~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi, alles kids daar vandaag? ;D ;D ;D wat een mooie aanwinst heb je, wat een mooi popje ook! Grtjs
Gefeliciteerd met je 2 nieue aanwinsten hoor!
Ik ben al benieuwd naar de volgende foto's,

Saar

Lynette laat me verdorie toch niet zo kwijlen >:( ;)
Wat voor man ga je aan dit valkje koppelen?
Groetjes Saar :-*

Marian

Hoi Lynette,

Ik ben nog niet eerder in je dagboekje geweest.....vind het leuk je nu te gaan volgen :)
Wat een leuk idee ;).....de vensterbank vol met speelplankjes 8)
En dan je hond, zo relaxed met je valkjes erbij ;D
Je hebt mooie valkjes....en een aparte nieuwe aanwinst :P
Gefeliciteerd met je donsjes.....helaas hebben 2 het niet gehaald :(

Groetjes, Marian

Mara

Dierenfreackske

Hoi Lynette, jaaaaaa, prachtig joor, met je hond en de valkjes, vind ik ook zo leuk, mijn vorige hond heeft ook nog met Suus en Wiske gespeeld, hihi! Grtjs Ann

Sally

Hoi hoi,

effe geleden, dus werd het nogeens tijd om binnen te springen.
Ik heb van je foto's genoten, en je hebt ook een mooie nieuwe aanwinst.!
Echt een specialeke!

Demi is een lekkere kroelkont hoor, en zo'n aandachtvragertje! :D
als ze in de kooi zit en ik kom voorbij is ze er als de kippen bij om tegen de tralie's aante zitten, en opstappen in de kooi? Nee hoor! Direkt dr koppie naar beneden, en kroelen maar :D
T is een schatje hoor! Ben echt blij met haar!

Groetjes

Kimm

hoi lynette,

hoe gaat het hier?
en hoe gaat het met o zo lieve Teddy? ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi,

Hier weer een Update  ;D Maar eerst even alles beandwoorden  ;D

@Kim
Je he  ;D zat nog te twijfelen maar toch is het Stardust geworden. Nu nog een naam voor de andere Beauty  ;D
Hier gaat alles goed. En word met de dag verliefder op me kroelkipje Teddy...... zwijmel zwijmel  ;D

@Ann
Bedankt en foto's komen er aan  ;D

@Saar
Hihi ik kwijl ook nogsteeds hoor hihi. Ik heb nog geen idee aan wat voor man ik haar ga koppelen. Mischien kom ik nog een geschikte man tegen.  ;D moet een geelwang zijn met mooie splits.  ;D

@Marian
Welkom in mijn boekje  ;D Bedankt voor de felicitaties en wat leuk dat je het gaat volgen.  ;D Kyra is ook echt helemaal gek met de valkjes en zorgt en past goed op ze  ;D echt een schatje  ;)

@Mara
Bedankt  :-*

@Sally
hihi mooi ik ben superblij voor je  ;D Gekke kip eerst kroelen en dan uit de kooi :P

Update  ;D

Inmiddels zijn er 2 eitjes aan het tikken. Dit is er een van Krummel en Beau en een van Indy en Diégo. Bij het pleegeitje kan ik het donsje al zien. een gele. Ik denk dat dit donsje elk moment geboren kan worden.  ;D ook het andere eitje verwacht ik vanavond of vanacht nog.

De nieuwelingen doen het super. Ze zitten apart in een kooi en mogen af en toe los vliegen in de schuur. De voliere vinden ze erg intresant maar daar gaan ze pas over een paar weekjes in.

Teddy doet het super hij begint nu zelf een beetje zaadjes te eten. Ik word wel met de dag verliefder op dit schatje en begin ook steeds meer aan hem te hechten. Hij blijft net zo lang hier totdat iemand op het forum intresse in hem heeft en hem bij hun thuis wil verwelkomen. Ik wil graag deze lieverd blijven volgen op het forum  ;D Ik zou ook heel veel moeite hebben om van hem afstand te doen maar helaas kan ik hem niet houden. Maar de toekomstige baas/bazinnetje krijgt dan wel een superlief en een leuke valkparkiet.

Ook zijn er weer foto's gemaakt  ;D

Maar omdat ik zo weg moet hoop ik deze vanavond nog te plaatsen of morgenmiddag. Ik heb wel een voorproefje  ;D

en de andere nieuwe aanwinst nog zonder naam. Iemand een idee voor een passende naam ???

