Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Jaaaaa  ik maak 4 donsjes tam en geef ze pap; en ze maken het super ...en ook de andere donsjes die bij de andere blokken zijn maken het super.......voor jullie alles geloven, mag je eerst zelf komen kijken hier, en dan pas oordelen . Heb nog steeds veel vertrouwen in mijn DA want heeft ervaring genoeg hoor ...zeker in vogies ...heel de regio van hier gaat naar hem ,...maakt niet uit,n is ook al vaak op tv enzo geweest he ....maar ook dat zegt niets, maar is vooral een lief en warm mens die weet hoe hij met dieren omgaat en gerust stelt. Nu ga ik niet doen alsof ik niet weet wat ik doe hoor... 8) 8) 8) 8) 8)

Ik kom inderdaad nog op voor mezelf hoor en ook voor anderen ,als ze het waard zijn... hier kan iedereen komen genieten van alles hoor, en is hier dagelijks de zoete inval he ......dus zegt genoeg over mij zeker .....mensen komen hier graag en ook niet alleen voor valkjes hoor. maar omdat we plezier maken...ook al ben ik een beetje ziek he .....en mag ik geen spanning hebben en stress .....dus is al zeer niet goed voor me, mijn gezondheid gaat nu boven alles ...dus ga ik effe stoppen hier.....tot ik er weer plezier in kan hebben.....doe heel veel leuke dingen, heb gelukkig hele lieve vrienden, ga varen , Quad rijden, hondenschool, paarden verzorgen en foto's maken van alles wat ik leuk vind ....heb dat ook een beetje verwaarloosd ....ga mooi weer worden , ga dus veel naar buiten , wil nog lang en veel plezier hebben in mijn leven hoor, en dat is wat ik nu ga doen, plezier maken, valkjes knuffelen, mijn hond en paarden verzorgen bij mijn vrienden...gewon fun maken, hoe kan ik hier nog fun in hebben ,?? Hoef nu helemaal niks meer uit te leggen ...yess.....
mijn valkjes blijven hier en op de eerste plaats , al mijn dieren trouwens ...hier is te veel gezegd wat nergens op slaat...dus is het vrij normaal dat ik afstand neem ?? Geen spanningen , geen stress meer, gewoon genieten, zoals jullie , wnat dat is toch het leukste wat er is ?? Ik kan dat nog, ook na wat er hier allemaal is gezegd van me, want ik sta heel recht in mijn schoenen..mensen mogen hier te pas en te onpazs gerust een kijkje nemen, ik sta altijd voor ze klaar, en sorry als jullie dat niet geloven, dan hebben jullie een probleem en niet ik ....zo , dit dagboekje mag worden gesloten hoor! Zie hier geen nut meer van in ...ga straks lekker naar de yoga met een vriendin, en dan heerlijk gaan lunchen, met een wijntje en lekker maaltje...daarna kattengras halen, en lekker genieten ...en binnen kort weer naar de jumping, da's al leuker dan hier op dat dom toestel zitten vom alles wat onzin is aan te horen hahahahaha.... mensen die tevreden zijn komen wel naar hier terug .. ja ik lach graag he, en om te lachen moet je je goed voelen he, dus nu effe een dipje, maar zal niet lang duren, ga weer plezier hebben in wat ik doe, en me geweldig ammusseren Bye bye ...

einde boekje !!



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Ann,

Ik zou zeggen, proost op alles dan maar hè !!! Neem maar een lekker wijntje van mij, het gaat je goed meid  :)

Kimm

op verzoek van ann, sluit ik dit boekje


Kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010