~*Stardust*~ Voliere is geplaatst en vogels zitten er in "foto's"

Gestart door lynette, 5 januari 2009, 02:18:40

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Lynette, ;D

Mooie valkjes en andere vogeltjes heb je. :D

Het ziet er ook allemaal zo gezellig uit, vooral met je speelplaats in de vensterbank. :D


Ben benieuwd wat voor jongen er uit gaan komen.
Spannend weer !!

Groetjes Marlies ;)

Sharon

Hoi Lynette

ik zag net dat je weer een nieuw boekje hebt aangemaakt, dus meteen maar even lekker beginnen lezen. Natuurlijk blijf ik je weer lekker volgen.

Je hebt echt een schitterende intro gemaakt van je boekje. Nu weet iedereen weer welke valkjes je hebt. Is toch altijd erg handig.

Ik heb genoten van de foto's en update.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

nog 4 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover :D
hoe gaat het met pebbles?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi

Ik kom even leuk nieuws brengen.....  ;D

Sunny en Prince hebben een donsje vanmiddag geboren.  ;D

@ Kimm
Met de mooie dame gaat het goed. Ze mist haar broertje wel en merk dat ze wat stiller is. Maar dat kan ik weer goed maken met kroelen met mij. Ze waren zoo lief saampjes. Gelukkig houdt Asha ook van kroelen dus dat gaat strakkies helemaal goed komen. En nog maar een paar nachtjes slapen  ;D

@Sharon
Bedankt  :-* en ik zal snel weer eens een echte nieuwe fotoupdate maken heb een nieuwe camera gekocht een week geleden ben deze druk aan het uit proberen.

@Marlies
Bedankt ben er erg trots op en ik vind het ook erg gezellig. hihi kan niet meer zonder valkjes in huis  ;D

@Ann
Yup een bevrucht ei van Krummel en Beau. Ben zo benieuwd wat er uit dat eitje gaat komen.  ;D

Groetjes Lynette




Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Citaat van: lynette op 10 januari 2009, 22:28:30
@Ann
Yup een bevrucht ei van Krummel en Beau. Ben zo benieuwd wat er uit dat eitje gaat komen.  ;D


Een tweede Ozzy?? ::) ;D


Ik wilde even melden dat het met Mika ontzettend goed gaat. Hij miste z'n zusje ook wel heel erg hoor. Vandaar dat ik vandaag Joepie er al bij heb moeten zetten, terwijl dat eigenlijk nog niet de bedoeling was. Maar het gaat heel goed, Joepie is erg lief voor Mika (zolang hij niet té dichtbij komt ;D ;D) en Mika is zo ontzettend blij dat hij niet meer alleen zit. En kroelen dat hij doet!! Het is zo'n lief beestje, ik kan alles met hem doen en hij vindt dat nog allemaal geweldig ook! :D


Groetjes, Sanna

Kimm

hoi lynette,

gefeliciteerd met het donsje :D leuk hoor!

fijn dat het goed gaat met pebbles. och sneu he dat ze mika mist.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Lynette, fijn dat je een nieuw boekje bent begonnen, uiteraard ga ik je hier ook weer volgen, grtjs Ann



Kimm



:D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D   :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Lynette, gefeliciteerd met het donsje van Prince en Sunny hun donsje, nu duimen dat het goed gevoerd wordt, maar dat zal wel geen probleem zijn he, grtjs Ann



Kimm

hey lynette,

tot straks en zet je de koffie klaar??  :D  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey!!!!  :P

De volgende keer wel even vertellen dat je een nieuw dagboekje hebt hoor.  >:(

Nu wist ik het helemaal niet.  :-[

Hele mooie vakljes heb je zitten .... ik las dat Diégo weer een nieuw dametje had.  :o

Uiteraard kom ik je hier weer volgen!!

Gefeliciteerd met het eerste donsje van 2009.

Succes dit jaar.

Liefs en een knuff voor mijn kanjer!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

lynette

14 januari 2009, 22:54:20 #26 Last Edit: 14 januari 2009, 23:38:11 by lynette
Hoi Hoi allemaal

het was vandaag erg gezellig met Kim en Manon op vizite  ;D
Had speciaal wat lekkers in huis gehaald  ;) ik ben een snoepkont hihi  :P

Pebbles is inmiddels op haar plekje bij Kim en ze heeft een goede reis gehad. Ik mis haar al en zeker omdat Mika afgelopen vrijdag is verhuist naar Sanna. Dat was ook weer een gezellige middag. (oh het word zo stil in huis zonder die jonge grut  ;D) Wel gezellig om samen over elkaars valkjes te hebben gespreksstof zat. En natuurlijk leuk is dat ik Mika en Pebbles kan blijven volgen in hun boekjes.