Groetjes Lynette  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Marian

Hoi Lynette,

Poeh....een toepasselijke naam :P.....moeilijk hoor :-\....zou Juultje iets zijn ???.....je bedoelt toch voor de laatste foto he?.....een geelwang popje??? (ik weet 't niet hoor :-\)

Verder ben ik benieuwd naar de komende foto's ;D

Oh ja, nog een vraagje over Pearl.....zo'n mooi valkje :-*....maar hoe kan zij cinnamon gepareld zijn?, ze is zo licht van kleur.....ik zie geen geel erbij...en dat is toch wel bij cinnamon gepareld :-\ ???..kaneel met geel?........soms raak ik helemaal in de war :-[ ;D

Alvast fijn weekend, groetjes Marian

bobbie

Hoi hoi,

Spannend hier weer. Tikkende eitjes. ;D 8)

En een naam voor je mooie valkje, tja ............ het zijn toch 3 mutaties ineen? Bij mij werd ooit een jonkie geboren met 3 mutaties (bont-gepareld-cinnamon) en die noemde ik Triple. Degene die dit valkje kocht bij mij heeft die naam aangehouden.

Of zijn het 4 mutaties ineen bij jou ???

Groetjes, nel :)

Dierenfreackske

Hoi , ik ben niet zo goed in namen bedenken,  :-\ :-\.......
Ze is in ieder geval heel heeeeeeeel mooi. Succes met de namen bedenken, wat een mooie foto's ook! Grtjs Ann

Mara

Hey Lynette

Ik vind bijvoorbeeld Beauty, Triple, Heart hele mooie namen...zal eens verder denken.

Groetjes

Mara

lynette

Hoi Hoi,

Vandaag was ik al vroeg in de voliere om te kijken naar de tikkende eitjes. Het laatste eitje van Indy en Diégo zijn uitgekomen. Maar omdat we vandaag 2 verjaardagen hadden niet de tijd gehad om bij het andere blok te kijken.

Dit dee ik vanmiddag om 15uur en kreeg een naar gevoel toen ik Sunny en Prince allebij op stok zag zitten. Dat betekende dat de donsjes niet verwarmd zaten of even aleen zaten. Toen ik het blok opendee zag ik tot mijn verbazing dat er een ander valkje op zat. Silbo mijn albino popje. Helaas lag er een donsje helemaal koud en nog beetje in leven half in het zaagsel en het oudste donsje op zijn zei achter Silbo.

Ik heb de 2 in me handen gepakt en ze waren alletwee steenkoud. De jongste met nog zaadjes in de krob en de oudste een krob vol lucht. Snel naar boven en ze op me borst gelecht. Had nl. koude handen. Ze kwamen weer op temperatuur en begonnen weer te piepen. Ik heb pap met extra druivensuiker gemaakt en de oudste een beetje gegeven nadat ik heel  zachtjes de lucht uit zijn kropje gemaseerd had.

Dit had Ozzie ook toen hij net zo oud was als deze kleine uk. Ik kreeg er bijna 1 ml pap in. de kleine woog 13 gram.
Je jongste een paar drupjes water met druivensuiker en heeft me vriend de ziekenkooi klaar gemaakt met kruik de temperatuur was 29 graden op dat moment dat de donsjes er in gingen  waar de 2 donsjes goed konden herstellen van de kou en de stress. Helaas na 5 minuten in de kooi was de jongste overleden en 20 minuten later is de oudstein mijn handen overleden.

Ik voel me zo zwaar  :censuur :'( had ik nou maar eerder in dat blok gekekenvan hun dan had ik de boosdoender uit kunne vangen en apart kunnen zetten :( Dus nu zijn er geen donsjes meer van Sunny en Prince  :'( Sunny en Prince zijn gewoon het blok uit gejaagd  :'( Sunny is een geelwang en moet zeggen dat ze toch erg goed gebroed heeft maar helaas heeft Silbo hun te veel gestoord  :'( :'( :'(

Groetjes Lynette  :'(

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

hoi lynette,

och meis, wat vind ik dit ontzettend verdrietig voor je meid. :'(  :'(
ik wens je heel veel sterkte hoor, ik snap dat je je heel erg k voeld.

rust zacht lieve kleine donsjes :-*  :-*

liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Hi Lynette,
Wat ontzettend jammer dat die donsjes het niet gered hebben :-\ We kunnen ze helaas niet allemaal redden  :'(
Heel veel sterkte in elk geval :-*

Je nieuwe aanwinst is echt een beauty. Is het een geparelde geelwang of zit er ook nog cinnamon in? Echt schitterend. Weet je al of het een pop of een man is? Hij/zij heeft echt schitterende parels. Echt wow.

Groetjes,
Monky