13 mei 2025, 02:27:47

Welke mutatie?

Gestart door Nathalieke, 10 januari 2009, 13:40:01

« vorige - volgende »

Nathalieke

Hallo,

Ik heb sinds vorige week een valkparkiet. Is een hele tamme echt heel leuk. Maar ik twijfel welke mutatie dit is en is toch interessant om dit te weten. Dus moest iemand me kunnen helpen hiermee? Ik zou hier dus een foto willen bijzetten om jullie te laten zien, maar kan iemand me helpen hoe ik deze foto hierbij post? Wanneer ik klik op het icoontje voeg afbeelding toe komt er enkel onder mijn bericht .

Alvast bedankt

Groetjes,
Nathalie

monkey

Wanneer je afbeelding toevoegd moet je de laten staan en de gekopieerde link ertussen zetten.
Succes, ben benieuwd naar de foto

monkey

sorry nog niet duidelijk ,
img met de haakjes laten staan.

Nathalieke

Hoi,

Dus een foto die gewoon op je pc staat en niet op een internetsite kan je niet posten? Krijg hem er niet op... Echt spijtig..

Toch bedankt..

Groetjes,
Nathalie

Kimm

hoi,

ken je het programma photobucket?
via die weg kan je ook een foto van je valkje hier plaatsen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Nathalieke

Hoi,

Nee.. Dat programma ken ik spijtig genoeg niet. Iedereen heeft hier zo mooi bewerkte foto's bij zijn berichten staan. Zou dat ook wel willen kunnen. Maar zou niet weten hoe.

Toch alvast bedankt

Groetjes,
Nathalie

Nathalieke

Oke... Ik begin door te krijgen hoe ik de foto er zou moeten bij zetten. het enige probleem is nog dat mijn foto groter is dan 60kB...

Groetjes

Kimm

je foto kan je kleiner maken door de foto te selecteren en dan klikken op resize pictures. dan klikken op small. ;)
daarna kan je de small foto uploaden.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010