En ook de mooie dame Demi die bij Sally zit begint al een echte kroelkont te worden  ;D

Inmiddels is er bij Sunny en Prince al weer een donsje geboren. Ik heb ook al vast tijdelijke namen verzonnen. Ik vind dit toch wel veel makkelijker als jong 1 en jong 2  ;) Ik heb het maar zo gedaan zoals Caroline het ook heeft en zit nu in een nieuw jaar dus de eerste letter van het alphabet is een A duuhh  ;D ;) :P  en het donsje wat 10-1-09 is geboren heeft de naam Aris gekregen en het 2e donsje wat 12-1-09 is geboren Atlantis Ik hoop niet dat je het erg vind Caroline maar het is een handig systeem  ::) ;D
Eitje 3 is druk met tikken en piepen en verwacht dat hij nog voor 12 uur geboren word (ik ga zo nog even kijken  ::))

Teddy zit nog aan de papvoeding en wil echt nog niet zelf eten. Ook is hij nog niet op gewicht 68 gram  :o dus ik pap hem nog 3keer per dag en dit gaat zonder moeite. Het is echt een dotje en ben smoor verliefd op hem  :P Helaas kan hij hier niet blijven wonen (me vriend word gek  ;D) en ben nog op zoek naar een lief huisje voor hem.

Bullit en Angel zijn helemaal gestopt met broeden wat ik wel verwacht had. Gelukkig heb ik nog 2 koppels die eitjes hadden en heb ze daar bij gelecht. Er zit nog leven in er verwacht over een aantal dagen de eerste piepei  ;D

Bij Diégo en Indy is er ook nog volop beweging te zien in de eitjes en denk ook dat ik na dit weekend me eerste donsjes van hun kan verwachten.

Ook heb ik van de sneeuw/ijspret mogen genieten. Ik ben veel foto's wezen maken en deze ga ik in een ander boekje plaatsen in het buurtcafé ook zitten er mooie foto's bij van Kyra.

Ook zijn er weer een hele berg met foto's gemaakt van de valkjes. Met me nieuwe camera  ;D een dure en leuke hobby  een Canon eos 1000d Ik ben er nog flink mee aan het stunten en oefenen maar de foto's worden steeds mooier en ik krijg steeds beter die ingewikkelde instellingen onder de knie. Ik heb in een week tijd 2500 foto's gemaakt  :o ;D

Nu is het Fototijd  ;D
















Teddy = nog te reserveren en Zelda = nog te koop vermoedelijk een man Fluit nu al de sterren van de hemel  ;D


de 3 schatjes nog samen  ;D


Mooie en aparte foto


Teddy is boos op Zelda  ;D





















Whaha ik wilde aan Manon en Kim Coco laten zien en zijn gefluit laten horen. En ik vertelde dat hij helemaal gek is op zijn dochter  :-X :-\ Ik haal hem naar binnen en meneer begint gelijk zijn dochter te versieren en mevrouw gaat gelijk kippetje zitten  ;D Muts (hij was nog geen 5 minuten in de woonkamer) :P Helaas voorde kippen werd er aangebeld waardoor alle vogels in paniek raakte en werd hun wipje verstoort  ;D. Het is al flink ingehaald en om 22:50 is de 7e keer geweest een heuse inhaalslag  ::) :-[ Hahaha







Straks plaats ik nog een aantal winter en Kyra foto's in een boekje in het buurthuis die ik hierna ga aanmaken  ;D

Groetjes Lynette





Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

15 januari 2009, 00:22:59 #27 Last Edit: 15 januari 2009, 00:25:32 by lynette
Donsje 3 is ook geboren  ;D denk rond 22uur de kleine was al aardig droog.

10-1-09 geel Aris
12-1-09 geel Atlantis
14-1-09 geel Aurora


Groetjes Lynette


En hier de link van de winterfoto's:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,30790.msg563671.html#msg563671



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

Citaat van: lynette op 14 januari 2009, 22:54:20
Hoi Hoi allemaal

Inmiddels is er bij Sunny en Prince al weer een donsje geboren. Ik heb ook al vast tijdelijke namen verzonnen. Ik vind dit toch wel veel makkelijker als jong 1 en jong 2  ;) Ik heb het maar zo gedaan zoals Caroline het ook heeft en zit nu in een nieuw jaar dus de eerste letter van het alphabet is een A duuhh  ;D ;) :P  en het donsje wat 10-1-09 is geboren heeft de naam Aris gekregen en het 2e donsje wat 12-1-09 is geboren Atlantis Ik hoop niet dat je het erg vind Caroline maar het is een handig systeem  ::) ;D

Groetjes Lynette



Tuurlijk vindt Caroline dat niet erg, gekkie!!  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Hoi Lynette,

Mooie foto's hoor, het gaat al prima met de nieuwe camera zie ik ;D. Ik zal ook gauw weer wat foto's van Mika plaatsen. Maar momenteel ben ik even een 'nieuwe' computer in elkaar aan het zetten en die moet ik nog helemaal installeren. Dus met een beetje mazzel heb ik dat morgen voor elkaar en dan kan ik weer foto's van m'n camera halen ;).

Groetjes, Sanna