Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

christa

heerlijk ann al die vogeltjes vooral grijs met wit vind helemaal geweldig!!
en dan lilly ze heeft de veren nog niet geweldig maar wel een lekker bekkie!!!!
groetjes christa

Mara

Hoi Ann

Ik ga je nieuwe boekje ook weer volgen!!!

Hoe zijn jouw valkjes onder de kou?

Groetjes

Mara

Marian

Hoi Ann,

Hé een nieuw boekje :D
Ook hier wil ik je gewoon volgen hoor ;)
Wat is je aankomende albino meisje een schatje!!!!! :-* :-*en moooooiiii ;D ;D
En je hebt al zoveel mooie valkjes :P
Goed idee...zo'n tak in de kooi...ik heb ook nog een appelboom tak liggen...moet ik eerst nog schoonmaken ::)

Groetjes, Marian

danielle

Hoi Ann,
He je hebt een nieuw boekje.
Leuk zeg! En je hebt zelfs een eigen site. Was dat moeilijk om aan te maken?

Leuk alle valkjes op een rijtje. Het blijft alleen toch nog moeilijk om alle namen te onthouden, je hebt er zoveel  :D . Maar ik zal mijn best doen  ;) .
Ik ga je natuurlijk weer volgen hier in je nieuw boekje. Je vorige is inderdaad als een speer gegaan. Maar er heeft ook heel wat uitbreiding plaats gevonden.

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's weer :)
Ik heb je gemist op msn ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Christa...je bedoeld zeker de bonte witmaskertjes , wel ze zijn ook zo mooi he ! Grtjs Ann

Hoi Mara, ik denk het , het is wel extreem koud he , 's avonds zaten ze allemaal dicht bij elkaar, en anders toch iets verder hoor, hihi! Maar het valt nogal mee, en daar bij jou ? Grtjs Ann

Hoi Marian , he ja, een appelboomtak is echt heel leuk voor ze, en eens iets anders dan steeds dezelfde takken; ja , Lilly is natuurlijk een schatje !
Ach , ze zijn gewoon allemaal mooi,grtjs Ann

Hoi Danielle, thx, euch , zo'n site aanmaken is best wel moeilijk, Silke doet dat voor me, , ik heb alles aan haar te danken , dus Silke als je het leest JE BENT TOPPIE !!
Heel erg bedankt hoor !  :-* ;D Grtjs Ann

Hoi Anke , ja , ik ook , je bent nu niet on he , en ik nu wel,
;) ;) ;) :-\ :-\ :P :) :) :) knuffie aan Nottie , Sonny en Luna , mijn 3 schatten,   Grtjs Ann




Peggy

Hée wat leuk een nieuw boekje. Idd wel fijn voor nieuwkomers of voor leden die heeeeeeeeeeeel weinig komen en overal achter lopen  ;) Maar nu heb ik weer opnieuw kennis mogen maken met al je valkjes. En Ann,wat heb je toch een prachtige voliere met prachtige valkjes;  echt schitterend.
Ik lees helaas dat één van je valkjes is overleden een mnd geleden  :'(  dat is natuurlijk minder goed nieuws.  Gelukkig gaat het wel goed met al je andere valkjes ...ik ga zo eens kijken op je nieuwe website.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hoi Peggy , ja , het is heel jammer van Spirit, het was de mooiste , zo'n mooi geel koppie , nog iets geler dan Silver toch, maar ja , ik hoop dat ik zoiets niet meer meemaak hoor!
Ik ontworm mijn valkjes nu toch regelmatig hoor, het leven kan soms hard zijn he, maar ik koester hem in mijn hart voor altijd, ik probeer er niet te veel meer aan te denken , en me te concentreren op de nieuwe valkjes die gaan komen , want die hebben ook alle aandacht nodig dan , en dan de andere valkjes nog , ik ga het nog druk krijgen denk ik , hihi ! Grtjs Ann



Dierenfreackske

6 januari 2009, 22:23:05 #23 Last Edit: 30 maart 2009, 17:05:06 by Dierenfreackske
Hoi iedereen,  de zusjes Crystal en Pearl zijn echt altijd in elkaars buurt en slapen altijd samen , ook Nala en Shadow zitten steeds in hun buurt, heb snel weer wat foto's gemaakt terwijl ze op de schommel aan 't spelen waren , grtjs Ann

Wij zijn Crystal en Pearl en onafscheidelijk ! En zusjes !
































*Yvon

Hoi hoi

Even wat nieuwe foto's van Lilly.  :D









Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , whaaaaaaauuuuuuuuuuw , wat is ze mooi geworden al , ,wat lief , dat koppie, ik smelt he !Heel heel erg bedankt hoor ! JE BENT TOPPIE !!Whaaaaauw, Lilly zit al aan de trosgierst zeg , wat een flinke meid !
Wat een beauty zeg ! Ik kan haast niet wachten om ze hier te hebben hihi! He, waarschijnlijk mag je binnenkort (nog heel even) al Lucky halen he, geniet er ook maar van he , grtjs Ann.




Dierenfreackske

7 januari 2009, 07:43:25 #26 Last Edit: 30 maart 2009, 17:08:06 by Dierenfreackske
FOTOTIJD

Yellow




Boy en Mysterie


Chika en Malou





Yellow




Malou


Suske


Yellow en Djonah






Nala ( kuifje bloed aan  :-\) niet erg gelukkig











Gerdy

woooooooooowieee wat heb je een mooierds zitten..en het zestal...waarvan vijf voorgesteld..wat een supertjessss

ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is om op ze te wachten.

gr gerdy

Dierenfreackske

Thx Gerdy , euxh , het zijn er maar 5 van dezelfde nest hoor !, geen zes , allee, eigenlijk 4 en nog eentje waar het jong bij dat nest is grootgebracht , grtjs Ann

Nala aan het spellen met een belletje dat aan de spiraal hengt , en het is roest geworden , ik zal het eens moeten vervangen , het is van het water, er is net soms een beetje condens water die daar net op druppeld, vandaar he dat roest, maar Nala geniet daar van hoor !


































Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010