~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Lynette,

Trek je ff een stukkie omhoog ;)
Ben benieuwd hoe het met jou/ jullie :P gaat EN met je vogies natuurlijk :D

Groetjes, Marian
ps, ach bedenk me nu dat je andere boekje mss meer up to date is ::) Ga ff kijke daar...

Saar

Hoi hoi
Hoe gaat het hier?
Groetjes Saar :-*

Kimm

hey lynette, waar zit je? ben je geëmigreerd ofzo?

nou ik hoop dat alles goed gaat hoor en ik ben ook benieuwd hoe het met bullit gaat.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Lynette...alles goed daar met de birdies en jou??
Kom hier ook veel kijken, hoe het met je Bullit pittbul gaat

hihi, Nala hier is ook zo'n pittbul hoor! Fijne zondagavond nog.
Grtjs. Ann

lynette

Hoi Hoi Dames,

Helaas een hele tijd niet actief geweest.
Helaas niet al te leuke dingen gebeurt op valkengebied.

Helaas is Bullit vorige week overleden. Hij heeft lang gestreden en was even opgeknapt. Daarna een terugval en trof hem vorige week zondag nacht op zijn rugje in de ziekenkooi. Ik denk aan het hartstilstand.

Hij was al weken ziek. De vogelarts vertelde dat het bijna zeker een hersenbloeding was geweest of iets anders in zijn koppie. (boed, ontlasting en uitstrijkjes waren allemala negatief) Hij kon niet meer op stok zitten en zat alleen maar op zijn kont. Vliegen ging tot de laatste week nog wel. ineens ging dat niet meer na dat hij even op was geknapt. ik besloot samen met mijn vriend dat ik hem de rust wilde geven na het zware strijden als hij zo terug val kreeg. Ik vond dit erg moeilijk toen hij de terugval kreeg en wilde er een nachtje over slapen. Die nacht kon ik niet slapen en kwam ik smorgens vroeg even uit bed om te kijken. Helaas vond ik hem daar op zijn rugje. Nog warm en levenloos  :'( :censuur :'(

Zijn vrouwtje Angel mist hem vreselijk en gilt bijna de hele week dag in dag uit :(

Helaas weten ze ook wat ik heb. Ik had al astma. maar had geen last van de vogels. Hierbij heb ik dus Bronchitis ontwikkeld waar ze nu pas sinds dit weekend achter zijn. na ruim 12 weken hees te zijn geweest.

Gelukkig gaat met de zwangerschap alles goed. de kleine beweegd goed en voel hem ook elke dag.

Helaas is ook mijn ziektewetuitkering stop gezet en zit ik momenteel zonder uitkering. Ik zit al even te wachten op een mediche keuring via UWV maar omdat ze nu al 3 keer en fout hebben gemaakt duurt dit weer 2 maanden voordat ik eindelijk eens aan de beurt ben. Dus dit zit niet echt mee.

Ik heb voor mijn zwangerschap wel een leuke website gemaakt.

www.everyoneweb.com/hakkie001

Ik hoop dat ik nu weer wat meer actief kan zijn op het forum.
Ik heb het echt gemist en heb af en toe wel wat boekjes half gevolgt.

Dus moet nodig eens gaan bijlezen.

(helaas heeft nu me vriend de Mex griep en ben ik mogelijk een drager. Dus hoop dat ik niet nog een keer ziek er van word)

Ik heb jullie gemist  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Heeey welkom terug :D
Maar eeeh... vergeet je niet iets te vertellen :o ;)
Heel veel sterkte met t verlies van je Bullit :-* :-* :-*
En beterschap voor je mannetje :)

Sanna

Ach Lynette, arme Bully.... ik was er al zo bang voor. Heel veel sterkte meid....

Groetjes, Sanna

Kimm

ah nee, arme bullit  :'(  :'(

wat een toestand lynette.

rust zacht lieve bullit.. :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Lynette ...neeeeeeeee, niet Bullit,n jeetje wat schrik ik er van ....arme Bullit,  heel veel sterkte meiss met het verlies van je lieve mooie Bullit, wat erg ! Ik krijg tranen in mijn ogen als ik er aan denk. En ach wat een vervelende situatie met je gezondheid, en dan nog problêmen met de uitkering, ach, het zit je even niet mee he nu,  hopelijk gaat er voor jou weer een betere tijd tegemoed.... het is je echt gegund, ik was al bang dat er iets mis ging daar!  Aach, het leven is soms niet eerlijk he...hopelijk vind je de moed om door te gaan en niet op te geven, want je weet , na regen komt ...zonneschijn he, en geloof me, het is zo hoor! Sterkte alvast nog! Grtjs. Ann

Anja

Hoi Lynette,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Bullit.

Marian

Hoi Lynette,

Ach wat verdrietig dat Bullit is heen gegaan, sterkte meid :-*

En dan weer heel iets anders...
Fijn dat de zwangerschap voorspoedig verloopt en wat knap en leuk dat je een eigen website hebt gemaakt :D :D

Fijne dag, groetjes Marian en kroeltje van je favourietje Teddy :-*

Dierenfreackske

Fijn dat je zwangerschap goed verloopt, knuffie...Ann

Caroline

Ach, arme Bullit.  :'(

Sterkte met het verlies van je vriendje.  :-*

Rust zacht, lieve Bullit.  :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beterschap voor je vriend.

Leuke site heb je gemaakt hoor.

Leuk een zoontje.  ;) :D

Groetjesssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacky

Hi Lynette,

Heel veel sterkte met het verlies van Bullit. Zo te lezen hebben jullie samen dapper gevochten.

Wat een gedoe met je uitkering. Hopelijk hebben ze snel door waarvoor hun daar zitten en krijg jij je uitkering.

Ik heb op je site gekeken en hij is echt super. Ik heb genoten van je buikje en de mooie echo's.

Heel veel beterschap voor jou en je vriend.

Groetjes Jacky

Landiej

Ik was even je echo's aan het bekijken, en gelijk bij de eerste hoorde ik al valkengeluidjes! Eerst dacht ik nog dat het bij ons beneden was, maar het bleek toch écht het filmpje te zijn! Je bent toch niet stiekem zwanger van een valkparkiet hè ;) ;D