Citaat van: Rianne op 25 februari 2009, 21:43:38

Haha, ja klopt, ik keel scheel... dat popje komt namelijk bij mij vandaan dus ik weet dat zij split witmasker is. Ik zag zo snel niet staan dat er witmaskers uit kunnen komen, terwijl ik dacht dat dit bij dit koppel wel kon  ;)

Haha ja ze zijn beiden split witmasker ;) ik ben benieuwd wat ze gaan doen deze zomer :D

Citaat van: Caroline op 26 februari 2009, 22:35:32
Hey die Rob, ik zie nu pas je nieuwe dagboekje.  :P :-[

Uiteraard ga ik je dit jaar ook weer volgen.   ;D

Succes!!!!  :D

Heey Caroline,

Haha dan heb je één geluk, je hoeft niet zoveel bij te lezen :P Zoveel is er nog niet gebeurd hier ;)

Groetjes Rob

Kimm

hoi rob,

ik wens je heel veel succes weer met de eitjes :D
ik hoop dat alles goed gaat.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Randy

hej rob 8)

ook ik ben rond deze tijd weer van de partij ;D
ziet er allemaal goed uit man ;)

leuke koppels :P...enne zijn er al vorderingen ?? :P

Groetjes Randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mandy

Hé Rob, wil je heel veel succes wensen dit jaar met de kweek! ;)
Je hebt mooie koppels, hopelijk gaan ze hun best doen. Ben benieuwd naar je getekende koppels, hoe hun bont naar de jongen zal vererven. Als het goed is kan je komende week al jongen hebben, zijn de eitjes bevrucht? :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Rob S

Citaat van: Kimm op 27 februari 2009, 22:16:20
hoi rob,

ik wens je heel veel succes weer met de eitjes :D
ik hoop dat alles goed gaat.

groetjes kim

Hey Kim,

Dank je, ik hoop het ook ;D

Citaat van: Randy op  6 maart 2009, 12:40:57
hej rob 8)

ook ik ben rond deze tijd weer van de partij ;D
ziet er allemaal goed uit man ;)

leuke koppels :P...enne zijn er al vorderingen ?? :P

Groetjes Randy 8)

Hey Randy,

Ja het loopt mooi, het koppel broed goed, als het goed is komen eind van de week de eitjes uit (het zijn er maar 2 gebleven, ben ik niet gewend van dit koppel ???).

Citaat van: Mandy op  7 maart 2009, 23:51:57
Hé Rob, wil je heel veel succes wensen dit jaar met de kweek! ;)
Je hebt mooie koppels, hopelijk gaan ze hun best doen. Ben benieuwd naar je getekende koppels, hoe hun bont naar de jongen zal vererven. Als het goed is kan je komende week al jongen hebben, zijn de eitjes bevrucht? :)

Hey Mandy,

Dank je, ik ben ook benieuwd hoe het getekend gaat vererven :D Het jong van spik en span wat ik 2 jaar terug bij je gehaald wordt gekoppeld aan een bonte cinnamon opaline geelwang, ben benieuwd wat dat gaat brengen ;D
Ik heb geen idee of de eitjes bevrucht zijn, heb geen schouwlampje haha. Ik zie wel of het wat wordt of niet ;)
Maar ik zag dat jij behoorlijk gaat inkrimpen op de verkoopsite :o, je doet mooie koppels weg :o

Groetjes

Rob S

Zo, een goedenavond allemaal ;D

Vandaag heb ik de hele voliere een grondige schoonmaakbeurt gegeven ;D, en een paar nieuwe takken erin gezet. De koppels die binnenkort een blok krijgen heb ik er ook ingezet, en de anderen apart gehouden. Vanmiddag ben ik ook nog bezig geweest om de broedblokken in orde te maken, want daar was ik verder nog niet aan toegekomen. Hopelijk zijn ze eind van de week klaar en kan ik ze dan ophangen ;D

De eitjes die het koppel lutino opaline x cinnamon opaline hebben gaan volgens mij niet meer uitkomen, ik verwacht er niets meer van. Afgelopen zondag had het eerste eitje al uit moeten komen. Dus morgen ga ik de eitjes weghalen, en mogen ze nog een ronde proberen ;)

Groetjes Rob

Anke

Hoi Rob,
Het nieuwe kweekseizoen komt ook bij jou eraan :)
Spannende tijden weer straks!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes