19 april 2024, 21:16:15

Angelique stelt zich opnieuw voor.

Gestart door Vlaardingse valkjes, 4 januari 2009, 21:17:05

« vorige - volgende »

Vlaardingse valkjes

Hallo allemaal,

Mijn naam is Angelique.
31 jaar en moeder van een dochtertje.
 
Na een behoorlijk lange tijd niet actief te zijn geweest op het forum en een metamorfose in mijn valkenwereldje heb ik besloten mij opnieuw voor te stellen en weer wat actiever te worden hier.

3 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst.
Ik had toen net mijn eerste valkje gekocht in de dierenwinkel.
Al heel snel kwam nummer 2 en voor ik het wist had ik er 7 in een zeer kort tijdsbestek.
Ik geloof dat ik na nummer 7 niet meer heb geschreven.
En idd het zijn er inmiddels nog meer geworden.

Ik ben letterlijk en figuurlijk zo besmet geraakt met het valkenvirus dat ik ze een hele kamer heb gegeven en ook in de woonkamer wonen er nog een aantal.
In de aparte kamer staat een voliere van 2.60 hoog bij 2.10 lang bij 95cm diep.
Hierin wonen op dit moment 9 valkjes.
In de woonkamer staan 3 aparte kooien.
1 huiskamervoliere met daarin een man en een pop.
1 vrij grote kooi met daarin 2 jongen van een koppel uit de voliere en 1 normale kooi voor minimaal 2 valkjes met daarin een valkje die samen hokt met een grasje.

Binnenkort ga ik weer een beetje schuiven en doen om een juiste samenstelling te krijgen en ga ik mijn allereerste valkje proberen te koppelen aan een valkje dat ooit bij Nel geboren is maar een nieuw thuis zoekt.

Zij krijgen bijna 2 maanden een eigen kooi om een beetje te wennen aan elkaar en hoop ik verliefd te worden op elkaar.
Dan zijn de kleintjes die nu nog in het ei aan het groeien zijn klaar om zelfstandig te worden en zullen Zazou en haar nieuwe man naar de voliere verhuizen.

Binnenkort zal ik weer een verhaal beginnen waarin ik mijn valkjes 1 voor 1 zal voorstellen met natuurlijk de nodige foto's.

Groetjes Angelique

Kimm

hoi angelique,

welkom en weer veel plezier hier! :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Angelique

Welkom op dit gezellige forum. Ga je ook een boekje beginnen over je valkjes? Ben wel benieuwd naar je valkjes en hun mutaties.

Groetjes

Mara