FLEVOVALKENHOF ***Gelukkig Nieuwjaar!!!***

Gestart door *Esther*, 4 januari 2009, 18:00:26

« vorige - volgende »

*Esther*

4 januari 2009, 18:00:26 Last Edit: 30 december 2009, 17:18:05 by *Esther*
Een nieuw jaar, een nieuw dagboek, nieuwe koppels en wie weet wat voor nieuwe dingen dit jaar nog meer brengt! Ik wens iedereen een gezellig valkjes jaar!!

gr Esther

Dafrinja

Hey Esther!!

Superlijstje hoor! Nu nog met begeleidende foto's.  :P ;D
Ik zie heel wat nieuwe namen, dus ik ben wel benieuwd.

Heeeel veel succes dit jaar!  :D

Groetjes Dafrinja

Caroline

Veel plezier in kweekjaar 2009!!!

En in dit boekje.  ;)

Uiteraard kom ik je hierin weer volgen.  :D

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Esther*

Heeej,

Foto's komen nog maar ik ben erg druk met werken en vrijwillig werken, huishouden, clubjes, school enzovoort....

De valkjes doen het prima ondanks de kou. Ik heb het idee dat ze meer eten om vet op te bouwen.

gr Esther

Tjerk

Hey Esther,

Nog de beste Wensen!

Je hebt mooie koppels bij elkaar voor het broedseizoen. Ik ben benieuwd wat Nanoek gaat doen, haar broertje heeft zich helaas nog steeds niet gekoppeld aan een pop, terwijl er toch twee hele mooie Albino's zitten ::).

Komt Tickle uit America? Ik zag hem zonet op je site, hij is heel mooi.

Je wou ook op de lijst staan voor een jong van Kian & Anaiya toch? Wildkleur split Opaline Lutino Geelwang x Lutino Opaline Geelwang.

Groeten Tjerk

mila

hoi Esther

mooi lijstje heb voor 2009.
succes met jou kweekseizoen, 9maar dat zal wel lukken ;))

groetjes
mila

*Esther*

Bedankt Mila en Tjerk,

Nanoek is gek op Twinboy  ::) Maar ik heb een plannetje voor Twinboy, hij mag in een kweekkooi apart met 1 of 2 andere popjes.

Tickle is inderdaad erg mooi. Maar vooral zijn parels blijven mooi.... Hopelijk is het echt een mannetje, anders heb ik echt een rotje. Weer geen seizoen met lutino-geelwang.
Van jou wil ik graag een mannetje opaline lutino-geelwang. Ik blijf stug volhouden! :D

gr Esther

Dierenfreackske

Hoi Ester, heel veel succes met je kweekseizoen ook, natuurlijk zal het lukken, ;D ;D ;D  hele mooie valkjes heb je, grtjs Ann



*Esther*

He he eindelijk even de tijd genomen om foto's bij de koppels te plaatsen.
Of het zo blijft is maar de vraag, ze beginnen al aardig broeds te worden en ik heb de kweekkooien binnen nog niet klaar.
Druk, druk,druk.

•=Bonnie=•

Ziet er weer goed uit Esther :)

Een goed kweekjaar alvast  ;D

caro

Hey Esther,

Ziet er allemaal goed uit. Leuke koppels.

Tickle is toch wel mijn favoriet. Het was toch zeker een man, of ga je nu twijfelen. Als het een pop is heb ik hier een mooie man voor d'r  ;). Ik weet niet meer of Tickle en Bogey familie zijn.

Een heel goed seizoen gewenst.


Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Esther*

Heey,

kleine update:
Tickle is toch wel een pop en heeft het voorzien op een bleekmasker man  :-\
Wel balen! Maar dat kan gebeuren.

Wat voor man heb je voor haar Caroline? Bedoel je Bogey?? Hij is zoooo mooi!
Ik heb geen geschikte man voor haar.

Verder is Twinboy nog steeds erg gecharmeerd van Nanoek een bont bleekmasker popje. Ook niet handig dus.
Twinboy gaat apart met Twirl, Tickle, Loenatik? Heeft hij drie! popjes om uit te kiezen. Als er geen andere oplossing komt. Of ik verkoop Tickle en Twirl :-\

Dan heb ik alleen nog maar witmasker, bleekmasker, dominant pastel  in de voliere en maakt het me niet uit wie met wie wat doet.

En, een off topic nieuwtje ik ga misschien een HBO opleiding volgen. Al jaren ben ik aan het twijfelen en dat zal ik ook nog jaren blijven doen. Dus zo langzaam aan begint het idee steeds vastere vorm te krijgen.
Met gezin en baan wel pittig, vandaar de twijfel.
Doordat ik al jaren op een hbo plek werk en ik ook wel eens wat anders wil maar door mijn gebrek aan juist diploma, juist geen lef heb om op die baantjes te solliciteren.
Hahaha lange zin maar alles staat er in wat er in moet staan.
(diploma's: sociaal pedagogisch -mede-werker en Z-verpleegkundige) Werkzaam in een orthopedagogisch behandelcentrum als sociaal pedagogisch hulpverlener.

Dus misschien is dit kweekseizoen wel de laatste met veel jonge valkjes. De voliere met valkjes wil ik gewoon behouden maar dan een paar seizoenen niet kweken of met één koppel kweken oid.

Zo lekker off topic, doe ik nooooit dus mag wel effe. Heeft toch ook effect op het kweken straks. ;) ;D

Doeiiiiiiiiiiii

Caroline

Jeetje, wat een plannen joh!!!

Gaaf!!!!

Heel veel sterkte met keuzes maken, heel veel succes met het uitwerken ervan.  ;)

Groetjes en fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Gos ze gaan weer lekker hun eigen gang bij jou  ;)

Hey maar gave plannen zeg!

*Yvon

Hoi hoi

Tja,als valkjes de keuze maken die jij wilt,mag je er wel heel blij mee zijn.  :P

Pfoe een druk leven en dan ook nog een HBO opleiding erbij.  :o
Ik vind het heel kunstig van mensen die dat voor elkaar krijgen.  :D
Maar wat je graag wilt,zal ook kunnen lukken.  ;)

Heel veel succes met alles van wat er gaat komen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >